Die plannen zijn er, heel voorzichtigjes... probleem is alleen dat ik de luxe die ik heir heb niet zomaar allemaal op wens te geven (daarbij doel ik vooral op het aantal m^2 dat ik tot mijn beschikking heb)quote:Op maandag 2 april 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ok.
Geen plannen om op te rotten daar?
Elke minuut langer 2 bed is trouwens altijd goed
Ik snooz ook altijd lang
Trusten HWquote:
ach, ik ging van 12 naar 12, en zit nu op 6, en ga als het effe meezit naar 19.quote:Op maandag 2 april 2007 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Die plannen zijn er, heel voorzichtigjes... probleem is alleen dat ik de luxe die ik heir heb niet zomaar allemaal op wens te geven (daarbij doel ik vooral op het aantal m^2 dat ik tot mijn beschikking heb)
whehe, waar ken ik dat vanquote:Op maandag 2 april 2007 00:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Snoozen doe ik ook (te) vaak, gaat niet altijd goed. Soms word ik dan wakker met mijn telefoon in m'n hand terwijl het een uur later is.
Trusten HW
ja, dat heb ik dan weer vrijwel nooit gelukkigquote:Op maandag 2 april 2007 00:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hehe, ja mooi is het eigenlijk wel. Alleen wil je dan nog wel eens wat dingen missen...
ik ga ook maffenquote:Op maandag 2 april 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik ook m'n mandje in nadat ik de Lama's gekeken heb!
Trusten allen!!
Jaquote:Op maandag 2 april 2007 00:54 schreef Sander170 het volgende:
Waarom gaan jullie nou per sé altijd maffen zodra ik op het forum kom ????
Ben ik zo aanstootgevend over het koffiegebruik, of drinken jullie echt te weinig ????
Ik ben hier voorlopig nog wel even hoor, ik hoop dat er uiteraard nog meerdere blijven.![]()
Ja, tegen wat zeg jij ja, welke zin van mij dan ????quote:
goedemorgen Kuukse.......quote:
vandaag weer uitzendbureau's langs...wat brieven de deur uit doen....moet een vriendin ff steunen met voorbereiden van de begrafenis van haar opa....quote:Op maandag 2 april 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Nog plannen JJ?
hoe bedoel je "koffie tanden".....quote:Op maandag 2 april 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik ga dadelijk toch mooi over op thee. Anders gaat de tandarts lopen zeuren over "koffietanden".
Hey JJquote:Op maandag 2 april 2007 08:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ey OA......!!!...goedemorgen....![]()
....koffie zal vandaag zeker aanwezig zijn....
![]()
![]()
![]()
nou, sterkte vandaagquote:Op maandag 2 april 2007 08:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vandaag weer uitzendbureau's langs...wat brieven de deur uit doen....moet een vriendin ff steunen met voorbereiden van de begrafenis van haar opa....en er wacht me een zeer zwaar gesprek voor vanaaf....
...dus vandaag heb ik het zeker druk....en jammer genoeg dus niet alleen leuke dingen, maar ja zo is het leven....
![]()
Je tanden worden geel van koffie. Die tandarts van mij moet daar werkelijk altijd over zeikenquote:Op maandag 2 april 2007 08:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe bedoel je "koffie tanden".....![]()
door koffie getinte tanden, meestal wat geligquote:Op maandag 2 april 2007 08:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe bedoel je "koffie tanden".....![]()
eer-ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |