Mijn zusje heeft hetzelfde euvel. Je weet ook nooit of ze een geintje maakt als ze zegt dat ze haar verjaardag viert.quote:Op maandag 2 april 2007 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
Heb een nichtje die wel op 1 april geboren is. Best lastig af en toe.
Mja inderdaad, al is mijn nichtje nog jong, zodat de oom&tante 't organiseren..quote:Op maandag 2 april 2007 10:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft hetzelfde euvel. Je weet ook nooit of ze een geintje maakt als ze zegt dat ze haar verjaardag viert..
Mag ik verdomme toch wel hopen !quote:Op maandag 2 april 2007 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, succesHij zal er eerdaags dan wel zijn begrijp ik
.
Dat ook, maar dan wel de goede soort.quote:Op maandag 2 april 2007 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
Zwangerschaps hormonen bij je vriendin/vrouw?
Uhm, ja.quote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef Anthraxx het volgende:
Zoals altijd dus.
Dat forum is alleen bedoeld om te lachen. Al die opvliegende hormonen. Regelmatig rellen daarquote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef PhaE het volgende:
Officieel moet ik nu eigenlijk in het kinder/zwanger/baby gedoe posten of niet?
Is dat je oprotpremie?quote:Op maandag 2 april 2007 11:32 schreef Q. het volgende:
Oeh, grote chocolade paashaas gekregen van de baas.
Lekkerquote:Op maandag 2 april 2007 11:32 schreef Q. het volgende:
Oeh, grote chocolade paashaas gekregen van de baas.
"Overdag werkt hij op kantoor, maar 's nachts transformeert Q in een spectaculaire vrouwenattractie, waarmee hij zijn jaarloon aanvult!" [/jambers]quote:
Waarom heb je een Mac icoon eigenlijk?quote:Op maandag 2 april 2007 12:13 schreef webspider het volgende:
[..]
"Overdag werkt hij op kantoor, maar 's nachts transformeert Q in een spectaculaire vrouwenattactie, waarmee hij zijn jaarloon aanvult!" [/jambers]
Omdat ik MacOS heb gesloopt!quote:Op maandag 2 april 2007 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom heb je een Mac icoon eigenlijk?
"Replace user, press any key when ready"quote:
een eigenwijsje dusquote:
Het was in een virtual machine, dus de schade valt te overzien.quote:Op maandag 2 april 2007 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden van de mac.
MacOS 7.5 dan neem ik aan?quote:Op maandag 2 april 2007 12:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Het was in een virtual machine, dus de schade valt te overzien.
We hebben hier nog een oudje met 8.5 staan.quote:
Dat past niet in een usericon-spacequote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MacOSX geeft die dode computers niet weer:
[afbeelding]
Ja! Gezien! Het was briljant! En de muziek ook, trouwens!quote:Op maandag 2 april 2007 12:26 schreef webspider het volgende:
Wiiiii-music! http://www.youtube.com/watch?v=slQ9KOwd6MM
Er hadden wat meer trancy-invloeden in de muziek gemogen, maar de basis was prima!quote:Op maandag 2 april 2007 12:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja! Gezien! Het was briljant! En de muziek ook, trouwens!
kom je er ook bijzitten? is nog plaats hoorquote:
Meer bij je ouders etenquote:Op maandag 2 april 2007 14:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Godsamme, ik moet wel heel erg verschrikkelijk zuinig gaan doen deze maand en het is pas 2 april.
Die leeft toch op bierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |