Heheh. Snotjongquote:Op maandag 2 april 2007 09:14 schreef OA het volgende:
M'n broertje heeft trouwens nog een 1 april grap uitgehaald bij mn ouders...![]()
Ik heb hem verteld dat (en hoe) je de senseo kan aanpassen...![]()
heeft hij dus ff zitten prutsen zodat er meer water uitkomt....![]()
Het resultaat laat zich al raden natuurlijk...![]()
True! En ik drink een cappuccino dus ik mag nu wel pratenquote:Op maandag 2 april 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lavazza, je leeft nog
je had toch al eens eerder gepost hier?
whehequote:Op maandag 2 april 2007 09:14 schreef OA het volgende:
M'n broertje heeft trouwens nog een 1 april grap uitgehaald bij mn ouders...![]()
Zeker..quote:Op maandag 2 april 2007 09:17 schreef lavAzza het volgende:
[..]
True! En ik drink een cappuccino dus ik mag nu wel praten
Goed bezigquote:Op maandag 2 april 2007 09:17 schreef lavAzza het volgende:
[..]
True! En ik drink een cappuccino dus ik mag nu wel praten
Ik heb gisteren ook een hele leuke ‘makkelijke standaard’ grap uitgehaaldquote:Op maandag 2 april 2007 09:14 schreef OA het volgende:
Thee is ook uberrelaxed. Maar ik moet nog wakker worden he en dan heb ik weinig aan thee.quote:Op maandag 2 april 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Cappuccino. Boh, daar heb ik zin in. Maar ik ga toch maar voor de thee
Ja, dat had ik al gecheckt...quote:Op maandag 2 april 2007 09:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe
mooie grol.
Wist je dat je ouders zo'n 'ander' model hadden?
Dat is waar.quote:Op maandag 2 april 2007 09:19 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Thee is ook uberrelaxed. Maar ik moet nog wakker worden he en dan heb ik weinig aan thee.
Tim!quote:Op maandag 2 april 2007 09:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook een hele leuke ‘makkelijke standaard’ grap uitgehaald.. Ik was samen met een huisgenoot thuis, de overige 5 waren naar een uit huis. Wij bedachten ons dat het 1 april was en dat we daar maar eens wat mee moesten doen. Vervolgens hebben we een emmer water gepakt, deze bovenop de deur in de keuken gezet. Vervolgens zijn 4 vd 5 onder deze emmer doorgelopen
![]()
Ja gelijk heeft 'ie. Hij is immers weer vrijgezel.quote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ik zou het er ook van nemen.
* Heeft .quote:Op maandag 2 april 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Cappuccino. Boh, daar heb ik zin in. Maar ik ga toch maar voor de thee
Ja, je hebt nog zo'n test editie van de Nescafe Cappupads.quote:
En voorkeuzenummertje 10 uit de Oisterwijkse koffiemasjien!quote:Op maandag 2 april 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, je hebt nog zo'n test editie van de Nescafe Cappupads.
Dat knopje is over een paar weken versleten?quote:Op maandag 2 april 2007 09:33 schreef JDude het volgende:
[..]
En voorkeuzenummertje 10 uit de Oisterwijkse koffiemasjien!
mooiquote:Op maandag 2 april 2007 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gecheckt...![]()
En aangezien mijn broeder ook nogal van een flinke bak houdt, heb ik hem even alles verteld!![]()
Jazeker, in kleur geprint!quote:Op maandag 2 april 2007 09:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooi
Heb je 'm m'n ubermooie fototutorial laten zien?
whehe, die zal het niet overleefd hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 09:43 schreef lavAzza het volgende:
Trouwens.. offtopic maar wel geinig
http://www.cliphaven.com/pictures/hummermeetsschoolbus
Whehe. Ouch.quote:Op maandag 2 april 2007 09:43 schreef lavAzza het volgende:
jooooohhhh....hoe krijg je dit voor elkaar.....quote:Op maandag 2 april 2007 09:43 schreef lavAzza het volgende:
hard rijden tegen een schoolbus aanquote:Op maandag 2 april 2007 09:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jooooohhhh....hoe krijg je dit voor elkaar.....![]()
Jezus...quote:
quote:
Joahquote:
quote:
Papier, waar was je nou toch???quote:Op maandag 2 april 2007 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen deze mooie morgen
Ik zeg alleen ff hallo, het is Pot#@&dom*&$%ter%@* druk op mn werk. Veel ziekmeldingen (vanwege het mooie weer natuurlijk)![]()
o ja, dat woord was het.quote:Op maandag 2 april 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja gelijk heeft 'ie. Hij is immers weer vrijgezel.
Ik zat het hele weekend op een terrasquote:Op maandag 2 april 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Papier, waar was je nou toch???![]()
We hebben je het hele weekend gemist!![]()
Begrijpelijkquote:Op maandag 2 april 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zat het hele weekend op een terras![]()
quote:
Had jij thuis niet internet via je mobiel? trager als 56k modem ofzoiets?quote:Op maandag 2 april 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zat het hele weekend op een terras![]()
Ik heb thuis l a n g z a a m internet, ik kan daar niet zo goed koffiën als op mn werk. Ik heb jullie ook gemist hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |