Wees voorzichtig met d'r....de anus is geen kut die je zonder uitgebreide voorbereiding kunt penetreren....dus als je wilt dat ze ook in de toekomst anale sex wil blijven houden, bouw je het langzaam op.....bijvoorbeeld met eerst een vinger tijdens het gewone neuken en als dat bevalt twee vingers etc etc.....en gebruik toch maar glijmiddel (siliconen).....anussen worden niet vanzelf natquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:27 schreef TjilpTjilp het volgende:
TVP! Mijn vriendin is door een vriendin van haar zodanig omgepraat, dat ze ook weleens anale seks wil proberen. To be continued dus...
Volgens mij kan je wel degelijk klaarkomen anaal, maar je moet echt 100% op je gemak zijn, bovendien kan het anaal al snel genoeg fout gaan, de anus is met de endeldarm er in echt wat raar gebouwd, dus het kan echt snel overgaan van een lekker gevoel naar intense pijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:00 schreef quirigua het volgende:
vraagjuzz : kan je klaar komen van alleen anus penetratie ? hoe diep dan ? hou je het uit tot hij komt ?
Eerste keer anaal is lepeltje/op je zij het handigst. Verder moet je zeer relaxed zijn en gebruik veeeeeel glijmiddel!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef Moonsik het volgende:
Wat is nu het beste standje voor de eerste keer anaal te proberen ?
Lepeltje/op z'n zij, klopt dat ? of heeft iemand 'n beter standje ?
Gewoon plat op je buik liggen en hij er boven, dat is wel gegarandeerd succes voor zover ik weet.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:25 schreef quirigua het volgende:
Chen :
"Dit plaatje laat zien hoe het dan wel moet zodat er ook daadwerkelijk genot bij komt kijken, de endeldarm wordt niet geraakt en als jij volkomen ontspannen bent kan je vriend ook erg diep"
FF vragen.
We deden het lepeltje, opzij, omdat hij er anders niet in kwam. Twee keer gedaan, eerste keer ging alleen zijn eikel erin, tweede keer de helft van zijn penis, het duurde beide keren vrij lang tot hij kwam, ik kwam wel tegelijk maar met klitoraal stimuleren (hij deed dat, vingers).
![]()
Die plaatjes (hierboven) zijn mooi, ik zou t liefst diepe penetratie proberen, maar ik snap t nog niet : welk standje hoort erbij ? Ik op m'n rug, m'n dijen dan ? Lepeltje ging goed maar hij kon niet verder dan de helft erin. Hoe kan dat beter ? Ik ben wel goed ontspannen, hij rekt me eindeloos op, daar ligt het niet aan.
Nog n vraagje : kan ik klaar komen zonder klitorale stimulatie ? Vaginaal klaar komen zal zeker wel niet lukken ?
quote:Op maandag 2 april 2007 04:17 schreef stribe het volgende:
Mijn vriendin en ik proberen wel eens anale sex. Het probleem is echter dat haar kontje te krap is en als ik te ver naar binnen wil gaan, dat het dan pijn doet. Heeft iemand tips of advies zodat het voor haar geen pijn meer doet en dat ze er ook van kan genieten. (en nee ze moet het niet van mij, ze wil het zelf ook, en ja doe ook eerst haar kontje beetje vingeren).
Want tenslotte doe je aan seks om gewoon pijn te verdragen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:48 schreef irrisjepierrisje het volgende:
[..]
Beetje glijmiddel dr op, en dan doorduwen. Komop zeg, een beetje pijn moet je kunnen verdragen.
Sommige wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want tenslotte doe je aan seks om gewoon pijn te verdragen.
quote:
quote:
Maar als je de dame in kwestie maar goed genoeg voorbereidt, dan hoeft het geen pijn te doenquote:
Gerimmed worden is erg prettigquote:Op zondag 14 maart 2010 01:16 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
Anale seks![]()
Ik vind alleen doggystyle echt niet prettig, tenzij ik gewoon op mijn buik lig. En ass to mouth lijkt me niks, maar kan me voorstellen dat het me vroeg of laat in een geile bui niet meer interesseert.
Gewoon niet doen. Je krijgt er vast aambeien van.quote:Op maandag 2 april 2007 04:17 schreef stribe het volgende:
Mijn vriendin en ik proberen wel eens anale sex. Het probleem is echter dat haar kontje te krap is en als ik te ver naar binnen wil gaan, dat het dan pijn doet. Heeft iemand tips of advies zodat het voor haar geen pijn meer doet en dat ze er ook van kan genieten. (en nee ze moet het niet van mij, ze wil het zelf ook, en ja doe ook eerst haar kontje beetje vingeren).
Yeah right!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef JMarsden het volgende:
Laatste keer dat ik anale sex heb gehad met m'n toenmalige vriendin, was het ook geen ranzige boel. Het was haar eerste keer, pik ging er zonder problemen in (lees: goed voorspel) + geen vieze dingetjes achteraf te bespeuren op m'n pik en haar anus..
Het zijn niet perse sexuele prikkels. Het is een stimulans om je poep niet op te houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:35 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Ook bij de anus liggen zenuwen die seksuele prikkels doorsturen.
Dus wie zegt dan dat die er niet voor gemaakt is?
Dan geloof je het niet, who gives a f...quote:
No-one.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet, who gives a f...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |