damn, dat zal wel treurig zjn, hoewel het natuurlijk goed nieuws is ook vooralquote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef SHE het volgende:
Door starduSt [Gebruiker] op 04-04-2007 19:11
zoals ik zei,
ik heb in de wandelgangen gehoord dat ze bij een vriend verblijft in hilversum
en verder wil ik er niks over kwijt
ik heb me zegje gedaan en dat was het
jullie moeten zelf maar weten wat jullie ermee doen
AANGEZIEN IK CAS KEN ALS EEN MEISJE DAT OVERAL SCHIJT AAN HEEFT, ZAL HET ME OOK NIKS VERBAZEN ALS ZE ERGENS AAN HET FEESTVIEREN IS!
Nou wens ik alle dierbaren van cassandra heel veel sterkte en succes met het vinden van dr
Het is natuurlijk wel goed nieuws als dat zo is, maar dan zit ze zelf alsnog in de problemen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef milagro het volgende:
[..]
damn, dat zal wel treurig zjn, hoewel het natuurlijk goed nieuws is ook vooral
dat bedoel ik, het zou intens treurig zijn als ze dat geflikt zou hebben, maar natuurlijk niet zo treurig als er wel wat naars aan de hand is.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef covie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel goed nieuws als dat zo is, maar dan zit ze zelf alsnog in de problemen.
Denk niet dat de politie het erg op prijs stelt wanneer je een verwijning faked, en half nederland een zoektocht naar je alat beginnen.
Denk ook niet dat je omgeving (vrienden/familie) het erg op prijs stelt...![]()
* Scorpie eens isquote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef milagro het volgende:
[..]
dat bedoel ik, het zou intens treurig zijn als ze dat geflikt zou hebben, maar natuurlijk niet zo treurig als er wel wat naars aan de hand is.
als je op PF leest, was ze die avond echt straal en straal bezopen "ik heb er enkele keren door d'r hoeven zien zakken" of iets van die trent, dus tja..... ms is ze wel met iemand meegegaan, zo'n meisje in die staat krijg je zo mee, ofwel omdat ze met iedereen mee wil want laveloos, ofwel onvrijwillig maar niet in staat zich te verzetten, of ze is ergens ingevallen, een kanaal of zo
laten we hopen dat ze gewoon asociaal bij een vriend hangt, en 'zoals altijd schijt hep aan iedereen' en daarom niets van zich laat horen, aso of niet, ze is toch nog maar 17, hè
Waarom ligt het aan haar??quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
17 jaar, 4.00 uur nog niet thuis, geruchten van met mannen in een auto, hardcore, doodskop, Nike Air Max, etc. etc.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat ouders doorkrijgen dat ze hun dochters eens moeten opvoeden.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat meisjes doorkrijgen dat ze bijtijds naar huis moeten gaan en niet alleen moeten blijven tot diep in de nacht.
Maar goed, dat doet niets aan het feit af dat ik hoop dat ze veilig terugkomt of dat, als er 'daders' in het spel zijn, ze hun straf niet zullen ontlopen.
Niet lullig bedoel oid, maar het zijn 9vd10 keer dezelfde type meisjes die weglopen/verdwijnen en altijd liggen ze bij een "vriend/loverboy". Allemaal hebben ze niet door dat ze gruwelijk misbruikt worden door die "vriend".quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Blinky het volgende:
[..]
Wàt een ongenuanceerde opmerking, vooral omdat zij verdwenen is.
Doe es ff normaal ofzo! Of wacht met oordelen als je het hele verhaal kent...
Kan wel zo zijn, maar er zal er maar 1 bij zijn bij wie het verhaal anders in elkaar zit... die zoeken we dan maar niet want het ' zal wel zo en zo zijn...' ?quote:Niet lullig bedoel oid, maar het zijn 9vd10 keer dezelfde type meisjes die weglopen/verdwijnen en altijd liggen ze bij een "vriend/loverboy". Allemaal hebben ze niet door dat ze gruwelijk misbruikt worden door die "vriend".![]()
quote:om je volledig lam te zuipen en dan ook nog eens bij 4 vreemde mannen de auto in te stappen is helemaal kansloos.
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Blinky het volgende
Of wacht met oordelen als je het hele verhaal kent...
Goeie vraag waarom je er op in gaat. Je zit op een forum, en een ieder mag hier zijn mening verkondigen, ook met betrekking tot dit soort zaken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:53 schreef Daan79 het volgende:
Dit topic is geopend voor TIPS.
Nogmaals wat er ook is voorgevallen, fam/vrienden gaan door een hel die je NIEMAND gunt.
Als je dan nog geen respect op kunt brengen, zit er iets goed fout bij je.
Maar goed waarom ga ik er eigenlijk op in.
Dan moet je zorgen dat je je ervan bewust bent, of gewoon niet zoveel zuipen, of een andere route nemen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:11 schreef MysticScorpio het volgende:
Als je er niet zo van bewust bent, of je bent onder invloed van drank, dan loop je daar dus een groot risico, zonder dat je daar om vraagt. Zij heeft er niet om gevraagd om te verdwijnen....
Dat wil niet zeggen dat meteen niemand dan meer fatsoenlijk kan nadenken om goede beslissingen te maken. En het is ook wel makkelijk om de drank en de drugs de schuld te geven als het foutgaat.quote:Wie is er nou op jullie leeftijd nog nooit met drank, drugs of ander spul in aanraking geweest?
Iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:21 schreef Tangarine het volgende:
Een jonge vrouw alleen op straat is niet veilig? Das ook wel een klein beetje overdreven hoor...
Ik ook, dat wel. Ik ging ook alleen maar in m'n eentje over straat als het écht niet anders kon, dus ik deed het niet voor de lol. Dat deed ik altijd op dezelfde manier: verstand op 0, blik op oneindig en hard doorfietsen en nergens op reageren of je mee bemoeien, want met die laatste 2 kan je ook het een en ander uitlokken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:46 schreef SHE het volgende:
Ik heb in mijn niet zo jonge jaren ook menigmaal in zeer bedenkelijke toestand over straat gelopen.
Ik dank god op mijn blote knietjes dat ik nog leef; want ik heb mezelf zeker heel vaak in gevaar gebracht.
Dat ze drinkt en/of drugs gebruikt is natuurlijk geen reden om dood gevonden te worden.
Nee maar als blijkt dat ze wel degelijk onder de pillen en drank zat hoop ik toch dat ze een goede trap onder haar kont krijgt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef SHE het volgende:
Tja, niet iedereen is van nature doodsbang ( dat was ik dan weer wel)
Sommige meiden zijn gewoon spontaan en open en zeker in beschonken toestand kan je dan nog wat vriendelijker worden.
Het terecht vinden dat zo'n kind wordt gestraft voor haar naiviteit is natuurlijk knap kansloos.
Zowel domme vmbo dozen als intelligente vwo nerds kunnen wat overkomen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:21 schreef Tangarine het volgende:
on topic: weer zo'n domme vmbo doos die half debiel op partyflock staat... zegt wel weer wat over haar capaciteiten om zinvolle beslissingen te nemen...
Toen ik nog bij mijn moeder woonde fietste ik elk weekend alleen naar huis. Nou ook niet door de meest schamele buurten denkbaar, dat scheelt. Ik denk dat 'meisjes alleen op straat' helemaal niet per definitie onveilig zijn. Ik fietste ook altijd als een bezetene en als er dronken mannen naar me aan het roepen waren, gewoon negeren en nog een tandje bijzetten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook, dat wel. Ik ging ook alleen maar in m'n eentje over straat als het écht niet anders kon, dus ik deed het niet voor de lol. Dat deed ik altijd op dezelfde manier: verstand op 0, blik op oneindig en hard doorfietsen en nergens op reageren of je mee bemoeien, want met die laatste 2 kan je ook het een en ander uitlokken.
Ik ook niet. Dat scheelt idd, maar je weet nooit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Nou ook niet door de meest schamele buurten denkbaar, dat scheelt.
Inmiddels ben ik 23, en mijn moeder heeft me altijd verschrikkelijk goed in de gaten gehouden! Ik mocht niet eerder gaan stappen dan mijn 16e. En zelfs dan kwamen ze mij in de stad halen om 01:00. Later werd dat 02:00, en daarna alleen als ik beloofde met iemand mee te fietsen later. En door mij heel simpel te VERBIEDEN niet te roken of andere shit te nemen, heb ik het simpelweg ook niet gedaan. Ookal had je vrienden die ermee bezig waren. Gewoon een simpel: Nee dankje. Hetzelfde met drank: dat mocht wel, maar je lazarus zuipen: wat voor plezier heb je daarvan? En ik heb me evengoed vermaakt met het stappen. Want het ging uiteindelijk ook gewoon om het afspreken met vrienden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:11 schreef MysticScorpio het volgende:
Wie is er nou op jullie leeftijd nog nooit met drank, drugs of ander spul in aanraking geweest? Bijna iedereen heeft wel is op een feestje in bijzijn van vrienden en vriendinnen stoer mee zitten drinken. Bijna alle jongeren proberen het een keer uit en sommige blijven het vaker proberen dan anderen. Is helemaal niks mis mee, en als ouder kan je dan roepen van ''nee ik wil het niet hebben', dan doen ze het toch wel maar dan ergens anders. Die fase die hebben we allemaal doorstaan. Je hooptalleen als ouder dat het allemaal goed gaat, dat ze veilig thuiskomen, dat er niks gebeurd.
Meisjes kiezen niet zelf voor een loverboy ofzo hoor... Meiden die in zo'n situatie terecht komen zijn vaak erg onzeker waardoor ze een gemakkelijk slachtoffer zijn voor zulke hufters.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Niet lullig bedoel oid, maar het zijn 9vd10 keer dezelfde type meisjes die weglopen/verdwijnen en altijd liggen ze bij een "vriend/loverboy". Allemaal hebben ze niet door dat ze gruwelijk misbruikt worden door die "vriend".![]()
om je volledig lam te zuipen en dan ook nog eens bij 4 vreemde mannen de auto in te stappen is helemaal kansloos.
natuurlijk kies je daar zelf wel voor, het is alleen zo dat die heren enkel invloed hebben op hele onzekere meisjes, of meisjes die zo hopeloos verliefd zijn dat ze behalve hun hart ook ieder greintje helder denken verloren hebben (of ms van nature al niet de helderste waren).quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:22 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Meisjes kiezen niet zelf voor een loverboy ofzo hoor... Meiden die in zo'n situatie terecht komen zijn vaak erg onzeker waardoor ze een gemakkelijk slachtoffer zijn voor zulke hufters.
ik was vorige week nog in hilversum, niks gezienquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:43 schreef sandertjuh het volgende:
ik zag zelfs pamfletten hangen in hilversum van haar, 2 weken terug!
Naja bij jouw werkt het dus wel ja. Alles verbieden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef hatsieflatsie het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik 23, en mijn moeder heeft me altijd verschrikkelijk goed in de gaten gehouden! Ik mocht niet eerder gaan stappen dan mijn 16e. En zelfs dan kwamen ze mij in de stad halen om 01:00. Later werd dat 02:00, en daarna alleen als ik beloofde met iemand mee te fietsen later. En door mij heel simpel te VERBIEDEN niet te roken of andere shit te nemen, heb ik het simpelweg ook niet gedaan. Ookal had je vrienden die ermee bezig waren. Gewoon een simpel: Nee dankje. Hetzelfde met drank: dat mocht wel, maar je lazarus zuipen: wat voor plezier heb je daarvan? En ik heb me evengoed vermaakt met het stappen. Want het ging uiteindelijk ook gewoon om het afspreken met vrienden.
Ik wil niet zeggen dat de ouders iets te verwijten zijn. Maar zo kom je er wel gemakkelijk vanaf: 'ze proberen het toch wel'. 'Je kan het niet verbieden'. Mij werd verteld dat drugs en roken gewoonweg je lichaam kapot maken, en ze hebben me uitgelegd hoe en wat. En ook een portie van wederzijds respect. Heeft mij 23 jaar van sigaretten, drugs en overdadig drankgebruik weggehouden. Dus als ouder heb je zeker wel invloed. Hangt er maar vanaf hoe je je kind beschermt en voorbereid op de 'buitenwereld'.
OT: hopelijk is ze snel thuis, dit wens je niemand toe. Waar waren haar vrienden btw? Die lieten haar buiten staan? Dan moet het toch een kwestie van een paar minuten geweest zijn dat ze verdween? (ze zal daar toch niet een half uur buiten op haar vrienden binnen gewacht hebben?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |