Jahoor ga naar www.dewoudfennen.nlquote:Op zondag 15 juli 2007 20:19 schreef justmattie het volgende:
Mn vriendin wil ook wel met mij, alleen lijkt het me helemaal niks. Die warmte enzo pff.
Maar ik ben de beroerdste niet, dus ga het wel eens doen voor haar, misschien bevalt het ook wel. Heeft iemand ook wat sauna-aanraders in Friesland ?
Kom hier terecht via De Sauna maar vraag mij af waarom je zelf geen sauna koopt als je toch zovaak gaatquote:Op maandag 2 april 2007 15:26 schreef Joene het volgende:
50x kost 895 euro ofzo , en het MOET op in die 18 maanden dat is een beetje het issue.
Ik weer dus niet of ik 25 keer (minimaal dus haal).
Om hier nog even op te reageren .quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kom hier terecht via De Sauna maar vraag mij af waarom je zelf geen sauna koopt als je toch zovaak gaat
Hoopte eigenlijk op een ervaringen met tuissauna's topic maar helaas, die is er dus niet D.Rose?
Zwaluwhoeve is groter dan Soesterberg. De keer dat ik er was was het er ook drukker. Wat dat betreft vind ik Soesterberg prettiger.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:43 schreef snellejelle het volgende:
Ik ga dit weekend mijn vriendin verrassen met ons debuut in de sauna. Zit nog beetje te twijfelen tussen de zwaluwhoeve of de sauna in Soesterberg. Kan iemand me vertellen wat bijv. de verschillen zijn?
Oe veel plezier, het is lekker weer om in je blootje rond te hupsenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga nu lekker een dagje sauna doen, simpel hier in de stad
Ik wil ook, moet alleen werken vanmiddagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga nu lekker een dagje sauna doen, simpel hier in de stad
slippers zijn altijd aan te raden tochquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:37 schreef Asile het volgende:
Mijn vriend en ik gaan morgen voor het eerst naar de saunaKan iemand ons vertellen of Westenberg in Leeuwarden leuk is? En zijn slippers verplicht/aan te raden?
De slippers die ik hier heb staan zijn ongeveer 5 maten te groot, maar dan gaan ze toch maar meequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
slippers zijn altijd aan te raden toch![]()
Vertel ons hoe het geweest is, misschien iets voor mij en mn vriendin![]()
kastelenplein--> nonoquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:54 schreef Beauregard het volgende:
Morgen wil ik met m'n meisje weer eens naar de sauna gaan. Geldrop is mijn favoriet, maar we willen liever eens een keer een andere proberen.
Ik ben uitgekomen op Prinsenjagt in Eindhoven, spreekt me wel aan. Maar is het ook iets? Mensen met positieve/negatieve ervaringen hier? Spreek tot mij!
Kastelenplein in Eindhoven lijkt me minder, heb ik dat goed?
ik ga 1x per week naar school valt dat nog onder studentquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:13 schreef Asile het volgende:
[..]
De slippers die ik hier heb staan zijn ongeveer 5 maten te groot, maar dan gaan ze toch maar mee![]()
Zijn jullie toevallig studenten? Voor twee studenten is een normaal saunabezoek maar ¤18,50 (in totaal dus, niet p.p.) en er is een leuk studentenarrangement waar wij gebruik van gaan maken: onbeperkt gebruik van alle saunafaciliteiten, 2 handdoeken en een badjas, 2 consumpties, lunch of diner en zonnebank voor ¤ 49,00 per twee personen.
Zijn er ook andere sauna's waar studenten een leuke korting krijgen?
Een review volgt morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |