Is nog een van de fitste van de gehele selectie, kan op trainingen makkelijk meekomen. Verbaasde mij niks.quote:Op maandag 2 april 2007 07:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Ten Cate heeft Frank de Boer benaderd voor een comeback in de winterstop.
goed, je krijgt de groetenquote:Op maandag 2 april 2007 08:16 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met Stam eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Jup, ik ook...quote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat het bij een extra gelijkspelletje van PSV blijft, dat ze op een punt kampioen worden.
Idd, was weer lekker gisterquote:Op maandag 2 april 2007 08:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goede wedstrijd gisteren.
Vond Roger gister wel goed, die ene pass op Babel was briljantquote:Op maandag 2 april 2007 08:29 schreef koningdavid het volgende:
Japie is een topaankoop gebleken. Net als Gabri en Perez. Davids maakt het ook al waar.
Alleen Roger.... tja.
Schilder vind ik nog niet het Ajax niveau halen. Jan Vertonghen moeten we zeker terughalen. Doet het echt geweldig bij RKC.quote:Op maandag 2 april 2007 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Robbert Schilder vond ik gisteren overigens ook een uitstekende indruk achterlaten, ook Jan Vertonghen doet het erg goed bij RKC Waalwijk. Roger zal dus kind van de rekening worden, waarschijnlijk ook in verband met zijn salaris-eisen.
Volgend jaar weer!quote:
Die bal zat er gewoon mooi in.quote:Op maandag 2 april 2007 09:16 schreef Camplo het volgende:
Ik geloof er geen fuck meer van dat p$v kampioen wordt.
De verdediging staat te schutteren als kleine kinderen en die bal van Farfán was ook een pure lucky shot. Anders was het nu nog 2 punten geweest.
Hij zat er wel leuk en mooi in maar die keeper stond naar lucht te slaan.quote:Op maandag 2 april 2007 09:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die bal zat er gewoon mooi in.
Verder heb je helaas gelijk![]()
Ik hoop met je meequote:Op maandag 2 april 2007 09:17 schreef SiemeN het volgende:
Wat trouwens jammer is voor Ajax is dat FC Twente zich reeds verzekerd heeft van de playoffs. Ik denk dat zij de komende wedstrijden toch nét iets minder zullen brengen dan in de rest van het seizoen. Ik verwacht geen stunt van Twente in Eindhoven.
Een droomscenario is echter dat Roy Beerens de winnende maakt voor NEC tegen PSV en Aisatti namens Twente de Eindhovenaren op de pijnbank legt..
Als zij uberhaupt speelgerechtigd zijn?
Ze mogen nog een keer gelijkspelen. Vitesse, NEC en Utrecht zijn ook niet echt in goede doen.quote:Op maandag 2 april 2007 09:16 schreef Camplo het volgende:
Ik geloof er geen fuck meer van dat p$v kampioen wordt.
De verdediging staat te schutteren als kleine kinderen en die bal van Farfán was ook een pure lucky shot. Anders was het nu nog 2 punten geweest.
Jah maar als je Vitesse en Utrecht ziet spelen roflmao.quote:Op maandag 2 april 2007 09:23 schreef Suijk het volgende:
Ja dat zien we na de winterstop wel, iedereen heeft nu kans tegen PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |