Nee met 66quote:Op zondag 22 april 2007 20:42 schreef Neluhz het volgende:
mex, begint jouw kenteken met 01?
Ik ben niet een klein beetje verbrand maar knalroodquote:Op zondag 22 april 2007 21:19 schreef PNG het volgende:
kBen beetje verbrand. Verder was het top !
Dit is volgens mij slechts een gedeelte van het jaar het geval, tijdens het seizoen is het circuit volgens mij constant aan elkaar gelinkt.quote:Op zondag 22 april 2007 12:06 schreef daNpy het volgende:
Volgens mij is er van Spa uit niet zoiets als vrij rijden net als op de Ring. Spa is "door de weeks" namelijk een stukje openbare weg (zie AF meet 14 - De Ardennen).
Er zijn wel clubs zoals BMW Drivers Club ofzo, die het circuit huren (¤ 25k heb ik me laten vertellen) zodat de leden er met hun auto overheen kunnen rijden. Welke clubs dat precies zijn weet ik niet, zou je even uit moeten zoeken
Had je geen helm op dan, of bedoel je je armen?quote:Op zondag 22 april 2007 21:36 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ben niet een klein beetje verbrand maar knalroodKenteken begint inderdaad met 66, plaat aan de voorkant was er vanaf
Vooral in m'n nek, had geen helm op. Of het in een dichte auto minder hard lijkt te gaan weet ik niet, heb alleen nog maar open geredenquote:Op maandag 23 april 2007 08:16 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Had je geen helm op dan, of bedoel je je armen?
Krijg je trouwens in een open auto nog meer het gevoel dat je hard gaat, vanwege de wind en het geluid?
Ik kan die post niet meer aanpassen, heb ik al een topicreport over gestuurd maar (nog) geen reactie op gehadquote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef johnwoo het volgende:
Mex, wil je me in het lijstje in de OP zetten?![]()
Wel appart, in een open auto zonder rolkooi en zonder helm. Wel een behoorlijk risico als je het mij vraagt, of maakt je dat niet uit?quote:Op maandag 23 april 2007 08:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Vooral in m'n nek, had geen helm op. Of het in een dichte auto minder hard lijkt te gaan weet ik niet, heb alleen nog maar open gereden![]()
Er zit geen rolkooi in inderdaad maar wel een flinke rolbeugel. Een helm is uiteraard veiliger maar beperkt ook het zicht rondom nogal.quote:Op maandag 23 april 2007 12:04 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Wel appart, in een open auto zonder rolkooi en zonder helm. Wel een behoorlijk risico als je het mij vraagt, of maakt je dat niet uit?
jep, met mijn zwarte RX-7quote:
De lotusclub zat in R5, ik in R7. Op welke sites komen er zoal fotos, ik weet het enkel van autofotos.nl, zijn er meerdere?quote:Op maandag 23 april 2007 15:54 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Dan heb ik hem niet gezien, wel een zilvere elise.
nog mensen die in R5 gereden hebben?
Bij mij was dat papiertje ook na 100 meter al verdwenenquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:25 schreef PNG het volgende:
Wat overigens finaal h*mo was is dat ze geen 'good old' stickers hadden. Dat vierkante papier vodje (dat er bij mij meteen afwaaide) was beetje kneus.
Bv die Lotus Omega had al 4 jaar naast mekaar.
Dat werden er iig geen 5. Beetje sneu wel.
jepquote:
Leuk filmpje, en volgens mij een leuke auto voor op het circuit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef _Drake_ het volgende:
crosspost van Circuit-foto's
[afbeelding]
een stukje film bij het foto (als je op de foto rechts kijkt zie je nog net de betreffende bmw).
http://www.youtube.com/watch?v=DCN-DKRSks8
Achter een suubje aan waarna ik verhinderd werd door een rokende bmw 325i (?) en wou niet echt opzij, uiteindelijk kwam ik er wel voorbij maar daarna nam ik een bocht compleet verkeerd met een leuke slipartij als gevolg
Die 2 bochten zijn inderdaad de lastigste, met de gerlach had ik wat minder moeite dan met die andere bocht (weet naam zo even niet, maar das dus de bocht waar _Drake_ er zowat vanaf ging).quote:Op woensdag 25 april 2007 10:07 schreef johnwoo het volgende:
Die bocht en de Gerlachbocht zijn inderdaad de tricky bochten... Deze wordt steeds scherper dus als je er te snel ingaat kom je (vooral met FWD auto) makkelijk te wijd uit, en Gerlach _lijkt_ mee te vallen maar met dat heuveltje kan het toch listig fout gaan als je er overmoedig ingaat (heb er zondag binnen 2 minuten 3 de berm in zien schuiven daar, en vorig jaar ging het daar ook fout met die Peugeot die toto was)... Als je op snelheid over het heuveltopje komt heb je even iets minder grip en dan kan je precies zien of het een FWD of RWD auto is (FWD gaat rechtdoor de linkerberm in, RWD komt schuin/achterstevoren rechts in de berm te staan)
Sowieso snijdt 90% de bochten niet wijd genoeg aan... Is natuurlijk ook niet echt nodig als het toch filerijden is
Maar ik moet zeggen dat ik meer voldoening krijg van een rondje lekker lijnen rijden dat "goed" voelt, dan mezelf zo snel mogelijk langs zoveel mogelijk auto's waaghalzen.
Uhh, is dat weinigquote:
Je moet gas geven en niet remmen PNGquote:
Het inhammetje van "nu issie (bijna) op" is al wegquote:Op woensdag 25 april 2007 13:50 schreef Party_P het volgende:
Uhh, is dat weinigIk weet niet hoe dik remblokken normaal behoren te zijn.
Ik zou best naar zo'n vrijrijden avond willen, maar vanuit Brabant is dat helaas niet haalbaar op een werkdag... Dan zou ik dwars door de spits moeten en er op z'n vroegst om 8 uur kunnen zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:42 schreef Mex_ het volgende:
Is er gister nog iemand geweest?
mjah ik nam de hugenholz gewoon compleet verkeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, hij zakt wel diep in zijn veren die 155 of ligt het aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |