Wat mij betreft is Srna welkom. Een verdediger hebben we sowieso nodig..quote:
Utrecht-thuis is een heel moeilijke wedstrijd, zeker voor dit PSV.quote:Op maandag 2 april 2007 09:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah maar als je Vitesse en Utrecht ziet spelen roflmao.
Ik geloof er weinig van zeker dat kut Utrecht.
Check ze eens knokken tegen Ajax elk jaar opnieuw en altijd als makke lammeren afgedroogd worden tegen psv.![]()
Vergis je er niet in dat Rutte en Eikelkamp op een nogal schofterige manier behandeld zijn bij PSV toen bleek dat Hiddink zou gaan vertrekken..quote:Op maandag 2 april 2007 09:17 schreef SiemeN het volgende:
Wat trouwens jammer is voor Ajax is dat FC Twente zich reeds verzekerd heeft van de playoffs. Ik denk dat zij de komende wedstrijden toch nét iets minder zullen brengen dan in de rest van het seizoen. Ik verwacht geen stunt van Twente in Eindhoven.
Een droomscenario is echter dat Roy Beerens de winnende maakt voor NEC tegen PSV en Aisatti namens Twente de Eindhovenaren op de pijnbank legt..
Als zij uberhaupt speelgerechtigd zijn?
Het is PSV - Twente hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 09:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vergis je er niet in dat Rutte en Eikelkamp op een nogal schofterige manier behandeld zijn bij PSV toen bleek dat Hiddink zou gaan vertrekken..
En behalve dat.. er wordt gespeeld voor eigen publiek.. gegarandeed dat zij willen winnen..![]()
oh ja! My bad..quote:
De hele straat hier zal het merkenquote:Op maandag 2 april 2007 10:10 schreef Ordinair het volgende:
Als we nog kampioen worden, dan krijgen mijn kleinkinderen dit nog vaak te horen.
Ik heb even naar het programma van Utrecht gekeken en dat is reuze interessant.quote:Op maandag 2 april 2007 10:21 schreef Freak187 het volgende:
Laten we hopen dat iedere club 100% tegen psv zal geven. Utrecht laat zich altijd makkelijk naar de slachtbank leiden. En misschien is de haat tegen Ajax wel zo groot, dat ze liever psv kampioen willen zien worden.... Ik roep maar wat raars...
Twente heeft natuurlijk een halve psv-clan lopen. Ik vraag me af of die gasten 100% geven, ondanks hoe psv met hen om is gegaan.
Dat is goed nieuws ja.quote:Op maandag 2 april 2007 10:23 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik heb even naar het programma van Utrecht gekeken en dat is reuze interessant.
Ze staan met nog 4 wedstrijden te gaan 2 punten achter Groningen, die op de 9de plek staat. Dat geeft recht op UEFA cup playoffs.
Als je dan in je achterhoofd houdt dat Groningen nog naar Feyenoord moet en de laatste wedstrijd van het seizoen FCG-UTR is, denk ik niet dat Utrecht het zomaar weg gaat geven.. Die doen nog volop mee voor Europees voetbal!
6-0?quote:Op maandag 2 april 2007 10:30 schreef Camplo het volgende:
Als RKC maar ff flink aangepakt wordt.
Punten tellen nu, 0-2 is ook prima.quote:Op maandag 2 april 2007 10:30 schreef Camplo het volgende:
Als RKC maar ff flink aangepakt wordt.
Je moet minder met cultheld omgaan.quote:Op maandag 2 april 2007 10:21 schreef Freak187 het volgende:
Laten we hopen dat iedere club 100% tegen psv zal geven. Utrecht laat zich altijd makkelijk naar de slachtbank leiden. En misschien is de haat tegen Ajax wel zo groot, dat ze liever psv kampioen willen zien worden.... Ik roep maar wat raars...
Twente heeft natuurlijk een halve psv-clan lopen. Ik vraag me af of die gasten 100% geven, ondanks hoe psv met hen om is gegaan.
Laten we het hopen, zo geweldig was het gisteren anders niet. Heel traag spel, toch weer flink kansen verprutsen en Heracles was soms toch wel erg dicht bij een goal.quote:Op maandag 2 april 2007 10:34 schreef k3vil het volgende:
Ajax wint ook voor de rest alle wedstrijden, de spelers hebben het licht gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |