Doen ze niet daarzo in Nijmegen toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:23 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Nou, snij je gemiddelde obese lijk in de anatomiezaal open en dan zul je merken dat het echt niet onder de microscoop is.
Ja, van de 144 geselecteerden krijgen de beste 70 een plekje.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:20 schreef intoxicated het volgende:
In de 2e ronde van het AMC is je kans nog 50/50 he?
Succes alvast!![]()
Ik geef je 1 tip: Ga die week in juni echt heel goed leren. Iets wat ik achterwege heb gelaten, te zien aan uitreksels, samenvattingen en boeken bij anderenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:16 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Ja, van de 144 geselecteerden krijgen de beste 70 een plekje.
Echt droog, ik had helemaal geen goed CV (Ik fok! zeker veel te veel) en met al die honderden BW'ers en 20-ers om me heen dacht ik echt dat het niet zou lukken maar goed.
![]()
Is er iemand van jullie reeds-studerenden binnengekomen via de decentrale selectie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
Nee, ik wilde niet naar Rotterdam of Amsterdamquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:16 schreef pmdomela het volgende:
Is er iemand van jullie reeds-studerenden binnengekomen via de decentrale selectie?
Nou ik weet niet hoe goed jouw ogen zijn, maar als jij met het bloote oog individuele vetcellen kan zien, dan vind ik dat knap hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:23 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Nou, snij je gemiddelde obese lijk in de anatomiezaal open en dan zul je merken dat het echt niet onder de microscoop is.
Jep in Rotterdam, ik wilde eigenlijk ook niet naar Rotterdam toen (liever Grunnquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:16 schreef pmdomela het volgende:
Ja, lekker onderwijs volgen bij mijn eigen moederquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:47 schreef intoxicated het volgende:
Waarom doe je het dan niet meteen helemaal goed, kom naar Leiden!![]()
is het zo kut daar?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:09 schreef Kang-He het volgende:
Ik denk er soms wel over om te proberen over te stappen naar de UvA.
Hey wat vliegt daar, oh wacht dat is je ego die boven je uit stijgtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef pmdomela het volgende:
[..]
en ik wil toch echt niet gewoon gelijk worden gesteld aan alle anderen
Ik dacht al... jij hebt straks een extra OV nodig voor je egoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:32 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hey wat vliegt daar, oh wacht dat is je ego die boven je uit stijgt
Verklaar eens naderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef pmdomela het volgende:
Bovendien kun je in Leiden alleen maar loten, en ik wil toch echt niet gewoon gelijk worden gesteld aan alle anderen
Hij voelt zich beter dan de rest. maar eenmaal geplaatst ben je gewoon een van de 300. Ook dequote:
Ik heb liever iets waarbij ik iets moet DOEN (decent. sel.) omdat ik denk dat ik dan meer kans heb (beter ben), in tegenstelling tot loting waar ik gelijk ben aan iedereen die meeloot.quote:
BS. Gewogen loting, ftw.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:20 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Ik heb liever iets waarbij ik iets moet DOEN (decent. sel.) omdat ik denk dat ik dan meer kans heb (beter ben), in tegenstelling tot loting waar ik gelijk ben aan iedereen die meeloot.
Ja maar als je er nu al kut voor staat, dan zal dat na examens niet eens klasse A worden bij wijze van en de examens komen meestal wel overeen met die andere toetsen, dus als je daar al goed voor stond, dan zal dat na het examen niet veel verranderen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:02 schreef Repeat het volgende:
Hoezo, volgens mij bepalen juist je examens je uiteindelijke cijfer![]()
Ja goed boekquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:53 schreef intoxicated het volgende:
Medical Microbiology van Murray vond ik wel ok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |