Gezellig, mag ik een rondje mee rijden?quote:
Is er 8 juli iets speciaals?quote:
quote:ZANDVOORT Een vrouw is woensdagavond gewond geraakt toen ze uit de bocht vloog op het circuit van Zandvoort.
Omdat de vrouw na de crash klaagde over lage rugpijn, werd de traumahelikopter ingezet. Vermoedelijk heeft de vrouw haar bekken gebroken. Ze is naar het VU medisch centrum vervoerd.
Een bijrijder liep snijwonden op door het rondvliegende glas. Het ongeluk gebeurde tijdens het zogenaamde 'Vrij Rijden'. Recreanten mogen dan op het circuit rondrijden.
12 juli 2007 - 7:26
Voor zover ik weet was de vrouw de bijrijdster.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:55 schreef FunnyName het volgende:
Tering das nie best, beterschap toegewenst aan iedereen die hiermee te maken heeft.
Hopelijk heeft dit geen negatief gevolg voor vrij rijden dagen, dit is natuurlijk korren op de molen van alle tegenstanders van circuitrijden.
En jammer dat het nu net een vrouw is, alle voorordelen worden zo weer bevestigd ..
suggereerd toch echt dat deze mevrouw de auto bestuurde lijkt mij. Maar goed laten we er maar niet te veel aandacht aan besteden, dat kan alleen maar negatieve invloed hebben in mijn ogen.quote:ZANDVOORT Een vrouw is woensdagavond gewond geraakt toen ze uit de bocht vloog op het circuit van Zandvoort.
quote:Dat ongeluk met die Alfa zag er zeker niet goed uit....toen we daar langsreden onder rood lag de bestuurder languit naast de auto met de deur aan de bestuurderskant open, zn bijrijdster[wat ik later hoorde] zat er toen waarschijnlijk nog in.
Audi Squote:Op donderdag 12 juli 2007 14:05 schreef FunnyName het volgende:
Weet iemand waar het gebeurd is op het circuit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |