Zoals ik al zei het is een fijne sauna, nog op het dakterras gelegen ?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:14 schreef Leipo666 het volgende:
Gisteren dus in Thermen Nijmegen geweest en het is ons wel bevallen![]()
op een gegeven moment waren ze vol, maar van de drukte hebben we niet zo veel gemerkt. Op een gegeven moment zaten we zelfs samen in een verder lege finse blokhutsauna (in deze sauna schrik je je rot als de oven weer aanspringt: dan trilt de hele blokhut en het klinkt als een zware diesel-aggegraat). Later kwamen er nog andere mensen bij, maar druk werd het niet
De mensen die er waren waren ook allemaal vriendelijk en menigeen was bereid tot een leuk praatje wat de sfeer natuurlijk goed doet.
de honing aufguss was ook lekker!
het was uiteindelijk een lange (11.15 tot 21.30 uur) maar lekkere dag
De buitentemperatuur was me niet hoog genoeg om me daar aan te wagen, uit de wind en in het zonnetje was het wel lekker al werd dat ook uiteindelijk fris.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoals ik al zei het is een fijne sauna, nog op het dakterras gelegen ?
Gaat goed hier met de sauna's in de buurtquote:De Veluwse Bron
Zie voor meer informatie: www.veluwsebron.nl
In de Spotlight
Tussen Apeldoorn en Zwolle wordt momenteel gebouwd aan meer dan 9.000 m2 sauna, beauty en wellness. Op een landgoed van maar liefst 21 hectare, in een gebied waar rust en ontspanning de boventoon voeren en die vanuit het hele land gemakkelijk te bereiken is. En dat alles gelegen aan een prachtig groot meer, midden in de natuur, waar het zuivere water als natuurlijke kwel omhoog borrelt.
Sauna’s, stoombaden, dompelbaden, whirlpools en een zwembad in het hoofdgebouw, een compleet wellness-dorp in de kuurtuinen en een rustiek gelegen paviljoen.
In het hoofdgebouw zijn verschillende knusse restaurants te vinden met een schitterend uitzicht over het meer. Hier bevinden zich ook veel faciliteiten waarbij een compleet Oosters badhuis met Hammam, een uitgebreide Rasul, een ware ijsgrot, een zwembad van natuursteen en een riant kruidenbad in het oog springen. Het wellness-dorp tussen het hoofdgebouw en het paviljoen is uniek in zijn soort. Want waar in Nederland is er een Wildobservatiesauna, een Veluwse Stuifzandsauna, een zoutsteengrot of een compleet Kelo-saunadorp te vinden?
Verspreid in de kuurtuinen liggen diverse baden, waaronder een ruim buitenbad, een zoutwaterbad, diverse whirlpools en een bruisbad. De beauty-afdeling beschikt over vele behandelruimtes, rustruimtes en verschillende wellness-faciliteiten.
In juni 2008 is het zover. De Veluwse Bron bouwt met veel energie en enthousiasme door aan een schitterend saunacomplex met klasse en allure. Een resort waar straks enorm veel te ontdekken valt en waar gastvrijheid centraal staat.
bron: saunagids.nl
klinkt inderdaad erg goed, ook maar eens naartoe als deze open isquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:03 schreef Sylvana het volgende:
Ik lees ook dat er binnenkort een nieuwe sauna hier in de buurt wordt geopend
[..]
Gaat goed hier met de sauna's in de buurtEerst Bussloo al en nu deze
Klinkt erg goed wat er komt aan faciliteiten, dus als hij open is ga ik er denk ik wel een keer heen
Zo, even mijzelf geciteerd om te melden dat we het gaan doenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:00 schreef Locusta het volgende:
Binnenkort wil ik me een keer lekker laten masseren (en gebruik maken van de sauna) in het Hof van SaksenIemand hier ervaringen mee? Mijn vader is er laatst geweest ivm werk en hij was erg gecharmeerd van de inrichting (door Piet Boon), maar kon helaas niets vertellen over de faciliteiten aangezien hij alleen maar de boel bekeken heeft
en die vriendin van mij neemt de algenpakkingquote:Qi Baume Indiase massage
Deze volledige lichaamsmassage wordt uitgevoerd met een rijke en voedende combinatie van essentiële oliën (sandelhout, ceder en patchouli) en een medicinale olie uit India.
50 min. 59 euro.
en natuurlijk gaan we uitgebreid gebruik maken van de saunaquote:Algenpakking
Bij een algenpakking wordt uw lichaam ingepakt met een algengel. U neemt daarna plaats op ons floatingbed, waarna u wordt ingepakt. Daarna gaat u heerlijk ontspannen, terwijl de algen inwerken op uw huid en spieren. De werking van de algenpakking is die preinegend en ontgiftend (afvoeren van afvalstoffen). Daarnaast stimuleert het de stofwisseling en verstevigt het de huid.
45 min. 42,50 euro.
Ik had het gelezen jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben erg benieuwd Locusta
Hoop dat het je er beter bevalt dan mij in Ryokan
Tja, het ziet er erg "modern" uit hequote:Op woensdag 19 maart 2008 11:38 schreef octopussy het volgende:
Ben benieuwd Locusta. Vind het er op de website niet zo geweldig uitzien.
Zou dit 'm zijn?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:46 schreef Oblivion het volgende:
En ik heb vernomen dat er dichbij deze sauna een nieuwe wordt geopend die 8 keer (!!!) groter is dan deze, dus De Zwaluwhoeve gaat minder druk worden.![]()
Je bent idd aan het spuitelfen, zie mijn post van vorige week:quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:17 schreef Oblivion het volgende:
Weten sommige van jullie nog?
[..]
Zou dit 'm zijn?
http://www.veluwsebron.nl/iddjbh/home
Of ben ik aan spuit elfen?
Ik vind die grens erg moeilijk te stellen, wordt een hellend vlak.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:43 schreef Sylvana het volgende:
@agter: Dat is idd niet fijn als er zoveel kleffe stelletjes aanwezig zijn. Elkaar een zoen geven ofzo vind ik niet zo erg, maar op elkaar gaan zitten rijden vind ik ook te ver gaan.
[knip]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop