quote:Op zondag 1 april 2007 23:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Niemand heeft volgens mij zin om daar nu over in te gaan, google eens ofzo.
Flikker effe op ofzo.. Geen zin in om na 10 jaar weer deze discussie te gaan houden.quote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan mag je mij uitleggen welke informatie ik niet heb die mijn oordeel zou veranderen.
Volgens mij was het muisstil, zelfs in het Heracles vak.quote:Op zondag 1 april 2007 23:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Schandalig dat veel mensen hun moet niet hielden
Toch ben ik bang dat het bij een extra gelijkspelletje van PSV blijft, dat ze op een punt kampioen worden.quote:Op zondag 1 april 2007 23:13 schreef devv05 het volgende:
Ik zie psv nog wel punten verspelen hoor, misschien al tegen NEC uit, wordt ook niet makkelijk voor ze. En daarna Utrecht, Twente én Vitesse.. Ze gaan zéker nog punten morsen, nu is het de vraag of Ajax alles kan winnen vanaf nu.
Bij lange na niet, was ook een beetje een raar moment om een minuut stilte te houden. Zag mensen het vak op komen die keken vanquote:Op zondag 1 april 2007 23:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij was het muisstil, zelfs in het Heracles vak.
quote:Op zondag 1 april 2007 23:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het herdenken van deze relschopper is inderdaad belachelijk.
Nahja ik heb vrijwel niks gehoord. Maar was inderdaad een raar moment, had ook gedacht dat ze nog iets zouden doen ofzo, omdat iedereen werd opgeroepen iets eerder aanwezig te zijn.quote:Op zondag 1 april 2007 23:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij lange na niet, was ook een beetje een raar moment om een minuut stilte te houden. Zag mensen het vak op komen die keken van![]()
Het was stil, maar niet zo muisstil als bij Di Tommasso of afgelopen zomer tegen RKC (weet niet meer voor wie dat was).
doelsaldoquote:Op zondag 1 april 2007 23:20 schreef Kilios het volgende:
Als we nou gelijk eindigen , tellen ze dan het doelsaldo of onderlinge resultaat ?
Toen met Fortuyn waren ze het in de Kuip vergeten uit te leggen aan de Dortmund-supporters.quote:Op zondag 1 april 2007 23:18 schreef Silenus het volgende:
Bij lange na niet, was ook een beetje een raar moment om een minuut stilte te houden. Zag mensen het vak op komen die keken van![]()
Het was stil, maar niet zo muisstil als bij Di Tommasso of afgelopen zomer tegen RKC (weet niet meer voor wie dat was).
jepquote:Op zondag 1 april 2007 23:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Vreemd toch ook hoeveel macht een sponsor als ABN blijkt te hebben, Florius.
Volgens mij waren daar ook al die josti's met groene sjaaltjes van.
Dacht ik ook, vuurwerk ofzo. Maargoed, eigenlijk was dit ook wel mooi.quote:Op zondag 1 april 2007 23:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nahja ik heb vrijwel niks gehoord. Maar was inderdaad een raar moment, had ook gedacht dat ze nog iets zouden doen ofzo, omdat iedereen werd opgeroepen iets eerder aanwezig te zijn.
quote:Indien deelnemers uit de Eredivisie in de eindrangschikking gelijk zijn geëindigd, is voor het bepalen van de deelname aan en de positie in de play-off voor Europese clubcompetities het doelsaldo bepalend. Is dit gelijk dan beslist het aantal vóór gescoorde doelpunten. In afwijking van het bepaalde in artikel 17 van het Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal is, indien ook het aantal vóór gescoorde doelpunten gelijk is, het totale resultaat van de onderlinge wedstrijden beslissend waarbij de in een uitwedstrijd gescoorde doelpunten dubbel tellen. Indien ook deze regeling geen beslissing brengt, beslist het lot.
Laat het dan maar minimaal op punten en doelsaldo gelijk worden.. Dan worden wij helemaal lachwekkend kampioenquote:
achja kop of munt zou ook wel leuk zijn geweestquote:Op zondag 1 april 2007 23:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Laat het dan maar minimaal op punten en doelsaldo gelijk worden.. Dan worden wij helemaal lachwekkend kampioen![]()
En heel vak volquote:Op zondag 1 april 2007 23:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Vreemd toch ook hoeveel macht een sponsor als ABN blijkt te hebben, Florius.
Volgens mij waren daar ook al die josti's met groene sjaaltjes van.
Volgens mij is het na doelsaldo onderling resultaat wat telt.. en mocht dat identiek zijn dan komt er een kampioenswedstrijd..quote:Op zondag 1 april 2007 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
achja kop of munt zou ook wel leuk zijn geweest
maar er staat voor paatsing bij de playoffs bij t kampioenschap zit dat volgens mij anders met een kampioenswedstrijd ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |