abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55679096
ik zoek een accomodatie voor overnachting met een sauna en bubbelbad, beiden voor alleen met zijn tweetjes, mijn vriendin en ikzelf.. wat kunnen jullie me aanraden?
ik wilde graag zo een arrangement naar de zwaluwhoeve, maar ik heb van anderen vernomen dat je de sauna met andere gasten deelt..

[ Bericht 22% gewijzigd door Denimdude op 31-12-2007 12:59:23 ]
pi_55679369
een prive sauna met bubbelbad zou ik niet weten

in parken als centerparcs enzo heb je meestal wel privesauna's, maar dan heb je weer geen prive-bubbelbad
  maandag 31 december 2007 @ 13:06:21 #153
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55679493
In bijv. Landal Hoog Vaals heb je huisjes met sauna, zonnebank en ligbad met whirlpoolfuncties. Landal heeft wel meer parken waar je dat soort huisjes hebt. Maar die kun je niet voor één nacht boeken, dat moet voor minimaal een weekend.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:47:40 #154
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55875240
Ik ben pas op zondag naar Geldrop geweest. Absoluut mooie faciliteiten, genoeg keus!

Zondag is niet de rustigste dag, ivm de kinderen, die er toen veel waren en luidruchtig ook. Dat wisten we van tevoren. Ik vond het personeel niet echt super, een aantal medewerkers was erg luidruchtig aanwezig, tenminste in het restaurant.
En er zat een club vaste gasten die ook niet echt rustig aanwezig waren.
Een gigantisch verschil met Nijmegen, al vind ik het daar soms wat te rustig en oubollig.

Op zich voor herhaling vatbaar, maar niet meer op zondag.

Wat is nu eigenlijk de grootste in Nederland?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_56557065
Vraagje:

Ik ga binnenkort met mijn vriendin een weekend naar het plaatsje Tolkamer (in de driehoek Arnhem, Nijmegen en Emmerich) en nu willen we graag een dag naar een sauna in de buurt. We hebben alleen ervaring met Saunadrome in Putten en dit beviel ons wel. Weet iemand dus een goede soortgelijke sauna redelijk in de buurt? Ik heb een auto dus enige afstand is geen probleem
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_56557573
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:39 schreef Leipo666 het volgende:
Vraagje:

Ik ga binnenkort met mijn vriendin een weekend naar het plaatsje Tolkamer (in de driehoek Arnhem, Nijmegen en Emmerich) en nu willen we graag een dag naar een sauna in de buurt. We hebben alleen ervaring met Saunadrome in Putten en dit beviel ons wel. Weet iemand dus een goede soortgelijke sauna redelijk in de buurt? Ik heb een auto dus enige afstand is geen probleem
Soortgelijk niet , maar Thermen Nijmegen is wel een topsauna
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_56559563
Die ziet er inderdaad goed uit. Ze hebben nu een actie met een hammam behandeling: is dit aan te raden voor een jongen die wellicht wat te snel kan laten zien dat alles van zijn lichaam nog goed werkt?
  woensdag 6 februari 2008 @ 12:49:27 #158
3185 Adelante
To let it go now
pi_56559637
Ryokan in Zutphen is ook maar een klein eindje rijden en ook in Emmerich/Kleve net over de grens zijn genoeg saun'as te vinden. Tolkamer zelf zit niet eens een supermarkt meer, geloof ik
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56560375
Bne afgelopen tijd nar 2 sauna´s in utrecht geweest - Lamar en Descansa.

Ik vond Descansa (www.descansa.nl) erg leuk. Het is klein, niet zo duur en je krijgt gratis handdoeken en badjas, en je mag gebruik maken van zeep & scrubzout. Daarnaast hebben ze leuk personeel en lekker eten! Ze hebben 2 massage baden voor een kruidenmassagebad, een zwembad met watervalletje, Daarnaast 2 sauna´s (1 finse, buiten, en binnen een gewone) en een Turks stoombad. ik vond het erg gemoedelijk en gezellig. Ook in de rustruimte een lekker haardvuur en allerhande boeken en tijdschriften.

Lamar vond ik wat minder. Op de een of andere manier vond ik het een beetje vies, ik weet niet waarom? Eten was ook niet zo lekker en i vond de medewerkers ook niet zo. Wel hadden ze meer faciliteiten, meer sauna´s enzo. Waren wel duurder en je moet je eigen handdoek meenemen....

Over een paar dagen wil ik met mezelf naar sauna Fenomeen, iemand daar bekend mee?
pi_56561225
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef Leipo666 het volgende:
Die ziet er inderdaad goed uit. Ze hebben nu een actie met een hammam behandeling: is dit aan te raden voor een jongen die wellicht wat te snel kan laten zien dat alles van zijn lichaam nog goed werkt?
Als je opgewonden raakt van Mannen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 6 februari 2008 @ 16:17:44 #161
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_56563733
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:26 schreef Perruche het volgende:
Over een paar dagen wil ik met mezelf naar sauna Fenomeen, iemand daar bekend mee?
Kom je uit Utrecht, dat je daar die andere 2 hebt bezocht? Misschien is sauna Soesterberg dan een optie voor je. Fenomeen ken ik niet, maar eerlijk gezegd schrikt de website me al snel af....
pi_56564952
hey nee ik ga met een vriendin, die in Utrecht woont.
Soesterberg heb ik weleens van gehoord, maar een voorwaarde is dat het dight bij het centrum is.

Ja, die site, ach ja. Ik ging toen ik in het Noorden vwoonde, naar de meest vreemde sauna´s Mijn concept van "sauna" verschilt dan ook nogal met dat van de gemiddelde mens denk ik. Waar men hier het liefst een luxeoord heeft en een hele dag vertoefd, ben ik op zoek naar een plek waar ik gewoon 1 - 2 uurtjes kan chillen in een hete ruimte. Die poespas van 4 verschillende sauna´s e.d. vind ik voor een uitgebreid tut-dagje met vriendinnen heel leuk, maar voor mezelf hoeft dat niet zo. Vandaar dus, eigenlijk, die fenomeen
pi_56696567
Hello,
Living in Leiden, I would like to try dutch saunas. I've read that Thermen 5 mei is not bad here. Problem is, being a foreigner, I don't know how you should proceed in saunas!

So I was wondering if someone would be so kind to come with me and explain ? (of course, I offer to pay for the sauna, because I can imagine it can be bothering to do so during what is normally a relaxing time)
pi_56699839
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 02:35 schreef Hobiecat het volgende:
Hello,
Living in Leiden, I would like to try dutch saunas. I've read that Thermen 5 mei is not bad here. Problem is, being a foreigner, I don't know how you should proceed in saunas!

So I was wondering if someone would be so kind to come with me and explain ? (of course, I offer to pay for the sauna, because I can imagine it can be bothering to do so during what is normally a relaxing time)
never been to a sauna before?
what exactly would you like to know?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56706705
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
never been to a sauna before?
what exactly would you like to know?
Nope, never been to a sauna before. What I would like to know is "dos and don't" of sauna, and also what is the best "circuit" between cold area, hot area, etc to make it a "gezeller" moment. So I thought if somebody can show directly, it's easier !
Thanks for your help !
pi_56706783
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:49 schreef Hobiecat het volgende:

[..]

Nope, never been to a sauna before. What I would like to know is "dos and don't" of sauna, and also what is the best "circuit" between cold area, hot area, etc to make it a "gezeller" moment. So I thought if somebody can show directly, it's easier !
Thanks for your help !
sauna employees will be happy to explain things to you, and you can find a lot of info on the internet
I am a frequent sauna visitor, but don't follow the rules exactly, I just do whatever I like
oh, and I live in leiden

can you turn on your PM?
pi_56707123
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sauna employees will be happy to explain things to you, and you can find a lot of info on the internet
I am a frequent sauna visitor, but don't follow the rules exactly, I just do whatever I like
oh, and I live in leiden
Ok, so I will try to ask the employees. I've already looked a bit on the internet, but it's not always clear when you don't know what they are talking about, and especially my dutch is kind of ...limited !
It's nice to be helped by Leideners !
pi_56709809
Ik wil graag een volle dag met m'n vriendin weg dus ik ben op zoek naar een thermen/uitgebreide sauna in de buurt van Delft/Den Haag/Rotterdam. We zijn tussen de 20 en 25 en hebben in principe alleen maar tijd in het weekend. We hebben (natuurlijk?) niet zoveel zin in drukke kinderen dus eigenlijk op zoek naar iets rustigs maar wel iets waar we makkelijk een hele dag door kunnen brengen. Budget is ong 75 euro per persoon.

Ik heb Thermen Holiday in Schiedam al gevonden, erg uitgebreide site maar ik hoor liever verhalen van iemand die er al eens is geweest.
pi_56712239
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:26 schreef Japin het volgende:
Ik wil graag een volle dag met m'n vriendin weg dus ik ben op zoek naar een thermen/uitgebreide sauna in de buurt van Delft/Den Haag/Rotterdam. We zijn tussen de 20 en 25 en hebben in principe alleen maar tijd in het weekend. We hebben (natuurlijk?) niet zoveel zin in drukke kinderen dus eigenlijk op zoek naar iets rustigs maar wel iets waar we makkelijk een hele dag door kunnen brengen. Budget is ong 75 euro per persoon.

Ik heb Thermen Holiday in Schiedam al gevonden, erg uitgebreide site maar ik hoor liever verhalen van iemand die er al eens is geweest.
elysium?
zit in bleiswijk, ik vind dat een erg fijne sauna
pi_56715402
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

elysium?
zit in bleiswijk, ik vind dat een erg fijne sauna
Zou je iets meer kunnen vertellen over elysium? Wat maakt de sauna dan zo fijn? De rust, de ruimte, de faciliteiten, het personeel, de klanten of een combinatie daarvan? Het is de eerste keer voor m'n vriendin dus wil wel dat ze een goede eerste indruk krijgt (en ook niet onbelangrijk, als studenten is 75 euro nog best een redelijk bedrag, zou dus zonde zijn als het tegen zou vallen)
pi_56725599
Elysium is erg groot, je kunt er veel doen. Het is wel massaal, dat moet je leuk vinden. Schiedam is iets rustiger, maar ook daar kun je veel doen. Ze zijn allebei leuk voor een eerste keer. Ridderkerk zou ik zeker niet doen. Vond ik erg tegenvallen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56727055
elysium is vrij groot, veel buitengebeuren ook.
ruime keus in sauna's en baden, en als het mooi weer is, voldoende ruimte om lekker buiten te zijn.
elysium kan druk zijn, maar ze hanteren wel een bezoekerslimiet, dus als je gaat, is het aan te raden wel op tijd te gaan, want vol is vol, en dan kom je er dus niet in.
ik heb het nooit echt als bijzonder druk ervaren.
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:00:59 #173
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56728045
Heb samen met m'n vriendin hier geboekt.
http://www.aphrodite.nl/
Ben benieuwd... uiteraard met de optimel actie
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56729187
Ik ga samen met mijn vriendin naar:
http://www.thermenbussloo.nl/
Elysium vond ik ook wel mooi. Veel buiten, dus is wel lekker als het een beetje mooi weer is. Zijn ze daar inmiddels al klaar met verbouwen? Want toen ik daar was waren ze nog bezig met verbouwen.
pi_56730397
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:11 schreef YPPY het volgende:
Elysium is erg groot, je kunt er veel doen. Het is wel massaal, dat moet je leuk vinden. Schiedam is iets rustiger, maar ook daar kun je veel doen. Ze zijn allebei leuk voor een eerste keer. Ridderkerk zou ik zeker niet doen. Vond ik erg tegenvallen.
Volgens mij is Ridderkerk failliet verklaard pas. Meen te hebben gelezen dat er in december salmonella was ontdekt, waarna het tijdelijk dicht moest en uiteindelijk zijn ze failliet verklaard.
Vond het zelf ook geen prettige sauna.
pi_56810632
Gisteren dus in Thermen Nijmegen geweest en het is ons wel bevallen

op een gegeven moment waren ze vol, maar van de drukte hebben we niet zo veel gemerkt. Op een gegeven moment zaten we zelfs samen in een verder lege finse blokhutsauna (in deze sauna schrik je je rot als de oven weer aanspringt: dan trilt de hele blokhut en het klinkt als een zware diesel-aggegraat). Later kwamen er nog andere mensen bij, maar druk werd het niet

De mensen die er waren waren ook allemaal vriendelijk en menigeen was bereid tot een leuk praatje wat de sfeer natuurlijk goed doet.

de honing aufguss was ook lekker!

het was uiteindelijk een lange (11.15 tot 21.30 uur) maar lekkere dag
pi_56811738
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:14 schreef Leipo666 het volgende:
Gisteren dus in Thermen Nijmegen geweest en het is ons wel bevallen

op een gegeven moment waren ze vol, maar van de drukte hebben we niet zo veel gemerkt. Op een gegeven moment zaten we zelfs samen in een verder lege finse blokhutsauna (in deze sauna schrik je je rot als de oven weer aanspringt: dan trilt de hele blokhut en het klinkt als een zware diesel-aggegraat). Later kwamen er nog andere mensen bij, maar druk werd het niet

De mensen die er waren waren ook allemaal vriendelijk en menigeen was bereid tot een leuk praatje wat de sfeer natuurlijk goed doet.

de honing aufguss was ook lekker!

het was uiteindelijk een lange (11.15 tot 21.30 uur) maar lekkere dag
Zoals ik al zei het is een fijne sauna, nog op het dakterras gelegen ?
  Redactie Frontpage maandag 18 februari 2008 @ 12:09:54 #178
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56811798
Ik vond Putten wel leuk, vrij klein alleen. Busloo gaan we heen als het wat warmer is.
pi_56811878
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef Joene het volgende:

[..]

Zoals ik al zei het is een fijne sauna, nog op het dakterras gelegen ?
De buitentemperatuur was me niet hoog genoeg om me daar aan te wagen, uit de wind en in het zonnetje was het wel lekker al werd dat ook uiteindelijk fris.

er is overigens wel een duidelijk verschil tussen het oude gedeelte (zwembad, 65graden sauna,80graden eucalyptus sauna, mint stoombad, jacuzzi en kruidenbad) en het nieuwere/verbouwde gedeelte (hamam, rassoul, massage, event-sauna, kruidentempel en zwembad). Het oude gedeelte deed echt aan als een verbouwd zwembad met bijbehorend systeemplafond....

ook viel het me tegen dat we maar in 1 sauna een thermometer en hygrometer zagen hangen, die had ik eigenlijk wel in iedere sauna verwacht aangezien de temperaturen die ze aangeven voor de sauna's niet altijd kloppen (zo was de 80 graden sauna in werkelijkheid 95 graden)
pi_56812122
Ik vind het oude gedeelte niet storend , het fijne aan nijmegen is idd de mensen stop , de goede service, en de bijzonder goede massages .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')