Soortgelijk niet , maar Thermen Nijmegen is wel een topsaunaquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:39 schreef Leipo666 het volgende:
Vraagje:
Ik ga binnenkort met mijn vriendin een weekend naar het plaatsje Tolkamer (in de driehoek Arnhem, Nijmegen en Emmerich) en nu willen we graag een dag naar een sauna in de buurt. We hebben alleen ervaring met Saunadrome in Putten en dit beviel ons wel. Weet iemand dus een goede soortgelijke sauna redelijk in de buurt? Ik heb een auto dus enige afstand is geen probleem
Als je opgewonden raakt van Mannenquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef Leipo666 het volgende:
Die ziet er inderdaad goed uit. Ze hebben nu een actie met een hammam behandeling: is dit aan te raden voor een jongen die wellicht wat te snel kan laten zien dat alles van zijn lichaam nog goed werkt?
Kom je uit Utrecht, dat je daar die andere 2 hebt bezocht? Misschien is sauna Soesterberg dan een optie voor je. Fenomeen ken ik niet, maar eerlijk gezegd schrikt de website me al snel af....quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:26 schreef Perruche het volgende:
Over een paar dagen wil ik met mezelf naar sauna Fenomeen, iemand daar bekend mee?
never been to a sauna before?quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:35 schreef Hobiecat het volgende:
Hello,
Living in Leiden, I would like to try dutch saunas. I've read that Thermen 5 mei is not bad here. Problem is, being a foreigner, I don't know how you should proceed in saunas!![]()
So I was wondering if someone would be so kind to come with me and explain ?(of course, I offer to pay for the sauna, because I can imagine it can be bothering to do so during what is normally a relaxing time)
Nope, never been to a sauna before. What I would like to know is "dos and don't" of sauna, and also what is the best "circuit" between cold area, hot area, etc to make it a "gezeller" moment. So I thought if somebody can show directly, it's easier !quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
never been to a sauna before?
what exactly would you like to know?
sauna employees will be happy to explain things to you, and you can find a lot of info on the internetquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:49 schreef Hobiecat het volgende:
[..]
Nope, never been to a sauna before. What I would like to know is "dos and don't" of sauna, and also what is the best "circuit" between cold area, hot area, etc to make it a "gezeller" moment. So I thought if somebody can show directly, it's easier !![]()
Thanks for your help !
Ok, so I will try to ask the employees. I've already looked a bit on the internet, but it's not always clear when you don't know what they are talking about, and especially my dutch is kind of ...limited !quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sauna employees will be happy to explain things to you, and you can find a lot of info on the internet
I am a frequent sauna visitor, but don't follow the rules exactly, I just do whatever I like
oh, and I live in leiden
elysium?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:26 schreef Japin het volgende:
Ik wil graag een volle dag met m'n vriendin weg dus ik ben op zoek naar een thermen/uitgebreide sauna in de buurt van Delft/Den Haag/Rotterdam. We zijn tussen de 20 en 25 en hebben in principe alleen maar tijd in het weekend. We hebben (natuurlijk?) niet zoveel zin in drukke kinderen dus eigenlijk op zoek naar iets rustigs maar wel iets waar we makkelijk een hele dag door kunnen brengen. Budget is ong 75 euro per persoon.
Ik heb Thermen Holiday in Schiedam al gevonden, erg uitgebreide site maar ik hoor liever verhalen van iemand die er al eens is geweest.
Zou je iets meer kunnen vertellen over elysium? Wat maakt de sauna dan zo fijn? De rust, de ruimte, de faciliteiten, het personeel, de klanten of een combinatie daarvan? Het is de eerste keer voor m'n vriendin dus wil wel dat ze een goede eerste indruk krijgtquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
elysium?
zit in bleiswijk, ik vind dat een erg fijne sauna
Volgens mij is Ridderkerk failliet verklaard pas. Meen te hebben gelezen dat er in december salmonella was ontdekt, waarna het tijdelijk dicht moest en uiteindelijk zijn ze failliet verklaard.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:11 schreef YPPY het volgende:
Elysium is erg groot, je kunt er veel doen. Het is wel massaal, dat moet je leuk vinden. Schiedam is iets rustiger, maar ook daar kun je veel doen. Ze zijn allebei leuk voor een eerste keer. Ridderkerk zou ik zeker niet doen. Vond ik erg tegenvallen.
Zoals ik al zei het is een fijne sauna, nog op het dakterras gelegen ?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:14 schreef Leipo666 het volgende:
Gisteren dus in Thermen Nijmegen geweest en het is ons wel bevallen![]()
op een gegeven moment waren ze vol, maar van de drukte hebben we niet zo veel gemerkt. Op een gegeven moment zaten we zelfs samen in een verder lege finse blokhutsauna (in deze sauna schrik je je rot als de oven weer aanspringt: dan trilt de hele blokhut en het klinkt als een zware diesel-aggegraat). Later kwamen er nog andere mensen bij, maar druk werd het niet
De mensen die er waren waren ook allemaal vriendelijk en menigeen was bereid tot een leuk praatje wat de sfeer natuurlijk goed doet.
de honing aufguss was ook lekker!
het was uiteindelijk een lange (11.15 tot 21.30 uur) maar lekkere dag
De buitentemperatuur was me niet hoog genoeg om me daar aan te wagen, uit de wind en in het zonnetje was het wel lekker al werd dat ook uiteindelijk fris.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoals ik al zei het is een fijne sauna, nog op het dakterras gelegen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |