Goeie vraag waarom je er op in gaat. Je zit op een forum, en een ieder mag hier zijn mening verkondigen, ook met betrekking tot dit soort zaken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:53 schreef Daan79 het volgende:
Dit topic is geopend voor TIPS.
Nogmaals wat er ook is voorgevallen, fam/vrienden gaan door een hel die je NIEMAND gunt.
Als je dan nog geen respect op kunt brengen, zit er iets goed fout bij je.
Maar goed waarom ga ik er eigenlijk op in.
Dan moet je zorgen dat je je ervan bewust bent, of gewoon niet zoveel zuipen, of een andere route nemen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:11 schreef MysticScorpio het volgende:
Als je er niet zo van bewust bent, of je bent onder invloed van drank, dan loop je daar dus een groot risico, zonder dat je daar om vraagt. Zij heeft er niet om gevraagd om te verdwijnen....
Dat wil niet zeggen dat meteen niemand dan meer fatsoenlijk kan nadenken om goede beslissingen te maken. En het is ook wel makkelijk om de drank en de drugs de schuld te geven als het foutgaat.quote:Wie is er nou op jullie leeftijd nog nooit met drank, drugs of ander spul in aanraking geweest?
Iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:21 schreef Tangarine het volgende:
Een jonge vrouw alleen op straat is niet veilig? Das ook wel een klein beetje overdreven hoor...
Ik ook, dat wel. Ik ging ook alleen maar in m'n eentje over straat als het écht niet anders kon, dus ik deed het niet voor de lol. Dat deed ik altijd op dezelfde manier: verstand op 0, blik op oneindig en hard doorfietsen en nergens op reageren of je mee bemoeien, want met die laatste 2 kan je ook het een en ander uitlokken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:46 schreef SHE het volgende:
Ik heb in mijn niet zo jonge jaren ook menigmaal in zeer bedenkelijke toestand over straat gelopen.
Ik dank god op mijn blote knietjes dat ik nog leef; want ik heb mezelf zeker heel vaak in gevaar gebracht.
Dat ze drinkt en/of drugs gebruikt is natuurlijk geen reden om dood gevonden te worden.
Nee maar als blijkt dat ze wel degelijk onder de pillen en drank zat hoop ik toch dat ze een goede trap onder haar kont krijgt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef SHE het volgende:
Tja, niet iedereen is van nature doodsbang ( dat was ik dan weer wel)
Sommige meiden zijn gewoon spontaan en open en zeker in beschonken toestand kan je dan nog wat vriendelijker worden.
Het terecht vinden dat zo'n kind wordt gestraft voor haar naiviteit is natuurlijk knap kansloos.
Zowel domme vmbo dozen als intelligente vwo nerds kunnen wat overkomen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:21 schreef Tangarine het volgende:
on topic: weer zo'n domme vmbo doos die half debiel op partyflock staat... zegt wel weer wat over haar capaciteiten om zinvolle beslissingen te nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |