Anders lees je even. Inclusief maat S & maat M sleeve. De maat L sleeve dus niet, omdat ik die gedragen heb.quote:Op maandag 2 april 2007 00:24 schreef whizzer2250 het volgende:
incl. oorprut?
Hahah, dat zou ik ook gevraagd hebben. Deze in-ear dingen komen gewoon helemaal geel uit je hoor soms..quote:Op maandag 2 april 2007 00:24 schreef whizzer2250 het volgende:
incl. oorprut?
Ik weet niet hoe, en hoe vaak, jij je oren reinigt, maar bij mij komt er nooits iets geels mee uit hoorquote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef attieboy het volgende:
[..]
Hahah, dat zou ik ook gevraagd hebben. Deze in-ear dingen komen gewoon helemaal geel uit je hoor soms..
Midden-West Brabant. Maar gezien het lage gewicht, zal opsturen wss weinig kosten. Ik heb je gemaid.quote:Op maandag 2 april 2007 10:47 schreef Geckoo het volgende:
waar op te halen?
en kan je me even mailen.
In principe wel. Ik heb namelijk nog geen concreet bod van Geckooquote:Op maandag 2 april 2007 20:44 schreef vethard het volgende:
Kan ik nog bieden?
probleem heb ik ook, vandaar nog geen concreet bod...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:15 schreef attieboy het volgende:
wat als degene die het wil kopen ook maat L oren blijkt te hebben?
Zou klote zijn als ik deze oordropjes zou kopen en maat S en M niet zouden passen.
Sorry voor de late reactie. Heb de Paasweekend elders verbracht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:36 schreef Milkmannetje het volgende:
Ik wil ze wel kopen. Ik bied je de volle 30 eutjes. Kan hij wel binnen een week hier zijn per post? Ik moet volgende zaterdag naar het buitenland. Bedankt alvast!!
Ik ben nog even op zoek naar die L-dopjes. Die heb ik er afgehaald een tijdje geleden, en weet niet waar ik ze gelaten heb.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef benxx het volgende:
22.50 incl staat hier nog steeds
Ik wil ze wel eens op een onbewaakt moment zomaar in m'n oren proppenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Gezeik over oorprut.
je stopt ze zelf toch ook alleen in je oren? Who cares dan verder?
Heb je ze inmiddels ontvangen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zou graag willen maar je mailadres staat niet in je profiel en dit topic. Mijn mailadres wil in mijn profiel dus mail mij anders maar.
Precies hetzelfde bedoel jequote:Op zaterdag 14 april 2007 15:30 schreef Wisheh het volgende:
Heb zelf de Creative EP-630 en deze zijn te verlijken met deze oordopjes. Eigenlijk zijn ze op een minimum verschil hetzelfde en zijn echt zeer goeie dopjes. Alleen heb je de Creative voor 20 euro helemaal nieuw. Wou eerst ook deze gaan kopen alleen vond prijs kwaliteit verhouding van de Creative beter.
Maar goed mijn punt: Als je ze koopt, heb je zkr goed geluid
dan moet je je oren mischien wat vaker schoonmaken smerige ventquote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef attieboy het volgende:
[..]
Hahah, dat zou ik ook gevraagd hebben. Deze in-ear dingen komen gewoon helemaal geel uit je hoor soms..
Heb je het inmiddels ontvangen nu? Indien nog steeds niet, vrees ik dat het bij de post "mis" is gegaan. Is dan dus weer mooi de laatste keer dat ik iets via briefpost verstuur ipv pakketpost.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Crap...nog niet binnen gekomen vandaag....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |