abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48036685
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef SHE het volgende:
Door starduSt [Gebruiker] op 04-04-2007 19:11

zoals ik zei,
ik heb in de wandelgangen gehoord dat ze bij een vriend verblijft in hilversum

en verder wil ik er niks over kwijt
ik heb me zegje gedaan en dat was het
jullie moeten zelf maar weten wat jullie ermee doen

AANGEZIEN IK CAS KEN ALS EEN MEISJE DAT OVERAL SCHIJT AAN HEEFT, ZAL HET ME OOK NIKS VERBAZEN ALS ZE ERGENS AAN HET FEESTVIEREN IS!

Nou wens ik alle dierbaren van cassandra heel veel sterkte en succes met het vinden van dr
damn, dat zal wel treurig zjn, hoewel het natuurlijk goed nieuws is ook vooral
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 5 april 2007 @ 12:00:32 #88
175763 Germaniaa
Zip it up and zip it out
pi_48037030
of dood... of ze zit nu in de seksindustrie
LOL
pi_48037191
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef milagro het volgende:

[..]

damn, dat zal wel treurig zjn, hoewel het natuurlijk goed nieuws is ook vooral
Het is natuurlijk wel goed nieuws als dat zo is, maar dan zit ze zelf alsnog in de problemen.

Denk niet dat de politie het erg op prijs stelt wanneer je een verwijning faked, en half nederland een zoektocht naar je alat beginnen.

Denk ook niet dat je omgeving (vrienden/familie) het erg op prijs stelt...
pi_48037571
Cassandra vind ik wel een mooie naam.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_48037631
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef covie het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel goed nieuws als dat zo is, maar dan zit ze zelf alsnog in de problemen.

Denk niet dat de politie het erg op prijs stelt wanneer je een verwijning faked, en half nederland een zoektocht naar je alat beginnen.

Denk ook niet dat je omgeving (vrienden/familie) het erg op prijs stelt...
dat bedoel ik, het zou intens treurig zijn als ze dat geflikt zou hebben, maar natuurlijk niet zo treurig als er wel wat naars aan de hand is.

als je op PF leest, was ze die avond echt straal en straal bezopen "ik heb er enkele keren door d'r hoeven zien zakken" of iets van die trent, dus tja..... ms is ze wel met iemand meegegaan, zo'n meisje in die staat krijg je zo mee, ofwel omdat ze met iedereen mee wil want laveloos, ofwel onvrijwillig maar niet in staat zich te verzetten, of ze is ergens ingevallen, een kanaal of zo

laten we hopen dat ze gewoon asociaal bij een vriend hangt, en 'zoals altijd schijt hep aan iedereen' en daarom niets van zich laat horen, aso of niet, ze is toch nog maar 17, hè
pi_48045741
Hoop dat ze gevonden wordt, sterkte Daan79..

En geef haar maar een flink pak rammel als blijkt dat ze gewoon ergens anders verbleef zonder wat te laten horen..
pi_48046355
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef milagro het volgende:

[..]

dat bedoel ik, het zou intens treurig zijn als ze dat geflikt zou hebben, maar natuurlijk niet zo treurig als er wel wat naars aan de hand is.

als je op PF leest, was ze die avond echt straal en straal bezopen "ik heb er enkele keren door d'r hoeven zien zakken" of iets van die trent, dus tja..... ms is ze wel met iemand meegegaan, zo'n meisje in die staat krijg je zo mee, ofwel omdat ze met iedereen mee wil want laveloos, ofwel onvrijwillig maar niet in staat zich te verzetten, of ze is ergens ingevallen, een kanaal of zo

laten we hopen dat ze gewoon asociaal bij een vriend hangt, en 'zoals altijd schijt hep aan iedereen' en daarom niets van zich laat horen, aso of niet, ze is toch nog maar 17, hè
* Scorpie eens is
pi_48055834
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
17 jaar, 4.00 uur nog niet thuis, geruchten van met mannen in een auto, hardcore, doodskop, Nike Air Max, etc. etc.

Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat ouders doorkrijgen dat ze hun dochters eens moeten opvoeden.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat meisjes doorkrijgen dat ze bijtijds naar huis moeten gaan en niet alleen moeten blijven tot diep in de nacht.

Maar goed, dat doet niets aan het feit af dat ik hoop dat ze veilig terugkomt of dat, als er 'daders' in het spel zijn, ze hun straf niet zullen ontlopen.
Waarom ligt het aan haar??
Wie weet wat die mannen hebben gedaan...!
Die hadden opgevoed worden niet het meisje!
  donderdag 5 april 2007 @ 20:47:13 #95
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48056015
Het meisje toch zeker ook
pi_48056309
Hoop dat ze jou nooit meer terug vinden, kneus. HW.

[ Bericht 83% gewijzigd door HeatWave op 06-04-2007 15:04:45 ]
hardcoholic
pi_48056496
Volgens mij is er iets over haar in Hart van Nederland vanavond
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_48056588
reactie op geditte flame

[ Bericht 94% gewijzigd door HeatWave op 06-04-2007 15:05:04 ]
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_48056771
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Blinky het volgende:

[..]

Wàt een ongenuanceerde opmerking, vooral omdat zij verdwenen is.
Doe es ff normaal ofzo! Of wacht met oordelen als je het hele verhaal kent...
Niet lullig bedoel oid, maar het zijn 9vd10 keer dezelfde type meisjes die weglopen/verdwijnen en altijd liggen ze bij een "vriend/loverboy". Allemaal hebben ze niet door dat ze gruwelijk misbruikt worden door die "vriend".
om je volledig lam te zuipen en dan ook nog eens bij 4 vreemde mannen de auto in te stappen is helemaal kansloos.

Wat ik mij ook afvraag is waar haar vrienden waren... Ben ik met mijn vriendengroep de enige die als er 1 uit word gezet allemaal naar buiten gaan en een andere tent opzoeken?
hardcoholic
pi_48057897
quote:
Niet lullig bedoel oid, maar het zijn 9vd10 keer dezelfde type meisjes die weglopen/verdwijnen en altijd liggen ze bij een "vriend/loverboy". Allemaal hebben ze niet door dat ze gruwelijk misbruikt worden door die "vriend".
Kan wel zo zijn, maar er zal er maar 1 bij zijn bij wie het verhaal anders in elkaar zit... die zoeken we dan maar niet want het ' zal wel zo en zo zijn...' ?
quote:
om je volledig lam te zuipen en dan ook nog eens bij 4 vreemde mannen de auto in te stappen is helemaal kansloos.
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Blinky het volgende
Of wacht met oordelen als je het hele verhaal kent...
  donderdag 5 april 2007 @ 21:44:46 #101
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48058452
het blijft vreemd
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:53:49 #102
175754 MysticScorpio
Ik ben ook maar een moeder
pi_48065605
heb je haar weer met dr wandelgangen

KOM MET CONCRETE INFORMATIE EN ALS JE WEET, WIE, WAT, WAAR CASSANDRA ZIT EN WIE HET HEEFT GEZEGD, MELD DAT DAN BIJ DE POLITIE, MAAR LOOP VERDER GEEN KLINKKLARE ONZIN TE VERKOPEN. JE ZEGJES DIE JE DOET ZIJN ALLEEN MAAR OP SENSATIE BELUST. ALS JIJ STARTDUST , WEET WAAR ZE ZICH BEVIND MELD DAT DAN BIJ DE POLITIE, WANT AAN 'WANDELGANG' VERHALEN HEEFT NIEMAND GEEN FUCK. ZEKER NIET ALS JE DAT OP IEDERE SITE LOOPT TE VERKONDIGEN. OF JE MELD JE BIJ DE POLITIE MET JE 'WANDELGANG'VERHAAL, OF JE HOUDT VANAF NU JE MOND IS DAT DUIDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:00:20 #103
175754 MysticScorpio
pi_48065785
OH EN VOOR DE DUIDELIJKHEID, ALS ZE ZOGENAAMD IN HILVERSUM ZOU ZITTEN ZOU DE POLITIE NIET IN ALMERE EEN GROOTSCHEEPS ONDERZOEK STARTEN ROND DIVERSE PLASGEBIEDEN, LEPELAARSPLAS, NOORDERPLAS ENZ. MAAR BIJ ALMERE4YOU IS DOOR JOU KUTPRAATJES DE TOPIC GESLOTEN OMDAT JIJ EN NOG EEN PAAR TOTAAL RESPECTLOOS MET ANDERMANS LEED OMGAAN. HET ZAL JE MAAR GEBEUREN.
pi_48066660
Sorry dat ik het zeg, maar als je het zo typt zorgt dat alleen maar voor meer irritatie. Het lijkt mij wat duidelijker en fijner om te lezen als je niet alles in hoofdletters zet.

OT: Drugs zal hier een duidelijke rol in spelen, maar ook met de mensen met wie ze om gaat. De een stelt zich voor aan de ander en zo gaat het maar door, totdat je straks de verkeerde tegen komt
pi_48066703
je caps staat aan
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_48068758
Er is gisteren idd gezocht bij diverse plassen.
Voorlopig zonder resultaat (gelukkig maar)
Maar vandaag gaan ze verder zoeken omdat er duidelijke aanwijzingen zijn dat ze daar s'nachts nog geweest is...
Krijg er een heel naar gevoel bij...
Maar goed zolang ze haar niet hebben gevonden, blijven hopen!

Nogmaals: Mensen die iets gezien of gehoord hebben hoe onbeduidend het ook lijkt, meld het!

Wat zich die avond ook afgespeeld heeft of hoe Cassandra er ook aan toe was, de reacties van mensen hier "dat zo iemand niet terug hoeft te komen" gaan nergens over.
Dat iemand er een andere levenstijl op na houdt, hoeft nog niet te betekenen dat je geen RESPECT op kunt brengen.

Familie/vrienden van dit meisje gaan door een hel.
Als je niet normaal kunt reageren, hou je gedachte dan maar voor jezelf!

Iedreen die wel gewoon meedenkt/praat THANX
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:37:06 #107
175754 MysticScorpio
pi_48068828
Sorry voor de caps, het was laat vannacht dat ik elders in het forum weer die reactie las, en ja ik was daar boos om.
Op meerdere sites wordt er steeds beweerd en praatjes rondgestrooid door die persoon. Als ze die wandelgangen praatjes nou is voor dr hield of ze meld het bij de politie. De ouders en familie van Cassandra zijn er niet mee gebaad dat er steeds van die indianen verhalen rond gestrooid worden.
Cassandra was geen wegloop meisje, had geen loverboy, en ja zoals ierdere jonge tiener ging ook Cassandra graag uit en dronk ze dr biertje en zal evt gebruikt hebben. Ze kwam altijd op tijd thuis en had geen reden om nu ineens weg te blijven. En wat er die avond na 4 uur is gebeurd is weet namelijk niemand.
Aan opmerkingen zoals; 'ze ligt ergens te krikken', of 'ze is bij een vriend', 'ze ligt tussen het riet', 'er komt eerdaags een filmpje o pinternet', daar heeft niemand wat aan. Ze hebben 'so you wanna be a popstar' gelijk nagetrokken en ze was het niet.
Als de politie denkt dat ze zomaar is weg gelopen, dan kammen ze niet een heel gebied uit, om evt dr mobieltje of andere sporen van haar te vinden.
Een beetje meer respect lijkt me op zijn plaats het is al erg genoeg
pi_48069059
Dit topic is geopend voor TIPS.

Nogmaals wat er ook is voorgevallen, fam/vrienden gaan door een hel die je NIEMAND gunt.
Als je dan nog geen respect op kunt brengen, zit er iets goed fout bij je.
Maar goed waarom ga ik er eigenlijk op in.
pi_48069136
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 08:53 schreef Daan79 het volgende:
Dit topic is geopend voor TIPS.

Nogmaals wat er ook is voorgevallen, fam/vrienden gaan door een hel die je NIEMAND gunt.
Als je dan nog geen respect op kunt brengen, zit er iets goed fout bij je.
Maar goed waarom ga ik er eigenlijk op in.
Goeie vraag waarom je er op in gaat. Je zit op een forum, en een ieder mag hier zijn mening verkondigen, ook met betrekking tot dit soort zaken.
Dat je liever tips wilt dan een paar mensen die gaan speculeren over wat er met haar gebeurt kan zijn kan ik ook begrijpen, maar de posts van MysticScorpio zijn nogal overdreven, met caps-lock enzo.
Als het echt te ver gaat kun je altijd een moderator vragen om dingen op te lossen.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2007 09:00:23 ]
pi_48069282
klopt, maar ik doel dan met name op reply's dat je zo iemand niet terug wilt vinden enzo...
Dat slaat nergens op. maar goed zoals ik al zei, waarom ga ik er op in...
En idd MysticScorpio reageerde heftig met die caps (waarvoor ecxuses zijn gemaakt)
Dqat heeft ook weinig zin, maar ik kan de emotie erachter maar wat goed begrijpen.

Ik ga er maar gewoon doorheen lezen vanaf nu
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:11:58 #111
175754 MysticScorpio
pi_48069323
Uit ervaring weet ik dat een jonge vrouw alleen op straat, niet veilig is. In mijn schoon familie heeft zich heel wat jaren terug ook zo'n drama plaatsgevonden. Toen was het een gestoorde. Tegenwoordig heb je met veel meer types te maken. De loverboys, de ronselaars, de gestoorde.... noem maar op. Dat je uberhabut niet rustig over straat kan is al erg genoeg.
Het spoorbaanpad tussen Almere stad en buiten was, misschien is het nog zo, een ramp om s'nachts alleen te fietsen laat staan te lopen. Overvallen, bedreigingen waren daar heel vaak aan de orde. Als je er niet zo van bewust bent, of je bent onder invloed van drank, dan loop je daar dus een groot risico, zonder dat je daar om vraagt. Zij heeft er niet om gevraagd om te verdwijnen....
Wie is er nou op jullie leeftijd nog nooit met drank, drugs of ander spul in aanraking geweest? Bijna iedereen heeft wel is op een feestje in bijzijn van vrienden en vriendinnen stoer mee zitten drinken. Bijna alle jongeren proberen het een keer uit en sommige blijven het vaker proberen dan anderen. Is helemaal niks mis mee, en als ouder kan je dan roepen van ''nee ik wil het niet hebben', dan doen ze het toch wel maar dan ergens anders. Die fase die hebben we allemaal doorstaan. Je hooptalleen als ouder dat het allemaal goed gaat, dat ze veilig thuiskomen, dat er niks gebeurd. Ook ik met 2 kids sta me doodsangsten uit. Mijn kids weten dat ze me ten alle tijden uit bed kunnen bellen als er tijdens of na afloop problemen zijn. Is me ook regelmatig overkomen; vriend van dr vriendin voor dr ogen het ziekenhuis in geslagen en wie stond binnen 15 minuten bij haar, haar ma. Zelf is ze ook een paar keer ongewild niet goed geworden dat ik gelijk met dr bij de dokterspost zat. Zoiets kost je wel je nachtrust maar dat heb ik er wel voor over. Niet Alle ouders hebben die mogelijkheid om zo te reageren en dan zal je als jongere je eigen verantwoording moeten nemen en dus op een verantwoorde manier naar huis moeten gaan.
Onderling zijn jullie ook al heel snel geneigd te zeggen "ohh dat is een vriend" maar het is in werkelijkheid een vriend van een vriend van een kennis, je hebt iemand is op een feestje gezien en hij kon zo gezellig doen. Maar daar schuilt misschien wel het gevaar in.
Ik wil jullie hier mee alleen maar zeggen ' WEES VOORZICHTIG MET WIE JE MEEGAAT" een ongeruste moeder.
pi_48069477
Een jonge vrouw alleen op straat is niet veilig? Das ook wel een klein beetje overdreven hoor...

on topic: weer zo'n domme vmbo doos die half debiel op partyflock staat... zegt wel weer wat over haar capaciteiten om zinvolle beslissingen te nemen...
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:40:50 #113
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_48069889
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:11 schreef MysticScorpio het volgende:
Als je er niet zo van bewust bent, of je bent onder invloed van drank, dan loop je daar dus een groot risico, zonder dat je daar om vraagt. Zij heeft er niet om gevraagd om te verdwijnen....
Dan moet je zorgen dat je je ervan bewust bent, of gewoon niet zoveel zuipen, of een andere route nemen.
quote:
Wie is er nou op jullie leeftijd nog nooit met drank, drugs of ander spul in aanraking geweest?
Dat wil niet zeggen dat meteen niemand dan meer fatsoenlijk kan nadenken om goede beslissingen te maken. En het is ook wel makkelijk om de drank en de drugs de schuld te geven als het foutgaat.
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:21 schreef Tangarine het volgende:
Een jonge vrouw alleen op straat is niet veilig? Das ook wel een klein beetje overdreven hoor...
Idd
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:46:54 #114
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48069999
Nou, nou
Ik begrijp het heel goed hoor. Ik heb in mijn niet zo jonge jaren ook menigmaal in zeer bedenkelijke toestand over straat gelopen.
Ik dank god op mijn blote knietjes dat ik nog leef; want ik heb mezelf zeker heel vaak in gevaar gebracht.
Dat ze drinkt en/of drugs gebruikt is natuurlijk geen reden om dood gevonden te worden.

En mocht het zo zijn dat haar lijk ergens wordt gevonden, dan is het hek van de dam.
Ik hoop echter vurig dat ze 'm gewoon gesmeerd is en obstinaat blijkt.
Maar ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat je dan niets van je laat horen als heel Nederland naar je zoekt.
De kans dat dit meisje iets is aangedaan, of zelf verdronken is, is dan ook best groot.

En dat is natuurlijk tragisch genoeg.
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:53:19 #115
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_48070199
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:46 schreef SHE het volgende:
Ik heb in mijn niet zo jonge jaren ook menigmaal in zeer bedenkelijke toestand over straat gelopen.
Ik dank god op mijn blote knietjes dat ik nog leef; want ik heb mezelf zeker heel vaak in gevaar gebracht.
Dat ze drinkt en/of drugs gebruikt is natuurlijk geen reden om dood gevonden te worden.
Ik ook, dat wel. Ik ging ook alleen maar in m'n eentje over straat als het écht niet anders kon, dus ik deed het niet voor de lol. Dat deed ik altijd op dezelfde manier: verstand op 0, blik op oneindig en hard doorfietsen en nergens op reageren of je mee bemoeien, want met die laatste 2 kan je ook het een en ander uitlokken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:56:27 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48070267
Tja, niet iedereen is van nature doodsbang ( dat was ik dan weer wel )
Sommige meiden zijn gewoon spontaan en open en zeker in beschonken toestand kan je dan nog wat vriendelijker worden.
Het terecht vinden dat zo'n kind wordt gestraft voor haar naiviteit is natuurlijk knap kansloos.
  vrijdag 6 april 2007 @ 10:20:17 #117
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_48071006
Zo alle bagger en onnodige zooi weggehaald en nu het vriendelijke verzoekje:

HEB JE NIETS ZINNIGS TE MELDEN BLIJF DAN MET JE FIKKEN VAN JE TOETSENBORD AF

[ Bericht 87% gewijzigd door Klonk op 06-04-2007 10:25:33 ]
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 6 april 2007 @ 10:33:16 #118
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48071412
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef SHE het volgende:
Tja, niet iedereen is van nature doodsbang ( dat was ik dan weer wel )
Sommige meiden zijn gewoon spontaan en open en zeker in beschonken toestand kan je dan nog wat vriendelijker worden.
Het terecht vinden dat zo'n kind wordt gestraft voor haar naiviteit is natuurlijk knap kansloos.
Nee maar als blijkt dat ze wel degelijk onder de pillen en drank zat hoop ik toch dat ze een goede trap onder haar kont krijgt.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_48072993
Door Mouse_Reus_2007 - vrijdag 6 april 2007 @ 11:12 - (Niveau 0)
Ik vindt op de linker na alle 4 de dames leuk!

Op de frontpage, "ik vindt"!! Dat is toch om te huilen, dat leer je in groep 3 man!!

Dat kind wordt waarschijnlijk binnen een week wel weer teruggevonden, is gewoon bij een vriendje logeren.
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:27:06 #120
3542 Gia
User under construction
pi_48073374
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:21 schreef Tangarine het volgende:
on topic: weer zo'n domme vmbo doos die half debiel op partyflock staat... zegt wel weer wat over haar capaciteiten om zinvolle beslissingen te nemen...
Zowel domme vmbo dozen als intelligente vwo nerds kunnen wat overkomen.
Dat zij graag uitgaat en zuipt, doet daar niets aan af. Als zij ergens vermoord wordt teruggevonden, hoop ik niet dat men hier gaat beweren dat het haar eigen schuld is, want dat slaat nergens op.

Dat je graag feest, wil niet zeggen dat je erom vraagt vermoord of misbruikt te worden.
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:29:29 #121
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_48073475
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ook, dat wel. Ik ging ook alleen maar in m'n eentje over straat als het écht niet anders kon, dus ik deed het niet voor de lol. Dat deed ik altijd op dezelfde manier: verstand op 0, blik op oneindig en hard doorfietsen en nergens op reageren of je mee bemoeien, want met die laatste 2 kan je ook het een en ander uitlokken.
Toen ik nog bij mijn moeder woonde fietste ik elk weekend alleen naar huis. Nou ook niet door de meest schamele buurten denkbaar, dat scheelt. Ik denk dat 'meisjes alleen op straat' helemaal niet per definitie onveilig zijn. Ik fietste ook altijd als een bezetene en als er dronken mannen naar me aan het roepen waren, gewoon negeren en nog een tandje bijzetten.

Als je met je dronken hoofd bij 2 à 4 mannen in de auto stapt, dan ben je of zelf heel naief of is je gewoon nooit genoeg op het hart gedrukt dat dit ontzettend dom is.

Dus, mocht ze ontvoerd zijn dan is het echt heel kut, dat is het natuurlijk sowieso, maar als ze zelf mee is gegaan dan moet er inderdaad eens met een beschuldigend vingertje naar de ouders gewezen worden. Je 17-jarige binnenhouden is inderdaad geen doen, maar leer haar dan in ieder geval wat de gevaren kunnen zijn.

Ik denk dat al dat gezeur over een onveilige wereld allemaal een beetje overtrokken is. DIt soort incidenten zijn kut, maar het gebeurt niet aan de lopende band en kan met enige voorzichtigheid en voorzorgsmaatregelen voorkomen worden.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:33:45 #122
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_48073669
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Nou ook niet door de meest schamele buurten denkbaar, dat scheelt.
Ik ook niet. Dat scheelt idd, maar je weet nooit.
pi_48074003
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:11 schreef MysticScorpio het volgende:
Wie is er nou op jullie leeftijd nog nooit met drank, drugs of ander spul in aanraking geweest? Bijna iedereen heeft wel is op een feestje in bijzijn van vrienden en vriendinnen stoer mee zitten drinken. Bijna alle jongeren proberen het een keer uit en sommige blijven het vaker proberen dan anderen. Is helemaal niks mis mee, en als ouder kan je dan roepen van ''nee ik wil het niet hebben', dan doen ze het toch wel maar dan ergens anders. Die fase die hebben we allemaal doorstaan. Je hooptalleen als ouder dat het allemaal goed gaat, dat ze veilig thuiskomen, dat er niks gebeurd.
Inmiddels ben ik 23, en mijn moeder heeft me altijd verschrikkelijk goed in de gaten gehouden! Ik mocht niet eerder gaan stappen dan mijn 16e. En zelfs dan kwamen ze mij in de stad halen om 01:00. Later werd dat 02:00, en daarna alleen als ik beloofde met iemand mee te fietsen later. En door mij heel simpel te VERBIEDEN niet te roken of andere shit te nemen, heb ik het simpelweg ook niet gedaan. Ookal had je vrienden die ermee bezig waren. Gewoon een simpel: Nee dankje. Hetzelfde met drank: dat mocht wel, maar je lazarus zuipen: wat voor plezier heb je daarvan? En ik heb me evengoed vermaakt met het stappen. Want het ging uiteindelijk ook gewoon om het afspreken met vrienden.

Ik wil niet zeggen dat de ouders iets te verwijten zijn. Maar zo kom je er wel gemakkelijk vanaf: 'ze proberen het toch wel'. 'Je kan het niet verbieden'. Mij werd verteld dat drugs en roken gewoonweg je lichaam kapot maken, en ze hebben me uitgelegd hoe en wat. En ook een portie van wederzijds respect. Heeft mij 23 jaar van sigaretten, drugs en overdadig drankgebruik weggehouden. Dus als ouder heb je zeker wel invloed. Hangt er maar vanaf hoe je je kind beschermt en voorbereid op de 'buitenwereld'.

OT: hopelijk is ze snel thuis, dit wens je niemand toe. Waar waren haar vrienden btw? Die lieten haar buiten staan? Dan moet het toch een kwestie van een paar minuten geweest zijn dat ze verdween? (ze zal daar toch niet een half uur buiten op haar vrienden binnen gewacht hebben?)
Everything you can imagine is real - Pablo Picasso
pi_48077671
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:05 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Meisjes kiezen niet zelf voor een loverboy ofzo hoor... Meiden die in zo'n situatie terecht komen zijn vaak erg onzeker waardoor ze een gemakkelijk slachtoffer zijn voor zulke hufters.

Mensen mogen wel eens wat minder negatief doen en niet zo snel van die vooroordelen hebben. So what dat ze van hardcore houdt, dat wil niks zeggen. Mensen die daar naar luisteren zijn echt niet allemaal geflipte pillenslikkers. Als je een beetje weet hoe pubers in elkaar zitten weet je ook wel dat het 'erbij horen' erg belangrijk is en dan is het natuurlijk superstoer om zo'n profiel op partyflock te maken.

Dit alles wil echter niks zeggen over waarom dit meisje weg is. Voor hetzelfde geld is ze ontvoerd door een of andere freak, nou dat kan iedereen overkomen, ook nette mensen die van klassiek houden, om het maar een naam te geven.

Ik hoop dat ze snel ongedeerd weer terecht is!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_48078337
ik zag zelfs pamfletten hangen in hilversum van haar, 2 weken terug!
pi_48079896
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:22 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Meisjes kiezen niet zelf voor een loverboy ofzo hoor... Meiden die in zo'n situatie terecht komen zijn vaak erg onzeker waardoor ze een gemakkelijk slachtoffer zijn voor zulke hufters.
natuurlijk kies je daar zelf wel voor, het is alleen zo dat die heren enkel invloed hebben op hele onzekere meisjes, of meisjes die zo hopeloos verliefd zijn dat ze behalve hun hart ook ieder greintje helder denken verloren hebben (of ms van nature al niet de helderste waren).

maar ook die meisjes hebben een keuze, om van zo'n knul weg te gaan of te blijven, het is echt niet altijd zo dat ze naar het leven gestaan worden door zo'n knaap.
pi_48080484
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:43 schreef sandertjuh het volgende:
ik zag zelfs pamfletten hangen in hilversum van haar, 2 weken terug!
ik was vorige week nog in hilversum, niks gezien
pi_48089690
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef hatsieflatsie het volgende:

[..]

Inmiddels ben ik 23, en mijn moeder heeft me altijd verschrikkelijk goed in de gaten gehouden! Ik mocht niet eerder gaan stappen dan mijn 16e. En zelfs dan kwamen ze mij in de stad halen om 01:00. Later werd dat 02:00, en daarna alleen als ik beloofde met iemand mee te fietsen later. En door mij heel simpel te VERBIEDEN niet te roken of andere shit te nemen, heb ik het simpelweg ook niet gedaan. Ookal had je vrienden die ermee bezig waren. Gewoon een simpel: Nee dankje. Hetzelfde met drank: dat mocht wel, maar je lazarus zuipen: wat voor plezier heb je daarvan? En ik heb me evengoed vermaakt met het stappen. Want het ging uiteindelijk ook gewoon om het afspreken met vrienden.

Ik wil niet zeggen dat de ouders iets te verwijten zijn. Maar zo kom je er wel gemakkelijk vanaf: 'ze proberen het toch wel'. 'Je kan het niet verbieden'. Mij werd verteld dat drugs en roken gewoonweg je lichaam kapot maken, en ze hebben me uitgelegd hoe en wat. En ook een portie van wederzijds respect. Heeft mij 23 jaar van sigaretten, drugs en overdadig drankgebruik weggehouden. Dus als ouder heb je zeker wel invloed. Hangt er maar vanaf hoe je je kind beschermt en voorbereid op de 'buitenwereld'.

OT: hopelijk is ze snel thuis, dit wens je niemand toe. Waar waren haar vrienden btw? Die lieten haar buiten staan? Dan moet het toch een kwestie van een paar minuten geweest zijn dat ze verdween? (ze zal daar toch niet een half uur buiten op haar vrienden binnen gewacht hebben?)
Naja bij jouw werkt het dus wel ja. Alles verbieden.

Helaas gaat dat voor 80% van de mensen niet op, en is het alleen maar meer redenen om "verboden" dingen te doen.

Zowieso slaan die verwijten van "ze zal wel drugs gebruikt hebben" nergens op.

Ik ben in me leven vaak zat stront lazerus geweest. Heb ook wel eens pillen/speed/wiet/ghb etc. op. Ook tripmiddelen als paddo's en lsd heb ik ook al meerdere keren gedaan.

En onder invloed van deze drugs zou ik NOOIT zulke beslissingen maken die ik onder invloed van alcohol zou maken. Als ik een pilletje op heb dan voel ik me niet dommer als wanneer ik dronken ben. Sterker nog van al deze drugs is alcohol verre weg het gevaarlijkst vind ik.

Geen enkele van deze volgens de wet hard drugs wordt je zo lazerus dat je jezelf de sloot inloopt. Dat is pas echt gevaarlijk, als je echt goed dronken ben en je gaat in je eentje naar huis dan is het gewoon ronduit gevaarlijk. Je valt zo van je fiets, en dan kunnen er erg fouten dingen gebeuren. Je overschat jezelf altijd van drank, als ik een zegel lsd op heb: natuurlijk ben ik dan onder invloed, maar ik weet dondersgoed dat fietsen dan NIET slim is). Terwijl sommige mensen gewoon dronken achter het stuur kruipen en volledig overtuigd zijn van hun eigen kunnen. Levensgevaarlijk dus.

Als ik een pilletje opheb zal dat nooit van me leven gebeuren (ook niet als ik stoned ben, een lijn speed op heb of een zegel lsd etc.)

Ik probeer hier echt niet patsen met wat ik in mijn leven al wel eens gedaan heb, ik probeer alleen de dingen een beetje in perspectief te zetten.

Zowieso is alles wat je teveel doet gewoon slecht. Geniet met mate he.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stikstof-tri-iodide op 06-04-2007 20:09:09 ]
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:06:10 #129
167318 IndyROKR
Johny Borrell
pi_48090126
Ze heette toch TerrorCassie (zo viel op GS te lezen).
Upcoming festival: 26/05 Pinkpop Landgraaf
Visited gigs: The Rolling Stones A Bigger Bang tour 31/07/06 Arena, Razorlight 07/02/07 Vredenburg, Little man tate 22/03 Melkweg, Hinder 30/03 Melkweg, Ilse deLange 04/04 HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')