Held.quote:De ploeg van Roberto Mancini deed tegen Parma wat achtervolger AS Roma zaterdag verzuimde: winnen. In de tweede helft kreeg de overwinning gestalte, waarbij Maxwell de ban brak. Het was de eerste competitietreffer van de Braziliaanse oud-Ajacied in Italiaanse dienst.
Vet, een Roger shirt.quote:Op zondag 1 april 2007 22:27 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
voor de mensen die het vanmiddag gemist hadden, te bestellen op Ajax.nl
Je moet een doelsaldo van +3 goed maken, lijkt me gezien het programma niet onmogelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 22:56 schreef stefmans het volgende:
We moeten echt meer scoren om kampioen te worden.
Hee koeman, doe ons een plezier en blijf bij psv want dan worden wij kampioen. Ofzoiets iets te veel bier gehad vanmiddagquote:Op zondag 1 april 2007 22:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat werd er over Koeman gezongen?
Luister Ronald Koeman
*iets over psv ofzo*
*nog iets*
Wordt Ajax kampioen
hela hola
Het herdenken van deze relschopper is inderdaad belachelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 22:29 schreef Fides het volgende:
@Rekkie: Onverantwoordelijk persoon met een met kinderen en met Ajax-hart die zich liet doodmeppen door tuig dat zichzelf Feyenoordsupporter noemt.
edit: deze week 10 jaar geleden.
Als je er niets vanaf weet, kun je beter je mond houden. Zelf ken ik hem ook niet ofzo en ik heb er ook weinig mee, maar een beetje respect mag wel.quote:Op zondag 1 april 2007 23:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het herdenken van deze relschopper is inderdaad belachelijk.
Eigenlijk +1 wat Ten Cate zei.quote:Op zondag 1 april 2007 22:59 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je moet een doelsaldo van +3 goed maken, lijkt me gezien het programma niet onmogelijk.
encryptisch gezien dusquote:
Waarom? Omdat hij zich vrijwillig melde voor een matpartij die hij toevallig niet overleefde? Hij heeft naar mijn weten niks gedaan om respect te verdienen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:02 schreef stefmans het volgende:
Als je er niets vanaf weet, kun je beter je mond houden. Zelf ken ik hem ook niet ofzo en ik heb er ook weinig mee, maar een beetje respect mag wel.
quote:Op zondag 1 april 2007 23:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij zich vrijwillig melde voor een matpartij die hij toevallig niet overleefde? Hij heeft naar mijn weten niks gedaan om respect te verdienen.
Haha, ja dat rijmt ook lekker. Ik postte vanmiddag ook al zoiets, heb het ook niet precies verstaan maar volgens mij ging het ongeveer zo:quote:Op zondag 1 april 2007 23:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hee koeman, doe ons een plezier en blijf bij psv want dan worden wij kampioen. Ofzoiets iets te veel bier gehad vanmiddag
Daarom dus. Hou er nu maar over op.quote:Op zondag 1 april 2007 23:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij zich vrijwillig melde voor een matpartij die hij toevallig niet overleefde? Hij heeft naar mijn weten niks gedaan om respect te verdienen.
Welke informatie ontbreekt er dan? Moet ik iemand gaan vereren alleen omdat hij omgelegd is door een Feyenoorder, bij een vrijwillige knokpartij?quote:
Dan mag je mij uitleggen welke informatie ik niet heb die mijn oordeel zou veranderen.quote:Op zondag 1 april 2007 23:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Daarom dus. Hou er nu maar over op.
Niemand heeft volgens mij zin om daar nu over in te gaan, google eens ofzo.quote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan mag je mij uitleggen welke informatie ik niet heb die mijn oordeel zou veranderen.
Heb ik totaal geen behoefte aan. Er is van de week en de afgelopen 10 jaar genoeg over gesproken, en misschien zou je de mening of gevoelens van andere mensen, die er blijkbaar wel leven, gewoon kunnen respecteren, of het er verder dus niet meer over hebbenquote:Op zondag 1 april 2007 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan mag je mij uitleggen welke informatie ik niet heb die mijn oordeel zou veranderen.
Ik kan mij die dag nog goed herinneren, dus dat lijkt me niet nodig. Iedereen z'n vreemde obsessie, maar wees niet verbaasd dat anderen er anders over denken.quote:Op zondag 1 april 2007 23:09 schreef stefmans het volgende:
Niemand heeft volgens mij zin om daar nu over in te gaan, google eens ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |