hoe beoordeel je datquote:Op maandag 2 april 2007 22:50 schreef sammienl het volgende:
Uh dat scrubje van L'oreal werktheb nu al iets mooier huid van gekregen.
Mijn huid ziet iets gladder en frisser uit, heb het ook tegen een vriendin gezegd en ze beamde het. Vraag me af hoe groot het effect zal zijn na maandenlang gebruikquote:Op maandag 2 april 2007 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe beoordeel je dat
heb je een sampeltje bewaard van hoe je huid er eerst uit zag?
Poeh hé. [/tommy]quote:Op maandag 2 april 2007 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben sceptisch
Kan soms geen kwaad om het leven door een roze bril te bekijken.quote:Op maandag 2 april 2007 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben sceptisch
ja dat lukt mij normaal ook vrij aardig, maar vandaag ben ik toch hard neer gekomen nadat ik van mijn roze wolk ben gevallenquote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef sammienl het volgende:
[..]
Kan soms geen kwaad om het leven door een roze bril te bekijken.
Volgende keer een roze trampoline meenemenquote:Op maandag 2 april 2007 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat lukt mij normaal ook vrij aardig, maar vandaag ben ik toch hard neer gekomen nadat ik van mijn roze wolk ben gevallen![]()
Willen ze in Nuenen geen motie aannemen tegen weigerambtenaren?quote:Op maandag 2 april 2007 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat lukt mij normaal ook vrij aardig, maar vandaag ben ik toch hard neer gekomen nadat ik van mijn roze wolk ben gevallen![]()
hihiiiiiiii! [/ieniemienie]quote:
quote:
ik ga overigens wederom proberen op jou advies me het hier wat minder serieus te nemenquote:Op maandag 2 april 2007 23:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Willen ze in Nuenen geen motie aannemen tegen weigerambtenaren?.
Wel tegen zeurpieten. Ze zijn druk bezig met het zetten van de laatste puntjes op iquote:Op maandag 2 april 2007 23:07 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Willen ze in Nuenen geen motie aannemen tegen weigerambtenaren?.
Ja enquote:Op maandag 2 april 2007 23:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze heb k gister op DVD gekocht.
Hij is gewoon tof.quote:Op maandag 2 april 2007 23:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja en? Als jij het leuk vind vooral doen, niemand merkt er toch wat van
Met een rollatorquote:Op maandag 2 april 2007 23:19 schreef Stroekie het volgende:
Sweet dreams voor jullie allemaal![]()
![]()
Opa gaat op bed liggen
Dat lijkt me verstandig en gezond.quote:Op maandag 2 april 2007 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga overigens wederom proberen op jou advies me het hier wat minder serieus te nemen
I WANT MORE BABYquote:Op maandag 2 april 2007 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja heerlijk hard zo met die ijzeren stang![]()
En Abba in het Nederlands is al niks?quote:Op maandag 2 april 2007 23:28 schreef wonderer het volgende:
Abba in het Spaans is bijna nog leuker dan Abba in het Nederlands.
Abba in het Nederlands is vet stoer. De wat meer ballade-achtige nummers dan, zoals SOS, Knowing me, knowing you en The winner takes it all.quote:
Dat lijkt wel een jonge Val Kilmerquote:Op maandag 2 april 2007 23:29 schreef Cahir het volgende:
weet iemand wie dit is? kwam het tegen ergens bij google tijdje terug
klik
Channing Tatum uit oa Step Up en She's The Manquote:Op maandag 2 april 2007 23:29 schreef Cahir het volgende:
klik
Oh my god I LOVE HIMquote:Op maandag 2 april 2007 23:29 schreef Cahir het volgende:
klik
En wat wordt dat dan in het Nederlands?quote:Op maandag 2 april 2007 23:30 schreef wonderer het volgende:
Abba in het Nederlands is vet stoer. De wat meer ballade-achtige nummers dan, zoals SOS, Knowing me, knowing you en The winner takes it all.
Zou het wederzijds zijn?quote:
Maar verder zijn homo's niet oppervlakkig ofzo.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 23:33 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
niet slecht(dis nog dezelfde persoon)
Hm, lekker lijf, maar vaag hoofd...quote:Op maandag 2 april 2007 23:33 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
niet slecht(dis nog dezelfde persoon)
Nee, hij is model en heeft in z'n vroege model periode ook 1 of 2 iets naaktere shoots gedaanquote:
SOS, Zo ben ik, zo ben jij en De winnaar krijgt de macht.quote:Op maandag 2 april 2007 23:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
En wat wordt dat dan in het Nederlands?
Wat hij zegt.quote:
En het beetje nuance dat die nummers dan hadden verdwijnt compleet, dus, want er zit nogal wat betekenisverschil tussen...quote:Op maandag 2 april 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
SOS, Zo ben ik, zo ben jij en De winnaar krijgt de macht.
Niet heel enerverend maar de nummers in het geheel zijn wel goed. Het wordt veel minder Abba en veel meer musical.
Die nuance komt wel terug in de rest van de tekst, volgens mij. Mja, perfect wordt het toch nooit, maar ik vind het in het Nederlands wel lekkerder klinkenquote:Op maandag 2 april 2007 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
En het beetje nuance dat die nummers dan hadden verdwijnt compleet, dus, want er zit nogal wat betekenisverschil tussen...
Behalve dan SOS, natuurlijk
En als je dan naar andere foto's zoekt, wordt die kop er niet beter op. I'll pass. Sammie mag hem hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
Wat hij zegt.
Da's de zwakte van het Nederlands, gebrek aan nuance.quote:Op maandag 2 april 2007 23:39 schreef wonderer het volgende:
Die nuance komt wel terug in de rest van de tekst, volgens mij. Mja, perfect wordt het toch nooit, maar ik vind het in het Nederlands wel lekkerder klinken
Ben ik meteen met je eens. Het Engels heeft ook iets van vijf keer zoveel woorden dus dan is het makkelijker een synoniem te vinden dat precies beschrijft wat jij over wil brengen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's de zwakte van het Nederlands, gebrek aan nuance.
Maar dat zeg ik dan als Nederlander, he. Om het even te nuanceren.
Juist omdat die taal rijker is, kun je er m.i. mooiere zinnen mee maken. Maar dat heeft ook met je taalgevoel te maken, hoe je de taal ervaart enzo. Ik heb zelf meer met Engels dan met Nederlands, wat dat betreft.quote:Op maandag 2 april 2007 23:42 schreef wonderer het volgende:
Ben ik meteen met je eens. Het Engels heeft ook iets van vijf keer zoveel woorden dus dan is het makkelijker een synoniem te vinden dat precies beschrijft wat jij over wil brengen.
Daar loop ik nog best vaak tegenaan, dat ik een Engels woord wil gebruiken omdat het precies weergeeft wat ik wil, maar dat er geen Nederlands woord voor is.
Aan de andere kant vind ik dat je in het Nederlands mooiere zinnen kunt maken.
Meer van zijn onderkantquote:Op maandag 2 april 2007 23:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, sammie houdt ook van zijn achterkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |