Okquote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef Daan79 het volgende:
[..]
Alle hier vermelde info komt van haar vrienden/broertje.
Ik zal 1x reageren op zo'n hopeloze opmerking als deze om er vervolgens geen 1 meer te beantwoorden.quote:Op maandag 2 april 2007 13:43 schreef thabit het volgende:
* deleted *
Je hebt gelijk hoor...quote:Op maandag 2 april 2007 14:15 schreef Everett het volgende:
@Daan79
Ik bedoel het echt niet slecht, maar waarom wordt er zo weinig informatie gegeven over dat meisje? Zojuist heb ik uitgebreid haar vriendengroep, berichten etc op partyflock bekeken en dat geeft wel een heel ander beeld van haar dan die foto op dat pamflet. Als men haar echt terug wil vinden dan is het toch belangrijk om zoveel mogelijk relevante en realistische informatie te geven over haar?!?
Ik weet vrij zeker dat zij op het moment van de vermissing in de verste verte niet leek op het meisje op die foto. Of zit ik er naast?
Wie maakt er nou in een pamflet waar de leeftijf van de vermiste niet opstaat, maar wel haar schoenmaat?
Stampertjesforum.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 09:05 schreef Daan79 het volgende:
ze droeg toen een rood topje met spaggeti bandjes er stond hardcore op.
ze had een spijkerbroek aan een blauwe met een doodskop op de achterzak.
Sometimes it's just for the best.quote:Dit meisje moet gewoon weer veilig thuiskomen.
omg als dat leuke meisje op de foto bovenaan dit is gewordenquote:Op maandag 2 april 2007 13:24 schreef Everett het volgende:
[..]
Seksueel getint...denk 't niet. Denk eerder drugs gerelateerd.
[afbeelding]
Indeed, maar zo dom zal ze toch niet zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:47 schreef covie het volgende:
En ik hoop van harte dat ze nooit bij die 4 mannen is ingestapt![]()
Gaat mij net iets te ver, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat het ook even door mijn hoofd is geschoten. Ik zag die vriendengroep van haar op partyflock en dat zijn, zeg maar, jongens en meiden die niet naar mij (als getinte medelanderquote:Op maandag 2 april 2007 20:12 schreef Poncho het volgende:
Sometimes it's just for the best.
Prima hoor, dat je een eigen mening hebt, maar laat het feit dat ze een shirtje met de tekst Hardcore en Nike Air Max er buiten want dat staat echt helemaal los van elkaar. Het is of ontwetendheid van het meisje geweest of pure pech dat ze haar moesten hebben. Hoe dan ook, het blijft altijd sneu.quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
17 jaar, 4.00 uur nog niet thuis, geruchten van met mannen in een auto, hardcore, doodskop, Nike Air Max, etc. etc.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat ouders doorkrijgen dat ze hun dochters eens moeten opvoeden.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat meisjes doorkrijgen dat ze bijtijds naar huis moeten gaan en niet alleen moeten blijven tot diep in de nacht.
Maar goed, dat doet niets aan het feit af dat ik hoop dat ze veilig terugkomt of dat, als er 'daders' in het spel zijn, ze hun straf niet zullen ontlopen.
Hier in Geldrop toch ook pas.quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
17 jaar, 4.00 uur nog niet thuis, geruchten van met mannen in een auto, hardcore, doodskop, Nike Air Max, etc. etc.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat ouders doorkrijgen dat ze hun dochters eens moeten opvoeden.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat meisjes doorkrijgen dat ze bijtijds naar huis moeten gaan en niet alleen moeten blijven tot diep in de nacht.
Maar goed, dat doet niets aan het feit af dat ik hoop dat ze veilig terugkomt of dat, als er 'daders' in het spel zijn, ze hun straf niet zullen ontlopen.
Ik keek net naar die foto's van die vrienden van haar en idd, ik denk niet dat je op hun steun hoeft te rekenen wanneer jij vermist wordtquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:03 schreef Everett het volgende:
[..]
Gaat mij net iets te ver, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat het ook even door mijn hoofd is geschoten. Ik zag die vriendengroep van haar op partyflock en dat zijn, zeg maar, jongens en meiden die niet naar mij (als getinte medelander) op zoek zouden gaan als ik vermist was.
Toch hoop ik dat er voor haar ouders duidelijkheid komt en, voor de goede orde, ik hoop ook dat er met dat meisje niets ernstigs is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |