abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47914912
quote:
Op maandag 2 april 2007 07:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Ten Cate heeft Frank de Boer benaderd voor een comeback in de winterstop .
Is nog een van de fitste van de gehele selectie, kan op trainingen makkelijk meekomen. Verbaasde mij niks.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_47915167
Hoe is het met Stam eigenlijk?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_47915172
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:16 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met Stam eigenlijk?
goed, je krijgt de groeten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 2 april 2007 @ 08:24:00 #104
155384 Panick
Infidel.
pi_47915231
quote:
Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Toch ben ik bang dat het bij een extra gelijkspelletje van PSV blijft, dat ze op een punt kampioen worden.
Jup, ik ook...
Wegereef bedankt in dat geval .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_47915242

Tnx, ik las dat er vandaag een onderzoek wordt gedaan, maar dat het waarschijnlijk een opspelende oude blessure is.

Overigens is Japie wel redelijk wat geblesseerd, maar heeft hij toch meer wedstrijden gespeeld dit seizoen dan ik had verwacht.
Klik dan als je durft
pi_47915285
Japie is een topaankoop gebleken. Net als Gabri en Perez. Davids maakt het ook al waar.

Alleen Roger.... tja.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 2 april 2007 @ 08:34:52 #107
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47915346
Komende zaterdag speelt PSV uit bij NEC en Ajax uit bij RKC Waalwijk, ook dan zouden we kunnen inlopen. Week daarna gaat FC Twente op bezoek bij PSV en staat Ajax - NAC op het programma, opnieuw ziet dat er gunstig uit voor Ajax. Als een week later PSV op bezoek moet bij FC Utrecht en Ajax thuis Sparta ontvangt, zouden we al kampioen kunnen worden! Maar goed, het zou natuurlijk ook kunnen dat PSV vanaf nu niets meer laat liggen en gewoon kampioen wordt. We moeten niet tever vooruitkijken, weekend naar weekend leven en kijken waar het schip strand.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47915429
Goede wedstrijd gisteren.
pi_47915467
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goede wedstrijd gisteren.
Idd, was weer lekker gister

Campione hopelijk
pi_47915472
quote:
Op maandag 2 april 2007 08:29 schreef koningdavid het volgende:
Japie is een topaankoop gebleken. Net als Gabri en Perez. Davids maakt het ook al waar.

Alleen Roger.... tja.
Vond Roger gister wel goed, die ene pass op Babel was briljant
  maandag 2 april 2007 @ 08:57:52 #111
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_47915613
Ik ben en blijf een 'fan' van Roger. Helaas gaat zijn mentaliteit, instelling en blessuregevoeligheid er zeer waarschijnlijk voor zorgen dat hij volgend seizoen niet meer bij Ajax zal spelen.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 2 april 2007 @ 09:07:42 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47915811
Robbert Schilder vond ik gisteren overigens ook een uitstekende indruk achterlaten, ook Jan Vertonghen doet het erg goed bij RKC Waalwijk. Roger zal dus kind van de rekening worden, waarschijnlijk ook in verband met zijn salaris-eisen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 2 april 2007 @ 09:09:00 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_47915839
Roger bracht erg weinig gisteren hoor... Die hebben we echt niet nodig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_47915846
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Robbert Schilder vond ik gisteren overigens ook een uitstekende indruk achterlaten, ook Jan Vertonghen doet het erg goed bij RKC Waalwijk. Roger zal dus kind van de rekening worden, waarschijnlijk ook in verband met zijn salaris-eisen.
Schilder vind ik nog niet het Ajax niveau halen. Jan Vertonghen moeten we zeker terughalen. Doet het echt geweldig bij RKC.
  maandag 2 april 2007 @ 09:11:00 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47915872
Ik denk dat jullie kampioen worden
  maandag 2 april 2007 @ 09:14:45 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47915937
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:11 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat jullie kampioen worden
Volgend jaar weer!
pi_47915967
Ik geloof er geen fuck meer van dat p$v kampioen wordt.
De verdediging staat te schutteren als kleine kinderen en die bal van Farfán was ook een pure lucky shot. Anders was het nu nog 2 punten geweest.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 2 april 2007 @ 09:17:04 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47915981
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:16 schreef Camplo het volgende:
De verdediging staat te schutteren als kleine kinderen en die bal van Farfán was ook een pure lucky shot. Anders was het nu nog 2 punten geweest.
Die bal zat er gewoon mooi in.

Verder heb je helaas gelijk

beetje kinderachtig om PSV zo raar te schrijven trouwens
  maandag 2 april 2007 @ 09:17:46 #119
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47916003
Wat trouwens jammer is voor Ajax is dat FC Twente zich reeds verzekerd heeft van de playoffs. Ik denk dat zij de komende wedstrijden toch nét iets minder zullen brengen dan in de rest van het seizoen. Ik verwacht geen stunt van Twente in Eindhoven.

Een droomscenario is echter dat Roy Beerens de winnende maakt voor NEC tegen PSV en Aisatti namens Twente de Eindhovenaren op de pijnbank legt. .
Als zij uberhaupt speelgerechtigd zijn?
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_47916027
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die bal zat er gewoon mooi in.

Verder heb je helaas gelijk
Hij zat er wel leuk en mooi in maar die keeper stond naar lucht te slaan.
Voor de rest gaat psv er nu eens mooi voor hangen in de CL, of ze worden compleet overklast door Liverpool maar met deze verdediging is het over einde en sluiten.
Hopelijk gaan die koppies nog meer hangen en als er ook maar 1 speler is bij Ajax die nu nog verzaakt zou ik hem meteen uit de selectie pleuren.
Als het dit seizoen OOIT heeft gekund dan is het nu wel.
JOHNNY HEITINGA
pi_47916039
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:17 schreef SiemeN het volgende:
Wat trouwens jammer is voor Ajax is dat FC Twente zich reeds verzekerd heeft van de playoffs. Ik denk dat zij de komende wedstrijden toch nét iets minder zullen brengen dan in de rest van het seizoen. Ik verwacht geen stunt van Twente in Eindhoven.

Een droomscenario is echter dat Roy Beerens de winnende maakt voor NEC tegen PSV en Aisatti namens Twente de Eindhovenaren op de pijnbank legt. .
Als zij uberhaupt speelgerechtigd zijn?
Ik hoop met je mee
JOHNNY HEITINGA
pi_47916067
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:16 schreef Camplo het volgende:
Ze mogen nog een keer gelijkspelen. Vitesse, NEC en Utrecht zijn ook niet echt in goede doen.
Klik dan als je durft
pi_47916092
Desnoods bieden we de spelers van NEC 1500 euro bonus per man aan bij een overwinning?
Who cares!

Tegen Ajax wilt elk team zich keer op keer bewijzen, en tegen psv staat er meestal een slap oudelullen elftal op het veld.
JOHNNY HEITINGA
pi_47916127
Ja dat zien we na de winterstop wel, iedereen heeft nu kans tegen PSV.
Klik dan als je durft
pi_47916152
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:23 schreef Suijk het volgende:
Ja dat zien we na de winterstop wel, iedereen heeft nu kans tegen PSV.
Jah maar als je Vitesse en Utrecht ziet spelen roflmao.
Ik geloof er weinig van zeker dat kut Utrecht.
Check ze eens knokken tegen Ajax elk jaar opnieuw en altijd als makke lammeren afgedroogd worden tegen psv.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')