Vrijdag eten we ook bij jou toch?quote:
Doe er wel een mooie strik omheen he!quote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef Twisted_fok het volgende:
Q
En vergeet niet om er foto's van te maken,quote:
heuy moest jij niet sloven vandaag?quote:Op maandag 2 april 2007 14:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
En vergeet niet om er foto's van te maken,.
Een beetje afleiding tussendoor moet kunnenquote:Op maandag 2 april 2007 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
heuy moest jij niet sloven vandaag?
je kunt nog pannekoeken komen eten :p
Hoe moet ik me dat voorstellenquote:Op maandag 2 april 2007 15:23 schreef Pheno het volgende:
Pizzatosti.
Ah dank, pizza uit een potje!quote:
Ha, ik was je voorquote:
quote:
Ziet er grappig uit.. Eens zien of 't ook te koop is bij de Dirkquote:Op maandag 2 april 2007 15:35 schreef Pheno het volgende:
Maar dat dus, met kaas.
Het ligt bij de sandwichspread in de buurtquote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ziet er grappig uit.. Eens zien of 't ook te koop is bij de Dirk
Was het leuk?quote:Op maandag 2 april 2007 15:25 schreef CherryLips het volgende:
terug uit utrecht.
quote:Op maandag 2 april 2007 15:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een beetje afleiding tussendoor moet kunnen.
, pannekoeken.
Ik gok leuker dan Amersfoort, Q.quote:
Toe maar!quote:
je weet waar je moet zijn!quote:
quote:
jij hebt OV kutstudentquote:
tsssssquote:
Omdat de zon schijnt buitenquote:Op maandag 2 april 2007 16:27 schreef Q. het volgende:
Waarom zit ik nog op mn werk?
Je internet ligt thuis plat?quote:Op maandag 2 april 2007 16:27 schreef Q. het volgende:
Waarom zit ik nog op mn werk?
FF chillen na het werk en wachten tot moeder de vrouw thuiskomt...quote:
Zwoele zomeravond met CL!quote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou wel eens met het weer te maken kunnen hebben. Eventueel.
quote:Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef Anthraxx het volgende:
Quiche moet je zelfmaken. Voorverpakte meuk is niet lekker.
Ik ben er weer hoor... Nu mag je weer gewoon lief doen en respect hebben voor de afwijkende smaak van een ander...quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
AirwiN is weg. Ik mag weer bot doen.
Je hebt inderdaad gelijk, net zoals lasagne zou ik het zelf moeten maken.quote:Op maandag 2 april 2007 18:16 schreef Anthraxx het volgende:
Quiche moet je zelfmaken. Voorverpakte meuk is niet lekker.
Ja, okee. Maar ik gruwel echt van voorverpakte dingen. Nu maak ik mij soms ook wel schuldig aan voorverpakte troep, maar niet vaak. Het voordeel van Quiche is dat je het vrij snel kan maken en het lekkerder isquote:Op maandag 2 april 2007 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er weer hoor... Nu mag je weer gewoon lief doen en respect hebben voor de afwijkende smaak van een ander...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |