Hoe/wat/waar/waarom?Om een aantal topics niet vol te spammen met ladingen foto's van auto's en motoren op circuits als Assen, Zandvoort, Spa en de Nordschleife/Nurburgring hierbij een 'nieuw' topic. Idee is om hier foto's te plaatsen van voertuigen _op_ de diverse circuits. Er staan weer veel weekenden, waaronder de clubspecials op CPZ over twee weken, met circuitrijden op de kalender dit jaar, dus er worden ongetwijfeld ook veel foto's gemaakt die je dan hier met alle liefhebbers kan delen.
Voor spots op bv. de parkplatz van de Nurburgring, of het paddock van Assen/CPZ kan het gespot topic gebruikt worden. Ik vind het circuit-rij topic persoonlijk wat meer voor discussies en evt. afspraken, maar als dit topic niet aanslaat voor het posten van foto's van de diverse circuitdagen is het een optie om daar voortaan foto's te spammen, we will see...
De huidige
gespot en
Circuit-rij topics zijn op de gelinkte url's te vinden
Topicstarter begintAfgelopen zondag even een road-trip dagje uit geweest bij de Nordschleife om van het mooie weer en de diverse fraaie bolides te genieten. Idee was ook om alvast wat leuke foto/kijkspots op te zoeken voor de BMW F1 demo van Nick Heidfeld en
VLN race op de 28e april. Ik heb een verdeling gemaakt per groep bochten:
Hatzenbach/Hocheichen![]()
De zakspeed-viper reed ook weer, ondanks geruchten over een faillisement
![]()
Even verderop, bij Hocheichen, waar de auto's op zeer hoge snelheid langsvliegen
Pflanzgarten/BrunnchenPflanzgarten, waar de auto's soms met de achterwielen van de grond vliegen
![]()
Brunnchen, waar het erg druk was
![]()
We waren van plan richting de Karussell te wandelen en daar alle bochten mee te pakken, maar gezien de drukte en het tijdstip zijn we uitgeweken naar Adenau:
Breidscheid/Wehrseifen![]()
![]()
Een Nederlander die even toont hoe het fraai kan
![]()
En de meest waanzinnige britten, een stel Gumball 3000 aanhangers
![]()
Ik hoop dat we hiermee een topicreeks kunnen starten waarin veel mooie foto's van fraaie bolides in actie voorbij zien komen. Suggesties voor verbetering van dit topic zijn uiteraard meer dan welkom.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van
Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen
team 9000 - Spijker