vandaag weer uitzendbureau's langs...wat brieven de deur uit doen....moet een vriendin ff steunen met voorbereiden van de begrafenis van haar opa....quote:Op maandag 2 april 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Nog plannen JJ?
hoe bedoel je "koffie tanden".....quote:Op maandag 2 april 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik ga dadelijk toch mooi over op thee. Anders gaat de tandarts lopen zeuren over "koffietanden".
Hey JJquote:Op maandag 2 april 2007 08:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ey OA......!!!...goedemorgen....![]()
....koffie zal vandaag zeker aanwezig zijn....
![]()
![]()
![]()
nou, sterkte vandaagquote:Op maandag 2 april 2007 08:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vandaag weer uitzendbureau's langs...wat brieven de deur uit doen....moet een vriendin ff steunen met voorbereiden van de begrafenis van haar opa....en er wacht me een zeer zwaar gesprek voor vanaaf....
...dus vandaag heb ik het zeker druk....en jammer genoeg dus niet alleen leuke dingen, maar ja zo is het leven....
![]()
Je tanden worden geel van koffie. Die tandarts van mij moet daar werkelijk altijd over zeikenquote:Op maandag 2 april 2007 08:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe bedoel je "koffie tanden".....![]()
door koffie getinte tanden, meestal wat geligquote:Op maandag 2 april 2007 08:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe bedoel je "koffie tanden".....![]()
eer-ikquote:
1200 stapt ome erik in de autoquote:
ik wou zeggen: wat doe jij zo vroeg wakker op deze vrije dag?quote:Op maandag 2 april 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag lekker vrij. Drie dagen werken deze week.
Ronduit ideaal!
Ik wil een hoop doen vandaag, en genieten van het lekkere weerquote:Op maandag 2 april 2007 08:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wou zeggen: wat doe jij zo vroeg wakker op deze vrije dag?
Dit is de eerste maandag dit jaar, dat ik niet bij ben
Goedemorgenquote:
Het lijkt hier nog behoorlijk koud, zo met het raam open.quote:Op maandag 2 april 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil een hoop doen vandaag, en genieten van het lekkere weer.
as usual...quote:Op maandag 2 april 2007 08:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
1200 stapt ome erik in de auto
1300 tentamen
Zal wel weer leuk worden
Zit jij alweer op de zaak?
Goed bezig! Goeiemorgenquote:Op maandag 2 april 2007 08:31 schreef crossover het volgende:
* crossover zet Rancid - Vanilla Sex en rockt de morgen in![]()
crossquote:Op maandag 2 april 2007 08:31 schreef crossover het volgende:
goedemorgen cross.....quote:Op maandag 2 april 2007 08:31 schreef crossover het volgende:
't was maar 6 graden vanochtend op de fiets...quote:Op maandag 2 april 2007 08:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het lijkt hier nog behoorlijk koud, zo met het raam open.
Wel blauwe lucht als ik het goed zie, vanuit mn bed
Marilyn Manson hoop ik?quote:Op maandag 2 april 2007 08:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen cross.....![]()
....Marlin Manson hier aanwezig en kei hard aan...
![]()
fris is het zeker.quote:Op maandag 2 april 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Geen wolkje aan de lucht hier, mooi blauw. Het is nog wel een beetje fris maar dat is straks wel anders.
oeps....quote:Op maandag 2 april 2007 08:33 schreef OA het volgende:
[..]
't was maar 6 graden vanochtend op de fiets...![]()
en ik heb heel opgewekt, met het oog op het mooie weer, een shirt met korte mouwen aangetrokken... en dan is het koud op de fiets met alleen nog maar een dun vest erover...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |