Beetje tam...quote:Op maandag 2 april 2007 14:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Mogelijke scenarios:
Palma tovert haar pik op tafel
Amanda neemt de toneellessen serieus en oefent 's avonds in bed de vagina monologen.
Brian verdenkt het paard ervan informatie door te sluizen en besluit de hindernissen waar de zwangere merrie overheen moet springen 1 meter hoger te plaatsen..met fatale gevolgen.
Jaap krijgt annorexia en zwemt in zijn overtollig vel
Natasia is zwanger van Ton de klusjesman maar houdt tegen Wilgo vol dat het kind van Wilgo is. Dan bij de geboorte komt de waarheid aan het licht als een lichtgeting kindje word geboren met twee rechterhanden. Wilgo blijft zijn ontrouwe Natasja steunen uit geld..erm liefde bedoelen we.
Amanda raakt zwanger..10 mogelijke kandidaten.
Sylvia bekent lesbisch te zijn en gaat helemaal los op de bouwvakstersconferentie die gehouden word in de gameroom van de goudenkooi. Sylvia demonstreert de schaartechniek en zet haar snor op kweek.
Eric word verliefd op Herma en Herma leert hem de kneepjes van het vak in de bezemkast. Als Palma dit ontdekt zint deze op wraak en gaat vreemd met Erics ex-geliefde Huub
zoiets?
Ja klopt en ze kreeg 'spontaan' een orgasme.quote:Op maandag 2 april 2007 14:18 schreef Copycat het volgende:
Begreep ik het nu goed dat Brian Amanda heeft opgedragen te stoppen met roken 'omdat ze nu in zijn huis woont'?
Zo ja, was Amanda's reactie er één van 'Ja Meester, Amen Meester'?
Jouw mening prima hoorquote:Op maandag 2 april 2007 14:01 schreef Gert het volgende:
Nou keer je het om. Dat zég ik toch helemaal niet, dat dat zou moeten (van mij mag het best trouwens). Ik reageer alleen op jouw opmerking dat het zo belachelijk zou zijn dat Eric 's middags aan de wijn is en dat de AA zou moeten langskomen. Dan kun je wel zéggen dat je geen calvinistische inslag hebt, maar uit die opmerking blijkt toch echt iets anders.
quote:Op maandag 2 april 2007 14:01 schreef Gert het volgende:
Een beetje wel, want je mist de point.
's Middags wijn drinken past prima in de "dagelijkse bezigheden in het huis".
Als je dat op kantoor uitgebreid gaat zitten doen, wordt het toch een ander verhaal.
Klopt, je moet het alleen niet uit het oogpunt van vakantie of dagje uit zien. Mensen in zuidelijke landen die keihard moeten werken, vaak hoogseizoen werk van maart tm oktober, kunnen zich dit helemaal niet permiteren. die moeten bij de les blijven willen ze 'beleg op hun boterham hebben'quote:Op maandag 2 april 2007 14:01 schreef Gert het volgende:
Je zult toch moeten toegeven dat het "tussen de middagse beeld" in restaurants en op terrassen in Frankrijk, Spanje, Italië, maar ook in een stad als Brussel, een heel andere is dan die in Nederland. Maar goed, dit is erg off topic.
huh??? hebben ze toestemming???quote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef scanman01 het volgende:
Nu Amanda ook nog de goedkeuring heeft van opperbitch Netty, zal het helemaal wel heftiger worden tussen haar en Brian
De mama van Brian vond Amanda opeens helemaal geweldig volgens mij.quote:
dat bedoel ik dus...........quote:Op maandag 2 april 2007 14:24 schreef demins het volgende:
En het is wederom wachten op Huub tot er iets gebeurd!![]()
ja vond ik best raar want in dat telefoontje met Brian kraakte ze Amanda helemaal afquote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mama van Brian vond Amanda opeens helemaal geweldig volgens mij.
quote:Op maandag 2 april 2007 14:15 schreef demins het volgende:
[..]
En die had ook geen idee waar hij heen fietste...
Ze had de filmpjes nog eens goed bekeken, en Amanda was bij nader inzien ordinair genoeg voor haar oogappel!quote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mama van Brian vond Amanda opeens helemaal geweldig volgens mij.
KIEKEBOE..............quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ze had de filmpjes nog eens goed bekeken, en Amanda was bij nader inzien ordinair genoeg voor haar oogappel!![]()
Jammer dat hij er zo weinig mee kan.quote:Op maandag 2 april 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Brian schijnt dus de hele dag een erectie te hebben, als ik Amanda moet geloven. Ze zei net ook dat hij beter niet kan opstaan.
Was ook een fokroddel hè. Amanda deed niet voor niets een zwangerschapstest. Brian zei nog wel even dat die Griekse niet zwanger kon zijn, want bij haar was hij niet klaargekomen. Bij Amanda dus wel.quote:
heeft huub met eric iets afgesproken over het feit dat ze er niet uit gaan (de masterkamer)?quote:Op maandag 2 april 2007 14:30 schreef F1reB1rd het volgende:
Amanda zegt dat eric en huub een dezer dagen de masterbedroom uit gaan, niet dus
lachenquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef milk-shake het volgende:
ja amandel kan gerust met jaap in de masterkamer ..![]()
Nou ja. Amanda wist dan weer wel dat je ook zonder zaadlozing iemand zwanger kan makenquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef scanman01 het volgende:
Was ook een fokroddel hè. Amanda deed niet voor niets een zwangerschapstest. Brian zei nog wel even dat die Griekse niet zwanger kon zijn, want bij haar was hij niet klaargekomen. Bij Amanda dus wel.
Dat was ook niet altijdquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ook een fokroddel hè. Amanda deed niet voor niets een zwangerschapstest. Brian zei nog wel even dat die Griekse niet zwanger kon zijn, want bij haar was hij niet klaargekomen. Bij Amanda dus wel.
Maar ze dacht ook dat een keer de pil vergeten alleen een risico is als je op die dag ook seks hebt gehad.quote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja. Amanda wist dan weer wel dat je ook zonder zaadlozing iemand zwanger kan maken.
En dat Jaap daar dan weer een bestseller over gaat schrijven!quote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en mischien heeft amandel nog wat oefeningen om aftevallen![]()
Brian is haar nu dan ook aan het controleren op cellulitusquote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef FSR het volgende:
Amanda is ook al behoorlijk fatsig aan het worden hoor...
ja nouquote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef FSR het volgende:
Ja, vies inderdaad. Hoog tijd dat ze weer zwaar aan de lijn gaat doen, want dit is niet om aan te zien.quote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef FSR het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Maar ze dacht ook dat een keer de pil vergeten alleen een risico is als je op die dag ook seks hebt gehad.
Hoezo?! Heb vanaf dag een geroepen dt ze het huis inkomt (als bewoner) .quote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Mediageile Lieke is dom bezig trouwens. Haar verhaallijn is door haarzelf beeindigd.
Hebben ze nu dan een 'echte' relatie?? Niet alleen meer voor de sex??quote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef scanman01 het volgende:
Nu Amanda ook nog de goedkeuring heeft van opperbitch Netty, zal het helemaal wel heftiger worden tussen haar en Brian
[afbeelding]
execute script Brian-Lieke.. Making tv in progress!quote:Op maandag 2 april 2007 14:55 schreef F1reB1rd het volgende:
Script Brian-Lieke wordt in werking gezet
Wat bedoelen ze daar eigenlijk mee? Is me nog steeds niet duidelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 14:54 schreef milk-shake het volgende:
het komt wel weer goed met huub en lieke..............want brian vind haar zeer flex en stoer
Ik persoonlijk vind dat zoenen niet ver gaat. Je doet toch ook elke dag boodschappen?quote:Op maandag 2 april 2007 14:57 schreef getl0st het volgende:
Ik vind dat zelfs zoenen te ver gaat.. en helemaal met 5 op 1 avond.
Zoenen om het zoenen!! (dat wat de Febo van hem verwachtte).quote:Op maandag 2 april 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub snapt het nog steeds niet. Als Lieke zegt dat ze zoenen nog wel kan vergeven, wil dat niet zeggen dat hij uren lang non stop kan tongen met allemaal verschillende meiden.
Hij wil wel dat het meisje monogaam is.quote:Op maandag 2 april 2007 14:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat zoenen niet ver gaat. Je doet toch ook elke dag boodschappen?
Afijn ik snap Lieke wel, maar ze had ook beter moeten nadenken..Huub wil geen monogame relatie, die wil vrijheid in een relatie..genoeg mensen die daar hetzelfde over denken..alleen Lieke niet...complete mismatch dus.
Ach, hij was in elk geval eerlijk. Hij heeft vanaf het begin af aan gezegd dat hij geen "one woman" type was. Zij verwacht toch wat meer van een relatie, en het is dus idd aan haar om haar grenzen aan te geven. Als hij deze overschrijdt heeft zij de keuze om dit te accepteren of om de "relatie" te beïndigen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub snapt het nog steeds niet. Als Lieke zegt dat ze zoenen nog wel kan vergeven, wil dat niet zeggen dat hij uren lang non stop kan tongen met allemaal verschillende meiden.
Ah onzin tis gewoon ranzig. Doe normaal, al moet mijn vriend zoenen van de koningin, dan vind ik 't nog vervelend, logisch dat ze 'm aan de kant zet.quote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Zoenen om het zoenen!! (dat wat de Febo van hem verwachtte).
Het was anders geweest als Huub de hele avond met één iemand had gezoend en hij zou daar speciale gevoelens voor hebben ofzo...
O dat heb ik niet meegekregen. Ik dacht dat zij ook gewoon mocht zoenen. Dan is het wel lomp.quote:Op maandag 2 april 2007 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wil wel dat het meisje monogaam is.
Zolang Huub het niet ziet vindt hij het ook geen probleem. Hij heeft haar duidelijk proberen te maken dat als dit 'buiten' was gebeurd ze het niet geweten had. Daar heeft hij het steeds met haar over gehad.quote:Op maandag 2 april 2007 15:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
O dat heb ik niet meegekregen. Ik dacht dat zij ook gewoon mocht zoenen. Dan is het wel lomp.
Brain onder zij boven?quote:Op maandag 2 april 2007 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Dus ze doet alleen een wedstrijdje opdrukken met Brian. Wéér een fokroddel weg.
En we hebben een tegeltje...quote:Op maandag 2 april 2007 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub krijgt nu spijt van zaterdag???
Berouw komt na de zonde....
neequote:Op maandag 2 april 2007 15:08 schreef getl0st het volgende:
Krijgt huub zijn zin en 150 cp's?
Hij heeft vanmorgen geen gesprek met haar kunnen voeren en kan dat woensdag ook niet.quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef solara4 het volgende:
als hij een stemming aan vraagt vind ik dat ook raar van Huub
Omdat dat moet volgens het scriptquote:Op maandag 2 april 2007 15:07 schreef marky het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar Huub zich druk over maakt. Kap lekker met die Lieke. Het is er tijdens je verblijf in de kooi gewoon niet de tijd voor om een relatie te beginnen. Waarom stort hij zich toch zo graag in van die destructieve dingen.
Idd 'n beetje 'n spelletje, ik geloof er geen hol van dat ie zo weg van haar is.quote:Op maandag 2 april 2007 15:10 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Omdat dat moet volgens het script
Natasia is het met je eensquote:Op maandag 2 april 2007 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub krijgt nu spijt van zaterdag???
Berouw komt na de zonde....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |