ik doe er pas ruim anderhalf jaar over om dat hoekje van me voortand te laten fixxenquote:Op maandag 2 april 2007 15:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, ik heb er 8 jaar over gedaan..
Dank je.quote:Op maandag 2 april 2007 15:07 schreef rompompom het volgende:
[..]. Gaat helemaal goedkomen, joh. Ze doen echt geen domme dingen hoor!
Ik was 6 jaar lang niet naar de tandarts geweest.quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik doe er pas ruim anderhalf jaar over om dat hoekje van me voortand te laten fixxen
Een beetje bijten kan geen kwaadquote:Op maandag 2 april 2007 15:11 schreef Misstique het volgende:
Sex.
Ik achtervolg je waar je ook bent.quote:Op maandag 2 april 2007 15:12 schreef SiemeN het volgende:
Trouwens, Tiek..
In Oostenrijk was constant een reclame voor de DVD van Happy Feet te zien met daarin je dansende pinguin. Toen moest ik steeds aan je denken..
Dat was tevens het moment dat het in me opkwam je een berichtje te sturen.quote:
waar niet?quote:
Ik voelde me zeer vereerd.quote:Op maandag 2 april 2007 15:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat was tevens het moment dat het in me opkwam je een berichtje te sturen.
Ik kan wel een aantal gevoelige punten bedenken heur.quote:
Ik hebhet over zachtjes bijten, niet doorbijten!quote:Op maandag 2 april 2007 15:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan wel een aantal gevoelige punten bedenken heur.
Ow.quote:Op maandag 2 april 2007 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hebhet over zachtjes bijten, niet doorbijten!
Ik heb me al meerdere malen verontschuldigd.quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef SiemeN het volgende:
Dus daar gaat het steeds mis.
Yo.quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef Dagonet het volgende:
TVP
7 uur beginnen.quote:Op maandag 2 april 2007 16:04 schreef SiemeN het volgende:
Jaloezie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |