abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48342408
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef Alet het volgende:

[..]

Bij de kloten pakken is een spreekwoordelijk gezegde.
Dit is taalkundig gezien niet geheel correct. Ten eerste zijn gezegden geen spreekwoorden. Ten tweede is "bij de kloten pakken" noch een spreekwoord noch een gezegde, maar een zegswijze.

En dan anderen de schuld geven dat ze hun uitspraken niet verifieren. .
  Moderator zondag 15 april 2007 @ 10:33:02 #242
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48342435
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:31 schreef thabit het volgende:

[..]

Dit is taalkundig gezien niet geheel correct. Ten eerste zijn gezegden geen spreekwoorden. Ten tweede is "bij de kloten pakken" noch een spreekwoord noch een gezegde, maar een zegswijze.

Over taal of spellingsfouten zeiken in een topic over een overleden meisje
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 15 april 2007 @ 10:36:13 #243
122788 Alet
Born to Rave!
pi_48342486
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:31 schreef thabit het volgende:

[..]

Oh wacht, begreep je me niet?
Volgens mij wist je dondersgoed wat ik bedoelde of niet? Je kan het in ieder geval wel erg goed onder woorden brengen voor iemand die mijn natuurlijk o zo ontzettend domme fout niet begreep.
Vraag me af of jij alleen maar tienen had voor Nederlands? Nee sterker nog, ik denk dat je vast wel Nederlands zult onderwijzen aangezien je zo graag mijn fouten verbeterd, kun je deze tekst voor mij even door de spellingscontrole halen? Dan leer ik weer even wat bij.

nerd
  zondag 15 april 2007 @ 10:39:26 #244
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_48342540
jee kunnen jullie misschien ergens anders over elkaar gaan zeiken?
pi_48342543
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef Alet het volgende:

[..]

Ik moet wel eerlijk zeggen dat je er scherpe opmerkingen plaats voor iemand die waarschijnlijk minder herseninhoud heeft dan een muis.
Maar dat mag je vinden hoor, zal er niet rouwig om worden. Zelf zal je er vast stukken beter uit zien he, nou je goed recht hoor zo'n lekker ding als dat jij bent mag dat zeker zeggen, ik zal me straks even vingeren terwijl ik aan jou denk. Vervelend he, dat ook lelijke wijven als ik op zulke lekkere knappe kerels als jou vallen?

Maar volgens mij dwaal je een beetje af, dacht dat het in dit topic om een overleden meisje ging.
[..]

Nee ik ben een Partyflocker, voor mij is het nogsteeds zaterdag avond alleen schijnt de zon al.
Slapen is voor mietjes en pep is voor de strakken, was het niet zoiets?
eeh, mijn middag is begonnen omdat ik 15.000 km naar het oosten woon, niet omdat ik vroeg opsta of zo
  zondag 15 april 2007 @ 10:41:48 #246
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_48342566
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

eeh, mijn middag is begonnen omdat ik 15.000 km naar het oosten woon, niet omdat ik vroeg opsta of zo
Open er een eigen topic over ofzo, lekker respectloos dit geneuzel
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_48342585
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef Alet het volgende:

Ik moet wel eerlijk zeggen dat je er scherpe opmerkingen plaats voor iemand die waarschijnlijk minder herseninhoud heeft dan een muis.

.....
Maar volgens mij dwaal je een beetje af, dacht dat het in dit topic om een overleden meisje ging.
een persoonlijke aanval en dan doen alsof jij wel ontopic bent.. meiske toch.
pi_48342608
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:41 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Open er een eigen topic over ofzo, lekker respectloos dit geneuzel
is er allang, zie mijn sig

Beetje meer verdiepen voordat je dergelijke uitspraken doet kan ook geen kwaad, lekker respectloos zo.
pi_48342628
Maar goed, ze is dood... zand erover zou ik zeggen beetje respect kan wel inderdaad. Tot ziens mensen
  Hoofdredactie Fotografie zondag 15 april 2007 @ 10:45:54 #250
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48342635
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:02 schreef Alet het volgende:

[..]

<Verhaal over Partyflock>
Ik snap best dat ze die status aanpassen, maar om dat nou te acuut te doen op het moment dat zo'n nieuwsbericht verschijnt: ja dat vind ik grof en respectloos. Natuurlijk is ze overleden en het idee van zo'n in memoriam-deel is prachtig. Maar haar profiel is rond tien uur al aangepast, toen was het echt nog maar nét bekend dat zij het was! Wacht daar gewoon een paar dagen mee ofzo, het is net alsof ze op deze manier alvast virtueel onder de grond wordt gestopt.
pi_48342673
Wat voor muziek zal er op haar begrafenis gedraaid worden?
pi_48342780
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:48 schreef thabit het volgende:
kunnen Partyflockers een poll aanmaken?
  zondag 15 april 2007 @ 11:01:19 #253
3542 Gia
User under construction
pi_48342899
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:48 schreef thabit het volgende:
Ligt eraan hoe en wat.
In katholieke kerken bijvoorbeeld mag sinds een paar jaar alleen nog maar rustige muziek. Er is een lijst waar je uit mag kiezen.
Ik zou bijvoorbeeld Music willen, van John Miles, maar ja, dat kan ik wel vergeten, dus.

Bekrompen zooi.
pi_48342951
Dan maak je toch een testament op waarin je zegt dat je die muziek wil, en anders dan maar voor de kerk?
  zondag 15 april 2007 @ 11:04:54 #255
176696 Sell.Kay
Vodka is the magic word.
pi_48342969
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe en wat.
In katholieke kerken bijvoorbeeld mag sinds een paar jaar alleen nog maar rustige muziek. Er is een lijst waar je uit mag kiezen.
Ik zou bijvoorbeeld Music willen, van John Miles, maar ja, dat kan ik wel vergeten, dus.

Bekrompen zooi.
Wat is dat nu weer voor onzin Als ik KoRn op mn begrafenis wil moet ik dat toch lekker zelf weten
You speak of my love like you have experienced love like mine before.
But this is not allowed.
You're uninvited.
An unfortunate slight.
  zondag 15 april 2007 @ 11:14:11 #256
3542 Gia
User under construction
pi_48343168
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:04 schreef Sell.Kay het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor onzin Als ik KoRn op mn begrafenis wil moet ik dat toch lekker zelf weten
Bij een katholieke uitvaartmis kun je dat echt wel vergeten.

Zal eens kijken of ik er wat over kan vinden.
  zondag 15 april 2007 @ 11:16:57 #257
176696 Sell.Kay
Vodka is the magic word.
pi_48343227
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Bij een katholieke uitvaartmis kun je dat echt wel vergeten.

Zal eens kijken of ik er wat over kan vinden.
Jullie hebben altijd wel de mooiste graven
You speak of my love like you have experienced love like mine before.
But this is not allowed.
You're uninvited.
An unfortunate slight.
  zondag 15 april 2007 @ 11:24:45 #258
3542 Gia
User under construction
pi_48343385
http://pe-stwillibrordus.dse.nl/uitvaart.html

Uit de brochure: Kiezen voor een kerkelijke uitvaart. Opgesteld door bisdom Den Bosch.
quote:
Het uitzoeken van de liederen in samenspraak met de priester of diaken. Het verdient de voorkeur om de zang door een koor te laten uitvoeren. Als dit niet beschikbaar is kan een cantor (voorzanger) of orgelmuziek een goed alternatief zijn om levende muziek ten gehore te brengen. Profane maar ook kerkelijke muziek via geluidsdragers (Cd's e.d.) behoort niet tot de mogelijkheden tijdens een kerkelijke uitvaart, omdat dit niet in de kerkelijke liturgie past. Hierover is vaak discussie. De Kerk vraagt ook hier haar keuze in deze te respecteren.
  zondag 15 april 2007 @ 11:31:03 #259
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_48343512
Wat is haar Partyflock site?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  zondag 15 april 2007 @ 12:58:09 #261
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48345254
TT aangepast; aangezien ik toch al ging posten.

Ik word altijd wel erg verdrietig als blijkt dat zo'n jong meisje nooit meer terugkeert.
Treurig.
  zondag 15 april 2007 @ 13:21:06 #262
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_48345814

Misschien is het voor de nabestaanden wel zo prettig als ze deze foto er af halen...
  zondag 15 april 2007 @ 13:25:03 #263
122788 Alet
Born to Rave!
pi_48345913
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Oh dat dacht ik ook helemaal niet hoor, dus dan is dat bij deze ook weer uit de wereld geholpen.
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

een persoonlijke aanval en dan doen alsof jij wel ontopic bent.. meiske toch.
Ik was idd ontopic, helaas moesten er bepaalde mensen domme reacties posten op mijn serieus bedoelde post.
En ik zal ook zeker niet ontkennen dat toen ik op jou inging ik ontopic bleef.
Maar volgens mij had ik jou in mijn post niet aangevallen, en probeer ik alleen maar duidelijk te maken hoe de vork wel in de steel zit om al die vervelende vooroordelen even uit de wereld te helpen, en als er dan vervolgens zulke zogenaamd erg grappige en bijdehande opmerkingen gepost worden die niets met mijn verhaal te maken hebben maar alleen het standaard geouwehoer om iemand even in de zeik te zetten, ga je toch niet van mij verwachten dat ik erg vriendelijk blijf en daar niets op terug ga antwoorden?

Maar ik weet het goed gemaakt, de volgende keer als je zo'n kutopmerking op een serieuze post van mij wilt maken PM je hem toch even? Zal ik dat ook bij jou doen.
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:45 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ik snap best dat ze die status aanpassen, maar om dat nou te acuut te doen op het moment dat zo'n nieuwsbericht verschijnt: ja dat vind ik grof en respectloos. Natuurlijk is ze overleden en het idee van zo'n in memoriam-deel is prachtig. Maar haar profiel is rond tien uur al aangepast, toen was het echt nog maar nét bekend dat zij het was! Wacht daar gewoon een paar dagen mee ofzo, het is net alsof ze op deze manier alvast virtueel onder de grond wordt gestopt.
Zoals ik al zei zijn het zeer waarschijnlijk de nabestaanden geweest die Partyflock gevraagd hebben haar status op overleden te zetten, aangezien dit altijd het geval is op Partyflock.

Maar wat jij zegt snap ik ook wel alleen ik heb een andere mening daarover. Denk dat veel mensen daar anders over zullen denken. Ik vind het in ieder geval erg mooi dat er op zo'n manier aandacht besteed wordt aan de mensen die 'niet meer onder ons' zijn. Ik denk ook dat de nabestaanden er veel steun aan kunnen hebben om te zien hoeveel mensen er met ze mee leven.

En als ze langer hadden gewacht zou je met berichten als: "Ze is al overleden" e.d te kampen krijgen in haar gastenboek, ik denk dat ze dat ook proberen te voorkomen. Zeker omdat die tactloze geenstijl.nl mensen er wel een handje van hebben om niet zulke hele respectvolle reacties te plaatsen (dan kan er wel eens komen te staan: "Jezus wat lopen jullie achter dat rare hardcore kind is allang dood man"). Toen ze vermist was is dat namelijk al voorgekomen.
pi_48345983
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]

Misschien is het voor de nabestaanden wel zo prettig als ze deze foto er af halen...
mjah.. waarom de waarheid verbergen?
pi_48346551
Tragisch, maar ze heeft het de daders wel gemakkelijk gemaakt, als deze in de auto zaten.
  zondag 15 april 2007 @ 14:31:22 #266
102952 Silentium
Gegarandeerd.
pi_48347708
Potdomme, lees het nu pas. Sterkte. (en waar blijft die gast nu die zei dat ze in Hilversum zat?)
Slokkie bier
  Moderator / Miss SHO zondag 15 april 2007 @ 14:32:58 #267
22592 crew  Ole
pi_48347748
Verschrikkelijk hoor...
Sterkte voor iedereen die haar kende
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 15 april 2007 @ 14:37:16 #268
155384 Panick
Infidel.
pi_48347859
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

mjah.. waarom de waarheid verbergen?
Waarheid?
Kom op zeg, iedereen heeft wel foto's waar ie maf opstaat.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  zondag 15 april 2007 @ 14:38:23 #269
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_48347888
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]

Waarom dan
pi_48349212
Dit soort typetjes" zijn mensen op de grens van volwassen worden die de kans moeten krijgen om op hun eigen manier, door eigen ervaringen en experimenten, op te groeien tot de volwassen mens die zij worden. Iedere psycholoog kan je dat vertellen. En ja, dit gaat vaak gepaard met niet zo slimme keuzes, builen vallen we allemaal in onze jonge jaren.

Ik draai het liever om. Hoeveel van dit soort geschifte moordenaars moeten nog de mogelijkheid krijgen hun slag te kunnen slaan voordat HUN omgeving doorheeft dat er iets niet in de haak met HEM voordat er wat aan gedaan wordt. Zodat onze kinderen op de grens van volwassen worden, de kans hebben te ontwikkelen op de manier die zij zelf kiezen, op tijden die zij zelf kiezen, zonder gevaar voor eigen leven.
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
17 jaar, 4.00 uur nog niet thuis, geruchten van met mannen in een auto, hardcore, doodskop, Nike Air Max, etc. etc.

Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat ouders doorkrijgen dat ze hun dochters eens moeten opvoeden.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat meisjes doorkrijgen dat ze bijtijds naar huis moeten gaan en niet alleen moeten blijven tot diep in de nacht.

Maar goed, dat doet niets aan het feit af dat ik hoop dat ze veilig terugkomt of dat, als er 'daders' in het spel zijn, ze hun straf niet zullen ontlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')