quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef demins het volgende:
[..]
Jij loopt ook álle manifestaties af, cultuurslaaf!![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Brians broer analyseert samen met Amanda het selectief zijn van het menselijk geheugen.
Maar dat zal heel snel dalen met dergelijke mensen.......quote:Op zondag 1 april 2007 22:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het net nog even geprobeerd, de Kubatz-clan-stream, maar dat duurde nog geen minuut.
Ik wil toch nog wel een béétje geloof in mensheid en evolutie overhouden.
tja, hop hop hop! opkrassen! allemaal op de bank, stemming!quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
ok Kubatzjes, jassen aan !!!
En het was ook al vrij snel weer afgelopen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Idd, maar wel op een wat omslachtige manier....![]()
Inbraakje hier...inbraakje daar, af en toe wat mensen intimideren om ze te "beschermen"...quote:Op zondag 1 april 2007 22:52 schreef VirtualPOM het volgende:
Hij heeft wel een duidelijke mening, die broer van Brian en is iig niet lui: "je moet altijd werk hebben"![]()
Ach, ik eet ook vaak uit vuilnisbakken ( maar dat weet echt nog niemand)quote:Op zondag 1 april 2007 22:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt.....blijkt maar weer![]()
Staasquote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen maar ook ik begin een beetje medelijden met Staas te krijgen![]()
pas maar op voor je het weet heb je een psychische ziektequote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen maar ook ik begin een beetje medelijden met Staas te krijgen![]()
Daar is een topic voor.quote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
We zullen het niet door vertellenquote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, ik eet ook vaak uit vuilnisbakken ( maar dat weet echt nog niemand)
En hoe.......................quote:
staat de xbox er nog welquote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef Prospera het volgende:
Spulletjes verzamelen en oprotten para's.
Waarom, ze kan er zo uit hoor. Graag zelfsquote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Die broer van Brian klinkt als Pino die gefist word in zijn reet.
Sil is duidelijk je enige liefde he?quote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef Mika25 het volgende:
Inbraakje hier...inbraakje daar, af en toe wat mensen intimideren om ze te "beschermen"...
Misschien wil Natasja wel een voedselpakketje voor je maken, doet ze voor Wilgo en de kinderen ook.quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zag wel 3 kussens, 5 vazen en 67 steentjes in hun tasje verdwijnen ( maar daar heb ik oog voor)quote:
Ik zal morgen wat extra's in de vuilnisbak doen, darling!quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |