Schijnt nogal een averechts effect te hebben als ze uitwerken. Wordt over het algemeen afgeraden om te gebruiken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:45 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wie gebruikt er poppers voor de (anale) ontspaning?
Glijmiddel, vaseline, dat soort. En inderdaad vooral rustig beginnen, neem er de tijd voor. Zoek iets om mee te ontspannen, misschien een rustig muziekje, passende verlichting.quote:Op maandag 29 december 2008 11:44 schreef dancingqueen91 het volgende:
Mijn vriend en ik willen anaal graag proberen, maar op de een of andere manier lukt het mij niet om dan volledig te ontspannen. Ik vertrouw hem volkomen, ik weet dat hij nooit iets zou doen wat ik niet wil. Maar zelfs het voorspel doet pijn (rustig beginnen met een vinger).
Iemand tips?
mmm fistingquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:23 schreef JMarsden het volgende:
Heb het twee weken geleden gedaan met glijmiddel. Damn wat glijdt dat pas lekker.. Eerst heel veel rimmen, zodat ze ontspande, daarna met vingers aan de slag: van dat laatste werd ze pas echt gek. Toen ik eindelijk met m'n pik haar kontje mocht verwennen, was het voor haar geen probleem meer. Ter info: ging er bijna met alle vingers teglijk in, dus dat sterretje is (mits goed ontspannen) best wel flexibel
oef ik kreeg al een ... beeld door mijn hoofdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:58 schreef JMarsden het volgende:
Nee, niet de vuist.. wel je fingers allemaal zover mogelijk tegen elkaar duwen. De reactie was priceless
quote:Op donderdag 16 april 2009 06:01 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb elk fotoboek van alle vrouwen bekeken die aan anale sex doen. Goede pics dames!
Ten eerste zou ik je aanraden om glijmiddel te gebruiken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:29 schreef o-shelly-o het volgende:
hey
Mijn vriend en ik hebben voor de 1ste keer anale sex geprobeerd ,
In het begin met een vinger vondt ik het lekker maar toen hij erin kwam met zijn eikel
deed het heel erg veel pijn , een branderig gevoel..( hadden geen glijmiddel )
nu wil ik het voor me vriend nog wel een keer proberen , moet ik me dan door de 1ste pijnen
heenzetten , en hem gewoon zijn penis erin laten rammen
of beetje bij beetje erin laten gaan? doet het dan op een gegeven moment geen pijn meer?
Wel heeft hij een grotere (25+) en vroeg me af of dat wel erin zou passen?
hopelijk krijg ik snel antwoord
Groetjes
In het begin was het voor ons ook wel eens lastig maar rustig aan doen en veel glijmiddel is belangrijk. UIteraard eerst rustig beginnen met een enkele of later meerdere vingers (een aantal vingers dat overeen komt met de dikte van zijn penis). Wat ook kan helpen is dat jij bovenop gaat zitten en zo bepaalt hoe ver hij erin gaat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:29 schreef o-shelly-o het volgende:
hey
Mijn vriend en ik hebben voor de 1ste keer anale sex geprobeerd ,
In het begin met een vinger vondt ik het lekker maar toen hij erin kwam met zijn eikel
deed het heel erg veel pijn , een branderig gevoel..( hadden geen glijmiddel )
nu wil ik het voor me vriend nog wel een keer proberen , moet ik me dan door de 1ste pijnen
heenzetten , en hem gewoon zijn penis erin laten rammen
of beetje bij beetje erin laten gaan? doet het dan op een gegeven moment geen pijn meer?
Wel heeft hij een grotere (25+) en vroeg me af of dat wel erin zou passen?
hopelijk krijg ik snel antwoord
Groetjes
You go girlquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:31 schreef Abby-love het volgende:
In het begin leek anale sex me vies en eng, en dacht ik iieee dat doe ik nooit!!
Maar nu..nu wil ik het best proberen!! Me vriend gelukkig ookDus wie weet word vanavond wel de eerste x met iets anaals erbij
hihihihih
het kan dat gevoel geven, iedereen ervaart dat een beetje anders denk ik... zolang het geen pijn doet, want als het pijn doet dan doe je het verkeerd!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:15 schreef Abby-love het volgende:
Ik heb het geprobeerd!!
Het voelt egt.appart..na alleen de vingers dan he, zo heel ver zijn mijn vriend en ik nog niet..
Dit klinkt misschien heeeel appart hoor maar, toen mijn vriend zijn vinger erin deed voelde het wel kinky alleen en voelde ook als of ik naar de wc moesthihih is dat altijd bij de 1ste x, is dat normaal of stel ik me gewoon aan? Ik vroeg het me gewoon af
. Hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen
Een pik komt er bij mij echt zonder glijmiddel niet in hoor... Dat doet mij echt te veel pijnquote:Op maandag 6 juli 2009 12:26 schreef Chill0utje het volgende:
anale seks is imo echt suuuuuuperlekker( en ik ben een vrouw!), je weet niet wat je mist
ik had er ook eerst mijn twijfels over, maar toen mn huidige vriend het voorstelde, dacht ik: waarom niet?
en als je als man gewoon wat tijd voor voorspel neemt, heb je al die rotzooi als vaseline en glijmiddel niet nodig!
het heeft eigenlijk ook nooit pijn gedaan bij mij, zolang je je maar ontspant he
Dat is niet erg, sommigen hebben het altijd nodig, anderen soms en somigen nooitquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een pik komt er bij mij echt zonder glijmiddel niet in hoor... Dat doet mij echt te veel pijn
Op siliconenbasis is inderdaad goed. Blijft glijdenquote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef Quinn_Dexter het volgende:
iemand nog een goede tip voor glijmiddel bij anale sex (wellicht op silicone basis)?
Waarom zou dat volgens jou niet kunnen? Is afhankelijk van je voorkeur lijkt mij.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef loontje18 het volgende:
waarom kan je durex play niet gebruiken voor anale seks??
Goede kick!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef Jay-Z. het volgende:
Anale seks met een mooie vrouw met een mooi kontje is top.
Wat is daar zo fun aan dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef seasushi het volgende:
Bij de Welkoop Amos glijmiddel kopen. Een halve liter voor een euro tje of 3. Het word door dierenartsen gebruikt. Maar het is best fun om zo veel glijmiddel te hebben
smeer iemand maar eens van top tot teen in met glijmiddelquote:
Dan kun je elkaar helemaal niet meer vasthouden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:35 schreef seasushi het volgende:
[..]
smeer iemand maar eens van top tot teen in met glijmiddel
Best een leuke ervaring voor een keer. Over onder en in elkaar glijdenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan kun je elkaar helemaal niet meer vasthouden.
Net zoals je mond en je borsten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Librabis. het volgende:
Ik gebruik dat gaatje alleen waarvoor het gemaakt is.
Ook bij de anus liggen zenuwen die seksuele prikkels doorsturen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Librabis. het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd en ben het ook niet van plan.
Ik gebruik dat gaatje alleen waarvoor het gemaakt is.
Wees voorzichtig met d'r....de anus is geen kut die je zonder uitgebreide voorbereiding kunt penetreren....dus als je wilt dat ze ook in de toekomst anale sex wil blijven houden, bouw je het langzaam op.....bijvoorbeeld met eerst een vinger tijdens het gewone neuken en als dat bevalt twee vingers etc etc.....en gebruik toch maar glijmiddel (siliconen).....anussen worden niet vanzelf natquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:27 schreef TjilpTjilp het volgende:
TVP! Mijn vriendin is door een vriendin van haar zodanig omgepraat, dat ze ook weleens anale seks wil proberen. To be continued dus...
Volgens mij kan je wel degelijk klaarkomen anaal, maar je moet echt 100% op je gemak zijn, bovendien kan het anaal al snel genoeg fout gaan, de anus is met de endeldarm er in echt wat raar gebouwd, dus het kan echt snel overgaan van een lekker gevoel naar intense pijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:00 schreef quirigua het volgende:
vraagjuzz : kan je klaar komen van alleen anus penetratie ? hoe diep dan ? hou je het uit tot hij komt ?
Eerste keer anaal is lepeltje/op je zij het handigst. Verder moet je zeer relaxed zijn en gebruik veeeeeel glijmiddel!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef Moonsik het volgende:
Wat is nu het beste standje voor de eerste keer anaal te proberen ?
Lepeltje/op z'n zij, klopt dat ? of heeft iemand 'n beter standje ?
Gewoon plat op je buik liggen en hij er boven, dat is wel gegarandeerd succes voor zover ik weet.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:25 schreef quirigua het volgende:
Chen :
"Dit plaatje laat zien hoe het dan wel moet zodat er ook daadwerkelijk genot bij komt kijken, de endeldarm wordt niet geraakt en als jij volkomen ontspannen bent kan je vriend ook erg diep"
FF vragen.
We deden het lepeltje, opzij, omdat hij er anders niet in kwam. Twee keer gedaan, eerste keer ging alleen zijn eikel erin, tweede keer de helft van zijn penis, het duurde beide keren vrij lang tot hij kwam, ik kwam wel tegelijk maar met klitoraal stimuleren (hij deed dat, vingers).
![]()
Die plaatjes (hierboven) zijn mooi, ik zou t liefst diepe penetratie proberen, maar ik snap t nog niet : welk standje hoort erbij ? Ik op m'n rug, m'n dijen dan ? Lepeltje ging goed maar hij kon niet verder dan de helft erin. Hoe kan dat beter ? Ik ben wel goed ontspannen, hij rekt me eindeloos op, daar ligt het niet aan.
Nog n vraagje : kan ik klaar komen zonder klitorale stimulatie ? Vaginaal klaar komen zal zeker wel niet lukken ?
quote:Op maandag 2 april 2007 04:17 schreef stribe het volgende:
Mijn vriendin en ik proberen wel eens anale sex. Het probleem is echter dat haar kontje te krap is en als ik te ver naar binnen wil gaan, dat het dan pijn doet. Heeft iemand tips of advies zodat het voor haar geen pijn meer doet en dat ze er ook van kan genieten. (en nee ze moet het niet van mij, ze wil het zelf ook, en ja doe ook eerst haar kontje beetje vingeren).
Want tenslotte doe je aan seks om gewoon pijn te verdragen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:48 schreef irrisjepierrisje het volgende:
[..]
Beetje glijmiddel dr op, en dan doorduwen. Komop zeg, een beetje pijn moet je kunnen verdragen.
Sommige wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want tenslotte doe je aan seks om gewoon pijn te verdragen.
quote:
quote:
Maar als je de dame in kwestie maar goed genoeg voorbereidt, dan hoeft het geen pijn te doenquote:
Gerimmed worden is erg prettigquote:Op zondag 14 maart 2010 01:16 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
Anale seks![]()
Ik vind alleen doggystyle echt niet prettig, tenzij ik gewoon op mijn buik lig. En ass to mouth lijkt me niks, maar kan me voorstellen dat het me vroeg of laat in een geile bui niet meer interesseert.
Gewoon niet doen. Je krijgt er vast aambeien van.quote:Op maandag 2 april 2007 04:17 schreef stribe het volgende:
Mijn vriendin en ik proberen wel eens anale sex. Het probleem is echter dat haar kontje te krap is en als ik te ver naar binnen wil gaan, dat het dan pijn doet. Heeft iemand tips of advies zodat het voor haar geen pijn meer doet en dat ze er ook van kan genieten. (en nee ze moet het niet van mij, ze wil het zelf ook, en ja doe ook eerst haar kontje beetje vingeren).
Yeah right!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef JMarsden het volgende:
Laatste keer dat ik anale sex heb gehad met m'n toenmalige vriendin, was het ook geen ranzige boel. Het was haar eerste keer, pik ging er zonder problemen in (lees: goed voorspel) + geen vieze dingetjes achteraf te bespeuren op m'n pik en haar anus..
Het zijn niet perse sexuele prikkels. Het is een stimulans om je poep niet op te houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:35 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Ook bij de anus liggen zenuwen die seksuele prikkels doorsturen.
Dus wie zegt dan dat die er niet voor gemaakt is?
Dan geloof je het niet, who gives a f...quote:
No-one.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet, who gives a f...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |