Mooie tijd voor NLers om het voer anaal te hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 07:49 schreef stribe het volgende:
[..]
Ik zit nu in Shanghai vandaar
en nu weer ontopique![]()
Als het sperma eruit lekt en in de vagina komt kan het kinderen opleveren. Het lijkt me dus niet geschikt als anticonceptie. Wat betreft infecties, ik geloof van niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef NietGroen het volgende:
kan klaarkomen in de kont eigenlijk kwaad?
Waarom kan dat niet ?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef EchnaDarr het volgende:
En natuurlijk niet met datgene wat net in de anus geweest is direct de vagina in gaan, wissel van condoom en was van te voren.
Het kan wel.. Maar is niet aan te raden..quote:
Volgens mij begrijp je het niet helemaal.quote:Op zondag 29 april 2007 15:07 schreef Adore het volgende:
Maar als je als man anaal lekker vind maakt toch niet uit of het een mannelijke of vrouwelijke kont is ??
Nee begrijp het ook serieus nietquote:Op zondag 29 april 2007 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal.
Lees je post nog eens terug en denk eens na.
Als je als man anale sex lekker vind kan dat natuurlijk ook passief zijn, niet?quote:
Klopt. De bactieriehuishouding e.d. van de vrouw gaat dan in de war.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Het kan wel.. Maar is niet aan te raden..
De vrouw kan er vaak een schimmelinfectie aan overhouden..
Hoeft niet.. Kan..
Waar ben je dan bang voor?quote:Op zondag 29 april 2007 19:51 schreef Adore het volgende:
hmm zou ut niet weten, ben meestal wel voor alle dingen in maar anale sex vind ik toch een beetje eng
ja, mannelijk of vrouwelijk, wat maakt 't uit joh.quote:Op zondag 29 april 2007 15:07 schreef Adore het volgende:
Maar als je als man anaal lekker vind maakt toch niet uit of het een mannelijke of vrouwelijke kont is ??
hmm dat ik uitscheurquote:
je draait ook menig dikke drol, die komt ook uit je kont, dus dat scheuren valt mee, verder kwestie van het goede glijmiddel.quote:Op zondag 29 april 2007 23:26 schreef Adore het volgende:
[..]
hmm dat ik uitscheur... weet ik het
lijkt me gewoon geen fijne manier van sex hebben voor de vrouw
Er zijn genoeg vrouwen die het wel fijn vinden hoor. Bovendien zoals hierboven ook gezegd, zolang je het rustig en met glijmiddel + condoom doet, doet het na de 1x geen pijn meer.(mijn ervaring bij dames dan. ik ben zelf een man)quote:Op zondag 29 april 2007 23:26 schreef Adore het volgende:
[..]
hmm dat ik uitscheur... weet ik het
Probeer het eens uit, dan weet je hetquote:Op zondag 29 april 2007 23:26 schreef Adore het volgende:
Hmm zal der aan denken volgende keer dat ik genoeg alcohol op heb dat ik minimaal een beetje kan ontspannenquote:
doe datquote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:39 schreef Adore het volgende:
[..]
Hmm zal der aan denken volgende keer dat ik genoeg alcohol op heb dat ik minimaal een beetje kan ontspannen![]()
Laat het ons weten!!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:39 schreef Adore het volgende:
[..]
Hmm zal der aan denken volgende keer dat ik genoeg alcohol op heb dat ik minimaal een beetje kan ontspannen![]()
op die mooie billenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:22 schreef JMarsden het volgende:
M'n ex moest er wel botergeil voor zijn.. gelukkig vond ze anale sex heerlijk, ze kwam er ook altijd heel snel van klaar, zonder clitorale stimulatie.. Scheelt ook weer, hoef je je maar op 1 ding te richten
nuchter niet... bloedgeil wel..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:59 schreef Tally het volgende:
Als ik drink dan lukt het niet..
Ik moet echt nuchter en botergeil zijn.. Anders lukt het gewoon niet..
En het kan inderdaad pijn doen.. Dat merk je snel genoeg
Wel zo? Ik denk dat het altijd wenselijk is, eigenlijk gewoon niet weg te denken bij anale sex..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef Blaf het volgende:
Moet het gewoon met beleid doen, en glijmiddel is wel zo wenselijk!
Ik gebruik nooit glijmiddel.. Ik ben vaak wel zo nat dat het zonder ook kanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel zo? Ik denk dat het altijd wenselijk is, eigenlijk gewoon niet weg te denken bij anale sex..
Bij een vrouw of bij jezelf?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:13 schreef erwinstr het volgende:
Ik hield het altijd bij oraal, maar sinds ik anaal heb ontdekt![]()
Ik denk met zijn vriend.quote:
Glijmiddel, d'r goed opwinden, veel tijd voor nemen en heel veel geduld.quote:Op maandag 2 april 2007 04:17 schreef stribe het volgende:
Mijn vriendin en ik proberen wel eens anale sex. Het probleem is echter dat haar kontje te krap is en als ik te ver naar binnen wil gaan, dat het dan pijn doet. Heeft iemand tips of advies zodat het voor haar geen pijn meer doet en dat ze er ook van kan genieten. (en nee ze moet het niet van mij, ze wil het zelf ook, en ja doe ook eerst haar kontje beetje vingeren).
En vooral ontspannen. Niet te veel fixeren op dat je het anaal gaat doen.. Neem de tijd, ontspan die kringspier en belangrijk: geniet ervan..quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef Anus het volgende:
Glijmiddel, d'r goed opwinden, veel tijd voor nemen en heel veel geduld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |