execute script Brian-Lieke.. Making tv in progress!quote:Op maandag 2 april 2007 14:55 schreef F1reB1rd het volgende:
Script Brian-Lieke wordt in werking gezet
Wat bedoelen ze daar eigenlijk mee? Is me nog steeds niet duidelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 14:54 schreef milk-shake het volgende:
het komt wel weer goed met huub en lieke..............want brian vind haar zeer flex en stoer
Ik persoonlijk vind dat zoenen niet ver gaat. Je doet toch ook elke dag boodschappen?quote:Op maandag 2 april 2007 14:57 schreef getl0st het volgende:
Ik vind dat zelfs zoenen te ver gaat.. en helemaal met 5 op 1 avond.
Zoenen om het zoenen!! (dat wat de Febo van hem verwachtte).quote:Op maandag 2 april 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub snapt het nog steeds niet. Als Lieke zegt dat ze zoenen nog wel kan vergeven, wil dat niet zeggen dat hij uren lang non stop kan tongen met allemaal verschillende meiden.
Hij wil wel dat het meisje monogaam is.quote:Op maandag 2 april 2007 14:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat zoenen niet ver gaat. Je doet toch ook elke dag boodschappen?
Afijn ik snap Lieke wel, maar ze had ook beter moeten nadenken..Huub wil geen monogame relatie, die wil vrijheid in een relatie..genoeg mensen die daar hetzelfde over denken..alleen Lieke niet...complete mismatch dus.
Ach, hij was in elk geval eerlijk. Hij heeft vanaf het begin af aan gezegd dat hij geen "one woman" type was. Zij verwacht toch wat meer van een relatie, en het is dus idd aan haar om haar grenzen aan te geven. Als hij deze overschrijdt heeft zij de keuze om dit te accepteren of om de "relatie" te beïndigen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub snapt het nog steeds niet. Als Lieke zegt dat ze zoenen nog wel kan vergeven, wil dat niet zeggen dat hij uren lang non stop kan tongen met allemaal verschillende meiden.
Ah onzin tis gewoon ranzig. Doe normaal, al moet mijn vriend zoenen van de koningin, dan vind ik 't nog vervelend, logisch dat ze 'm aan de kant zet.quote:Op maandag 2 april 2007 14:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Zoenen om het zoenen!! (dat wat de Febo van hem verwachtte).
Het was anders geweest als Huub de hele avond met één iemand had gezoend en hij zou daar speciale gevoelens voor hebben ofzo...
O dat heb ik niet meegekregen. Ik dacht dat zij ook gewoon mocht zoenen. Dan is het wel lomp.quote:Op maandag 2 april 2007 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wil wel dat het meisje monogaam is.
Zolang Huub het niet ziet vindt hij het ook geen probleem. Hij heeft haar duidelijk proberen te maken dat als dit 'buiten' was gebeurd ze het niet geweten had. Daar heeft hij het steeds met haar over gehad.quote:Op maandag 2 april 2007 15:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
O dat heb ik niet meegekregen. Ik dacht dat zij ook gewoon mocht zoenen. Dan is het wel lomp.
Brain onder zij boven?quote:Op maandag 2 april 2007 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Dus ze doet alleen een wedstrijdje opdrukken met Brian. Wéér een fokroddel weg.
En we hebben een tegeltje...quote:Op maandag 2 april 2007 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub krijgt nu spijt van zaterdag???
Berouw komt na de zonde....
neequote:Op maandag 2 april 2007 15:08 schreef getl0st het volgende:
Krijgt huub zijn zin en 150 cp's?
Hij heeft vanmorgen geen gesprek met haar kunnen voeren en kan dat woensdag ook niet.quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef solara4 het volgende:
als hij een stemming aan vraagt vind ik dat ook raar van Huub
Omdat dat moet volgens het scriptquote:Op maandag 2 april 2007 15:07 schreef marky het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar Huub zich druk over maakt. Kap lekker met die Lieke. Het is er tijdens je verblijf in de kooi gewoon niet de tijd voor om een relatie te beginnen. Waarom stort hij zich toch zo graag in van die destructieve dingen.
Idd 'n beetje 'n spelletje, ik geloof er geen hol van dat ie zo weg van haar is.quote:Op maandag 2 april 2007 15:10 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Omdat dat moet volgens het script
Natasia is het met je eensquote:Op maandag 2 april 2007 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub krijgt nu spijt van zaterdag???
Berouw komt na de zonde....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |