abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:44:41 #203
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_64155921
Nou wat ik nu ga zeggen klinkt niet zo smakelijk maar als je harde poep hebt en je hebt net van tevoren gepoept dan hoef je het niet schoon te maken want dan is het al redelijk schoon (uit ervaring). Als je plakpoep hebt dan zou ik het gewoon niet doen (of d.m.v een anale douche misschien wel).

Je moet je piemel hoe dan ook na anale sex wassen, of je nu een anale douche hebt gehad of niet.
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:49:36 #204
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_64156058
Laatste keer dat ik anale sex heb gehad met m'n toenmalige vriendin, was het ook geen ranzige boel. Het was haar eerste keer, pik ging er zonder problemen in (lees: goed voorspel) + geen vieze dingetjes achteraf te bespeuren op m'n pik en haar anus..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:45:29 #205
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_64157449
Wie gebruikt er poppers voor de (anale) ontspaning?
pi_64250104
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:45 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wie gebruikt er poppers voor de (anale) ontspaning?
Schijnt nogal een averechts effect te hebben als ze uitwerken. Wordt over het algemeen afgeraden om te gebruiken.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  maandag 22 december 2008 @ 17:52:16 #207
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_64251404
Geen hulpmiddelen gebruikt. Gewoon proberen geil te worden en ontspannen. VEEL voorspel.. Hem er bot inrammen, maak je maar weinig fans mee..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_64251674
Glijmiddel zou ik toch wel aanraden.....
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  maandag 22 december 2008 @ 20:21:55 #209
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_64256614
Dat helpt inderdaad wel, maar met de ex-en waarmee ik anale sex heb gehad, volstond veel kutgeil en speeksel ook..
  maandag 29 december 2008 @ 11:44:49 #210
230262 dancingqueen91
In the mood for a dance
pi_64459531
Mijn vriend en ik willen anaal graag proberen, maar op de een of andere manier lukt het mij niet om dan volledig te ontspannen. Ik vertrouw hem volkomen, ik weet dat hij nooit iets zou doen wat ik niet wil. Maar zelfs het voorspel doet pijn (rustig beginnen met een vinger).
Iemand tips?
If you can't dazzle them with brilliance, then baffle them with bullshit!
pi_64460503
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:44 schreef dancingqueen91 het volgende:
Mijn vriend en ik willen anaal graag proberen, maar op de een of andere manier lukt het mij niet om dan volledig te ontspannen. Ik vertrouw hem volkomen, ik weet dat hij nooit iets zou doen wat ik niet wil. Maar zelfs het voorspel doet pijn (rustig beginnen met een vinger).
Iemand tips?
Glijmiddel, vaseline, dat soort. En inderdaad vooral rustig beginnen, neem er de tijd voor. Zoek iets om mee te ontspannen, misschien een rustig muziekje, passende verlichting.
  dinsdag 30 december 2008 @ 03:04:08 #212
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_64488948
poppers gebruiken
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:48:13 #213
230262 dancingqueen91
In the mood for a dance
pi_64508007
Bedankt voor jullie reacties!
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:25:42 #214
240248 Chielleke
Can I keep U?
pi_64563139
Eerst (heel) uitgebreid beffen en langzaam tot rimmen overgaan doet bij mijn vriendin t trucje...
never assume, never
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:50:03 #215
230262 dancingqueen91
In the mood for a dance
pi_66728518
Toch vind ik vaginaal lekkerder.. maar anaal is voor af en toe ook super

Nogmaals, bedankt voor alle tips
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:23:01 #216
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_66736275
Heb het twee weken geleden gedaan met glijmiddel. Damn wat glijdt dat pas lekker.. Eerst heel veel rimmen, zodat ze ontspande, daarna met vingers aan de slag: van dat laatste werd ze pas echt gek. Toen ik eindelijk met m'n pik haar kontje mocht verwennen, was het voor haar geen probleem meer. Ter info: ging er bijna met alle vingers teglijk in, dus dat sterretje is (mits goed ontspannen) best wel flexibel
pi_66767001
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef JMarsden het volgende:
Heb het twee weken geleden gedaan met glijmiddel. Damn wat glijdt dat pas lekker.. Eerst heel veel rimmen, zodat ze ontspande, daarna met vingers aan de slag: van dat laatste werd ze pas echt gek. Toen ik eindelijk met m'n pik haar kontje mocht verwennen, was het voor haar geen probleem meer. Ter info: ging er bijna met alle vingers teglijk in, dus dat sterretje is (mits goed ontspannen) best wel flexibel
mmm fisting
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:58:46 #218
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_66767544
Nee, niet de vuist.. wel je fingers allemaal zover mogelijk tegen elkaar duwen. De reactie was priceless
pi_66769242
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:58 schreef JMarsden het volgende:
Nee, niet de vuist.. wel je fingers allemaal zover mogelijk tegen elkaar duwen. De reactie was priceless
oef ik kreeg al een ... beeld door mijn hoofd
  donderdag 16 april 2009 @ 06:01:56 #220
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_68060551
Ik heb elk fotoboek van alle vrouwen bekeken die aan anale sex doen. Goede pics dames!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 19 april 2009 @ 21:01:35 #221
108913 Godshand
guide4you
pi_68183179
quote:
Op donderdag 16 april 2009 06:01 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb elk fotoboek van alle vrouwen bekeken die aan anale sex doen. Goede pics dames!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_69217841
hey

Mijn vriend en ik hebben voor de 1ste keer anale sex geprobeerd ,
In het begin met een vinger vondt ik het lekker maar toen hij erin kwam met zijn eikel
deed het heel erg veel pijn , een branderig gevoel..( hadden geen glijmiddel )
nu wil ik het voor me vriend nog wel een keer proberen , moet ik me dan door de 1ste pijnen
heenzetten , en hem gewoon zijn penis erin laten rammen
of beetje bij beetje erin laten gaan? doet het dan op een gegeven moment geen pijn meer?
Wel heeft hij een grotere (25+) en vroeg me af of dat wel erin zou passen?

hopelijk krijg ik snel antwoord

Groetjes
pi_69557017
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:29 schreef o-shelly-o het volgende:
hey

In het begin met een vinger vondt ik het lekker maar toen hij erin kwam met zijn eikel
nu wil ik het voor me vriend nog wel een keer proberen , moet ik me dan door de 1ste pijnen
of beetje bij beetje erin laten gaan? doet het dan op een gegeven moment geen pijn meer?

Groetjes
Ten eerste zou ik je aanraden om glijmiddel te gebruiken.
Ik zou het nooit zonder bij m'n vriendin doen.

En of 25+ erin gaat passen dat durf ik niet te zeggen.
Wel denk ik dat als je er pas mee begint (sde eerste paar keer), het zeer onverstandig is, om alles erin te douwen.
en met de keren mee er steeds iets meer erin te doen.
En kijken waar de grens nou precies voor jou ligt.
pi_70696098
anale seks is imo echt suuuuuuperlekker( en ik ben een vrouw!), je weet niet wat je mist
ik had er ook eerst mijn twijfels over, maar toen mn huidige vriend het voorstelde, dacht ik: waarom niet?
en als je als man gewoon wat tijd voor voorspel neemt, heb je al die rotzooi als vaseline en glijmiddel niet nodig!
het heeft eigenlijk ook nooit pijn gedaan bij mij, zolang je je maar ontspant he
pi_70721995
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:29 schreef o-shelly-o het volgende:
hey

Groetjes
In het begin was het voor ons ook wel eens lastig maar rustig aan doen en veel glijmiddel is belangrijk. UIteraard eerst rustig beginnen met een enkele of later meerdere vingers (een aantal vingers dat overeen komt met de dikte van zijn penis). Wat ook kan helpen is dat jij bovenop gaat zitten en zo bepaalt hoe ver hij erin gaat.

Veel succes, tot nu toe zijn het voor ons altijd heerlijke ervaringen!
pi_70730645
ik heb vrijdag voor de eerste keer geneukt met een plugje in mijn kont
Da was echt een van de lekkerste Orgasmes in een lange tijd!
pi_70973470
In het begin leek anale sex me vies en eng, en dacht ik iieee dat doe ik nooit!!
Maar nu..nu wil ik het best proberen!! Me vriend gelukkig ook Dus wie weet word vanavond wel de eerste x met iets anaals erbij hihihihih
pi_70973894
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:31 schreef Abby-love het volgende:
In het begin leek anale sex me vies en eng, en dacht ik iieee dat doe ik nooit!!
Maar nu..nu wil ik het best proberen!! Me vriend gelukkig ook Dus wie weet word vanavond wel de eerste x met iets anaals erbij hihihihih
You go girl
pi_71008664
Ik heb het geprobeerd!!
Het voelt egt.appart ..na alleen de vingers dan he, zo heel ver zijn mijn vriend en ik nog niet..
Dit klinkt misschien heeeel appart hoor maar, toen mijn vriend zijn vinger erin deed voelde het wel kinky alleen en voelde ook als of ik naar de wc moest hihih is dat altijd bij de 1ste x, is dat normaal of stel ik me gewoon aan? Ik vroeg het me gewoon af . Hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen
pi_71023668
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:15 schreef Abby-love het volgende:
Ik heb het geprobeerd!!
Het voelt egt.appart ..na alleen de vingers dan he, zo heel ver zijn mijn vriend en ik nog niet..
Dit klinkt misschien heeeel appart hoor maar, toen mijn vriend zijn vinger erin deed voelde het wel kinky alleen en voelde ook als of ik naar de wc moest hihih is dat altijd bij de 1ste x, is dat normaal of stel ik me gewoon aan? Ik vroeg het me gewoon af . Hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen
het kan dat gevoel geven, iedereen ervaart dat een beetje anders denk ik... zolang het geen pijn doet, want als het pijn doet dan doe je het verkeerd!
En heel slim om het rustig aan te doen, alles ineens kan toch niet en dan heb je er nadien geen zin in omdat het ni lukte... voor de rest, goed zo en blijven voort doen!
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:04:36 #231
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_71748606
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:26 schreef Chill0utje het volgende:
anale seks is imo echt suuuuuuperlekker( en ik ben een vrouw!), je weet niet wat je mist
ik had er ook eerst mijn twijfels over, maar toen mn huidige vriend het voorstelde, dacht ik: waarom niet?
en als je als man gewoon wat tijd voor voorspel neemt, heb je al die rotzooi als vaseline en glijmiddel niet nodig!
het heeft eigenlijk ook nooit pijn gedaan bij mij, zolang je je maar ontspant he
Een pik komt er bij mij echt zonder glijmiddel niet in hoor... Dat doet mij echt te veel pijn
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_72003597
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Een pik komt er bij mij echt zonder glijmiddel niet in hoor... Dat doet mij echt te veel pijn
Dat is niet erg, sommigen hebben het altijd nodig, anderen soms en somigen nooit

het zou nogal saai zijn als iedereen hetzelfde is!

pi_72964411
iemand nog een goede tip voor glijmiddel bij anale sex (wellicht op silicone basis)?
Quinn Dexter
pi_72973302
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef Quinn_Dexter het volgende:
iemand nog een goede tip voor glijmiddel bij anale sex (wellicht op silicone basis)?
Op siliconenbasis is inderdaad goed. Blijft glijden
Pjur Eros is een goede en niet duur.
pi_73212036
waarom kan je durex play niet gebruiken voor anale seks??
pi_73216486
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef loontje18 het volgende:
waarom kan je durex play niet gebruiken voor anale seks??
Waarom zou dat volgens jou niet kunnen? Is afhankelijk van je voorkeur lijkt mij.
Alleen Durex Play Tingle niet, de andere versies wel.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:05:54 #237
284779 Jay-Z.
a.k.a. Shawn Corey Carter
pi_76605980
Anale seks met een mooie vrouw met een mooi kontje is top.
pi_76609922
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef Jay-Z. het volgende:
Anale seks met een mooie vrouw met een mooi kontje is top.
Goede kick!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:24:28 #239
284779 Jay-Z.
a.k.a. Shawn Corey Carter
pi_76610818
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Goede kick!
Thanks.
pi_76611104
Bij de Welkoop Amos glijmiddel kopen. Een halve liter voor een euro tje of 3. Het word door dierenartsen gebruikt. Maar het is best fun om zo veel glijmiddel te hebben Op een gegeven momen t is alles zo glibberig dat alles mogelijk is
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_76611133
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef seasushi het volgende:
Bij de Welkoop Amos glijmiddel kopen. Een halve liter voor een euro tje of 3. Het word door dierenartsen gebruikt. Maar het is best fun om zo veel glijmiddel te hebben
Wat is daar zo fun aan dan?
pi_76611194
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wat is daar zo fun aan dan?
smeer iemand maar eens van top tot teen in met glijmiddel
pi_76611252
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:35 schreef seasushi het volgende:

[..]

smeer iemand maar eens van top tot teen in met glijmiddel
Dan kun je elkaar helemaal niet meer vasthouden.
pi_76611328
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dan kun je elkaar helemaal niet meer vasthouden.
Best een leuke ervaring voor een keer. Over onder en in elkaar glijden
pi_77223925
Heb nu een paar keer anale seks gehad met mijn vriend en ik vind het eigenlijk wel lekker.
Zolang je inderdaad maar ontspant en een beetje voorbewerkt wordt met wat vingers, doet het, wanneer het goed gedaan wordt, niet echt zeer. Ik ben mezelf wel iedere keer gaan vingeren, dan is het gewoon lekker.
pi_77549978
Van het lezen van al die reacties hier krijg ik ook weer zin in anaal, is al weer te lang geleden
I ain't a player, I just like to fuck
pi_77631001
Ik heb het nog nooit geprobeerd en ben het ook niet van plan.
Ik gebruik dat gaatje alleen waarvoor het gemaakt is.
Trust is the heart of everything.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:21:46 #248
207809 Bauglir
Run On For A Long Time...
pi_78081489
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Librabis. het volgende:
Net zoals je mond en je borsten?
I'm an enigma, a mystery wrapped in a riddle...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:35:45 #249
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_78082031
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Librabis. het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd en ben het ook niet van plan.
Ook bij de anus liggen zenuwen die seksuele prikkels doorsturen.
Dus wie zegt dan dat die er niet voor gemaakt is?
pi_78092935
Anale seks is heerlijk op zijn tijd.. Een beetje afwisseling kan geen kwaad.
Heb zelf nog nooit glijmiddel nodig gehad tijdens de anale seks, een goed voorspel was genoeg. Sowieso als je van vaginaal naar anaal gaat is de lul als wat vochtiger.. En zoals heel veel zeggen ontspannen is echt heel belangrijk, anders lukt het echt niet, of wel met heel veel pijn. Daarom moet je ook alleen anaal doen als je het zelf wilt en niet omdat je vriend/man het zou zo lekker vindt/lijkt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_78096668
TVP! Mijn vriendin is door een vriendin van haar zodanig omgepraat, dat ze ook weleens anale seks wil proberen . To be continued dus...
pi_78096805
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:27 schreef TjilpTjilp het volgende:
TVP! Mijn vriendin is door een vriendin van haar zodanig omgepraat, dat ze ook weleens anale seks wil proberen . To be continued dus...
Wees voorzichtig met d'r....de anus is geen kut die je zonder uitgebreide voorbereiding kunt penetreren....dus als je wilt dat ze ook in de toekomst anale sex wil blijven houden, bouw je het langzaam op.....bijvoorbeeld met eerst een vinger tijdens het gewone neuken en als dat bevalt twee vingers etc etc.....en gebruik toch maar glijmiddel (siliconen).....anussen worden niet vanzelf nat
Quinn Dexter
  zondag 21 februari 2010 @ 18:06:29 #253
292394 BroodjePindakaasEnzo
Met Hagelslag of Banaan ofzo.
pi_78270869
Zorgen dat je het juiste standje te Pakken hebt,
Help, je moeder komt eraan
pi_78283568
Wat is nu het beste standje voor de eerste keer anaal te proberen ?

Lepeltje/op z'n zij, klopt dat ? of heeft iemand 'n beter standje ?
pi_78284100
twee keer gedaan, eig. alleen omdat m'n vriend het wilde proberen, ik hoefde niet zo ;
eerste keer penetreren lukte niet, te droog, deed pijn ; alleen z'n eikel zat erin, kwam niet klaar ;
zucht -
tweede keer ging iig beter ; wijntje, plagerig, en toen in bed, eerst elkaar goed opgegeild, hij was lief, liet me komen met z'n vingers op m/n klit, plagerig orgasme en toen wou ik wel meer ; bleef m'n klit masseren, ondertussen met vingers van z'n andere hand op en toen in m'n anus, goed nat, tijdlang stevig opgerekt, deed geen pijn, kwam goed in de stemming ; ging erin, tot zowat de helft, ging heel soepel, maar verder erin ging niet ;
ik hield het vol tot hij kwam, zijn zaad in mijn anus duzz ; hij lag lepeltje, z'n vingers op m'n klit en in m'n vagina, anders wazz ik niet gekomen ;

vraagjuzz : kan je klaar komen van alleen anus penetratie ? hoe diep dan ? hou je het uit tot hij komt ?

[ Bericht 3% gewijzigd door quirigua op 21-02-2010 23:17:26 ]
pi_78857354
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:00 schreef quirigua het volgende:

vraagjuzz : kan je klaar komen van alleen anus penetratie ? hoe diep dan ? hou je het uit tot hij komt ?
Volgens mij kan je wel degelijk klaarkomen anaal, maar je moet echt 100% op je gemak zijn, bovendien kan het anaal al snel genoeg fout gaan, de anus is met de endeldarm er in echt wat raar gebouwd, dus het kan echt snel overgaan van een lekker gevoel naar intense pijn.

Dit is dus de manier waarop het NIET moet. Om gelijk dan antwoord op jouw 2e vraag te geven: Op de manier ga je niet diep, en is het ook nog eens niet plezierig.

Dit plaatje laat zien hoe het dan wel moet zodat er ook daadwerkelijk genot bij komt kijken, ze endeldarm wordt niet geraakt en als jij volkomen ontspannen bent kan je vriend ook erg diep . Op de vraag hoe lang het uit te houden is kan je ik je persoonlijk geen antwoord geven gezien ik hetero ben en geen vrouw , wel weet ik dat als je op je gemak bent, alles vochtig genoeg gemaakt is, jij er van geniet en het op de juiste wijze wordt gedaan, je het lang genoeg kan volhouden.
[14.gif]
pi_78858676
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef Moonsik het volgende:
Wat is nu het beste standje voor de eerste keer anaal te proberen ?

Lepeltje/op z'n zij, klopt dat ? of heeft iemand 'n beter standje ?
Eerste keer anaal is lepeltje/op je zij het handigst. Verder moet je zeer relaxed zijn en gebruik veeeeeel glijmiddel!
pi_78867135
Chen :
"Dit plaatje laat zien hoe het dan wel moet zodat er ook daadwerkelijk genot bij komt kijken, de endeldarm wordt niet geraakt en als jij volkomen ontspannen bent kan je vriend ook erg diep"

FF vragen.
We deden het lepeltje, opzij, omdat hij er anders niet in kwam. Twee keer gedaan, eerste keer ging alleen zijn eikel erin, tweede keer de helft van zijn penis, het duurde beide keren vrij lang tot hij kwam, ik kwam wel tegelijk maar met klitoraal stimuleren (hij deed dat, vingers).

Die plaatjes (hierboven) zijn mooi, ik zou t liefst diepe penetratie proberen, maar ik snap t nog niet : welk standje hoort erbij ? Ik op m'n rug, m'n dijen dan ? Lepeltje ging goed maar hij kon niet verder dan de helft erin. Hoe kan dat beter ? Ik ben wel goed ontspannen, hij rekt me eindeloos op, daar ligt het niet aan.
Nog n vraagje : kan ik klaar komen zonder klitorale stimulatie ? Vaginaal klaar komen zal zeker wel niet lukken ?
pi_78868253
quote:
Op zondag 7 maart 2010 22:25 schreef quirigua het volgende:
Chen :
"Dit plaatje laat zien hoe het dan wel moet zodat er ook daadwerkelijk genot bij komt kijken, de endeldarm wordt niet geraakt en als jij volkomen ontspannen bent kan je vriend ook erg diep"

FF vragen.
We deden het lepeltje, opzij, omdat hij er anders niet in kwam. Twee keer gedaan, eerste keer ging alleen zijn eikel erin, tweede keer de helft van zijn penis, het duurde beide keren vrij lang tot hij kwam, ik kwam wel tegelijk maar met klitoraal stimuleren (hij deed dat, vingers).

Die plaatjes (hierboven) zijn mooi, ik zou t liefst diepe penetratie proberen, maar ik snap t nog niet : welk standje hoort erbij ? Ik op m'n rug, m'n dijen dan ? Lepeltje ging goed maar hij kon niet verder dan de helft erin. Hoe kan dat beter ? Ik ben wel goed ontspannen, hij rekt me eindeloos op, daar ligt het niet aan.
Nog n vraagje : kan ik klaar komen zonder klitorale stimulatie ? Vaginaal klaar komen zal zeker wel niet lukken ?
Gewoon plat op je buik liggen en hij er boven, dat is wel gegarandeerd succes voor zover ik weet.
pi_78952076
quote:
Op maandag 2 april 2007 04:17 schreef stribe het volgende:
Mijn vriendin en ik proberen wel eens anale sex. Het probleem is echter dat haar kontje te krap is en als ik te ver naar binnen wil gaan, dat het dan pijn doet. Heeft iemand tips of advies zodat het voor haar geen pijn meer doet en dat ze er ook van kan genieten. (en nee ze moet het niet van mij, ze wil het zelf ook, en ja doe ook eerst haar kontje beetje vingeren).

Beetje glijmiddel dr op, en dan doorduwen. Komop zeg, een beetje pijn moet je kunnen verdragen.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 23:13:30 #261
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78953290
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:48 schreef irrisjepierrisje het volgende:

[..]

Beetje glijmiddel dr op, en dan doorduwen. Komop zeg, een beetje pijn moet je kunnen verdragen.
Want tenslotte doe je aan seks om gewoon pijn te verdragen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_79099017
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:13 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Want tenslotte doe je aan seks om gewoon pijn te verdragen.
Sommige wel.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79099286
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:09 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Sommige wel.
no pain nog gain
Quinn Dexter
  zaterdag 13 maart 2010 @ 17:59:42 #264
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79102134
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:09 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Sommige wel.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:19 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

no pain nog gain

Juist ja...
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_79102171
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:59 schreef Zero17 het volgende:

[..]

[..]

Juist ja...
Maar als je de dame in kwestie maar goed genoeg voorbereidt, dan hoeft het geen pijn te doen
Quinn Dexter
pi_79116474
Anale seks

Ik vind alleen doggystyle echt niet prettig, tenzij ik gewoon op mijn buik lig. En ass to mouth lijkt me niks, maar kan me voorstellen dat het me vroeg of laat in een geile bui niet meer interesseert.
pi_79463379
Poppers
  maandag 22 maart 2010 @ 20:52:44 #268
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79463947
quote:
Op zondag 14 maart 2010 01:16 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
Anale seks

Ik vind alleen doggystyle echt niet prettig, tenzij ik gewoon op mijn buik lig. En ass to mouth lijkt me niks, maar kan me voorstellen dat het me vroeg of laat in een geile bui niet meer interesseert.
Gerimmed worden is erg prettig
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_79553097
Lol, ik vraag me af hoe mijn vriendin dat zou vinden
You: ''hey I wanna tell you something'' me: ''Good to know''
  zondag 28 maart 2010 @ 17:12:29 #270
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_79674474
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Gerimmed worden is erg prettig
...maar heeft weinig met ass-to-mouth te maken.
  maandag 29 maart 2010 @ 15:17:33 #271
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79708054
quote:
Op maandag 2 april 2007 04:17 schreef stribe het volgende:
Mijn vriendin en ik proberen wel eens anale sex. Het probleem is echter dat haar kontje te krap is en als ik te ver naar binnen wil gaan, dat het dan pijn doet. Heeft iemand tips of advies zodat het voor haar geen pijn meer doet en dat ze er ook van kan genieten. (en nee ze moet het niet van mij, ze wil het zelf ook, en ja doe ook eerst haar kontje beetje vingeren).
Gewoon niet doen. Je krijgt er vast aambeien van.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 29 maart 2010 @ 15:28:46 #272
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79708482
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef JMarsden het volgende:
Laatste keer dat ik anale sex heb gehad met m'n toenmalige vriendin, was het ook geen ranzige boel. Het was haar eerste keer, pik ging er zonder problemen in (lees: goed voorspel) + geen vieze dingetjes achteraf te bespeuren op m'n pik en haar anus..
Yeah right!
  maandag 29 maart 2010 @ 15:40:31 #273
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79708990
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:35 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

Ook bij de anus liggen zenuwen die seksuele prikkels doorsturen.
Dus wie zegt dan dat die er niet voor gemaakt is?
Het zijn niet perse sexuele prikkels. Het is een stimulans om je poep niet op te houden.
Ach, er zijn zelfs mensen die klaarkomen van pijn.
pi_79711943
mijn eerste vriendinnetje vingerde zich altijd anaal gelukkig hoefde ik dat niet te doen als zestienjarige
  maandag 29 maart 2010 @ 16:50:19 #275
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_79712052
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Yeah right!
Dan geloof je het niet, who gives a f...
  maandag 29 maart 2010 @ 17:16:37 #276
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79713124
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef JMarsden het volgende:

[..]

Dan geloof je het niet, who gives a f...
No-one.
pi_89918635
het lijkt me heerlijk om deze butplugg te zijn mm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')