Wel anderszins compromitterende openbaringenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Daar stonden andere vital stats?
Vertel!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wel anderszins compromitterende openbaringen
Kun je het niet even terugeditten?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het juist wegge-edit
Ik ben nu ook wel nieuwsgierig hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het juist wegge-edit
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wel anderszins compromitterende openbaringen
Oh ik snap het al. Jij had natuurlijk allemaal suggesties hoe jij die mooie gemiddelde bloeddruk van Nuna kan doen laten stijgen zekerquote:
Haha! Grapjasquote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef DDM het volgende:
[..]
[..]
Oh ik snap het al. Jij had natuurlijk allemaal suggesties hoe jij die mooie gemiddelde bloeddruk van Nuna kan doen laten stijgen zeker![]()
Hahaquote:Op donderdag 26 april 2007 18:26 schreef Singa het volgende:
[afbeelding]
Ok, meet je bloeddruk nu eens? Al zal die eerder dalen dan stijgen, lijkt me...
Leiden is me te ver weg. Aangezien ik nog geen 5 min. van het Azm vandaan woon.quote:Op maandag 30 april 2007 19:12 schreef intoxicated het volgende:
Klasse A dat je dat nu al weet?![]()
Leiden is toch veel leuker![]()
Ja, maar op kamers is toch veel coolerquote:Op maandag 30 april 2007 19:15 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Leiden is me te ver weg. Aangezien ik nog geen 5 min. van het Azm vandaan woon.
geneko?quote:Op maandag 30 april 2007 23:45 schreef gohan16 het volgende:
AZM, ben er pas geweest. Wat een nerds daar... maar ik heb ook maar 3 geneko's gezien daar. Zal wel gezellig zijn voor de rest. Ik zit zelf in utrecht, dus de rest valt allemaal in het niet, je weets![]()
Wij leren dat alles van buitenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:23 schreef tim2308 het volgende:
Ik zag vandaag (de franse versie van) Grays anatomy. Wordt dat in NL ook gebruikt? Moeten jullie dat echt allemaal stampen? Wel cool die onlineversies: http://education.yahoo.com/reference/gray/ en http://www.bartleby.com/107/ Welliswaar uit 198 maar zo snel gaat de evolutie niet lijkt me dat er veel verandert...
Dat is het dikste boek bij GNK wat je uit je hoofd moet leren, maarja bij ons van BMW is dat zo'n beetje het dunste boek. Je moet ook echt alles leren, zoals bij een lever de Vena Porta loopt, ik schut het zo uit m'n mouw en dat zal je later ook moeten kunnen doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:23 schreef tim2308 het volgende:
Ik zag vandaag (de franse versie van) Grays anatomy. Wordt dat in NL ook gebruikt? Moeten jullie dat echt allemaal stampen? Wel cool die onlineversies: http://education.yahoo.com/reference/gray/ en http://www.bartleby.com/107/ Welliswaar uit 198 maar zo snel gaat de evolutie niet lijkt me dat er veel verandert...
Ohh wat is jouw studie toch veel beter dan de onze. Ik wou dat ik jou was. Elke nacht lig ik in mijn bedje te huilen dat ik Spyronius niet benquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:06 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Dat is het dikste boek bij GNK wat je uit je hoofd moet leren, maarja bij ons van BMW is dat zo'n beetje het dunste boek. Je moet ook echt alles leren, zoals bij een lever de Vena Porta loopt, ik schut het zo uit m'n mouw en dat zal je later ook moeten kunnen doen
PS. Die franse versie hebben wij niet eens, een echte WO'er heeft z'n boeken uiteraard in het latijn
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:16 schreef intoxicated het volgende:
Vooral de vervoeging van het werkwoord 'schudden' is treffend!
Nee dat niet eens. De cartoon is pars pro toto. Het gaat meer om foute diagnoses en te zware werkdruk in combinatie met geen "goede" supervisie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:38 schreef tim2308 het volgende:
BMW??? BedrijfsMedische Wetenschappen?
Enneh; vandaar al die fouten bij co-assistenten arts-assistenten: ze kennen wel de nummertjes van de lichaamsdelen maar niet de namen. Zou wel makkelijk zijn bij internationale teams en operaties om nummers te gebruiken trouwens, net als bij de Chinees
Hey even rustig hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:06 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Dat is het dikste boek bij GNK wat je uit je hoofd moet leren, maarja bij ons van BMW is dat zo'n beetje het dunste boek. Je moet ook echt alles leren, zoals bij een lever de Vena Porta loopt, ik schut het zo uit m'n mouw en dat zal je later ook moeten kunnen doen
PS. Die franse versie hebben wij niet eens, een echte WO'er heeft z'n boeken uiteraard in het latijn
Spyroniusquote:Mebiose-voorzitter Marrit Putker vindt het incident tekenend voor een moeilijk te dichten kloof tussen de biomedici en de geneeskundestudenten. "Voor de geneeskundestudenten zijn wij uitgelote geflopten, veel biomedici zien geneeskunde op hun beurt als een opgewaardeerde hbo-studie. Volgens Putker, die benadrukt dat de persoonlijke verhoudingen tussen de twee besturen best goed zijn, geven die verschillen geregeld aanleiding tot irritaties en pesterijen."
Ja uhm dit is volgens mij dat toneel incident he, waren jullie toch echt de schuldige vanquote:
Onder een microscoop bedoel je?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:15 schreef Nuna het volgende:
Wat zien die vetcellen er trouwens ranzig uit.
Het was uhm vroeg, na koninginnedag, dus dan krijg je dat soort vervoegingenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:16 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ohh wat is jouw studie toch veel beter dan de onze. Ik wou dat ik jou was. Elke nacht lig ik in mijn bedje te huilen dat ik Spyronius niet ben![]()
Vooral de vervoeging van het werkwoord 'schudden' is treffend!
?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:15 schreef Nuna het volgende:
Wat zien die vetcellen er trouwens ranzig uit.
Morgen tentamen. Zodoende was ik onze prachtige vetvertering en vetopslag aan het bestuderenquote:
kan je wel zeggen ja, want die loop daar totaal nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:29 schreef fee-tje het volgende:
Ziet er meer uit als je iliopsoas, maar mijn anatomie is niet geweldig
Stofwisseling & Water-zout-huishouding 1quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:12 schreef fee-tje het volgende:
* fee-tje kaant nog een handvol dropjes weg.
Welk blok heb je Nuna?
Oke, jouw drol avatar was viezer ja. Maar toch, ik houd niet zo van blubberigquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:23 schreef Repeat het volgende:
Nou, schokkend plaatje zeg, even een teiltje zoeken
Ik zou zeggen erector spinaequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:26 schreef tim2308 het volgende:
Is de spier aangeduid met gele vakjes op deze foto de brede rugspier / Grand dorsal (Latissimus dorsi)? Deze vraag omdat op veel anatomieplaatjes dit gebied wit is
Valt mee, het meeste heb ik wel gemaakt / gelezen. Dus zoveel hoef ik niet meer te stampen gelukkig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:33 schreef fee-tje het volgende:
Oeh dat is wel een scheitblokVeels te veel werk
Een van de mooiste blokkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Stofwisseling & Water-zout-huishouding 1
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:29 schreef fee-tje het volgende:
Ziet er meer uit als je iliopsoas, maar mijn anatomie is niet geweldig
Snie waar fee doos, zit veels te hoog
Dat zeg ik ook. Die loopt echt bilateraal. Terwijl de m. Lam. dorsi nog meer naar lateraal lopen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik zou zeggen erector spinae
Maar op dit plaatje is erg lastig te zien welke je bedoelt
Volgens dit plaatje is het idd de erector spinae/sacrospinalis. merciquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik zou zeggen erector spinae
Maar op dit plaatje is erg lastig te zien welke je bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |