quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef ForumGek het volgende:
(de vorige duitser is op duitsere wijze om het leven gekomen ).
quote:
Nee, deze tandarts zit in Deventer.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:48 schreef ForumGek het volgende:
Waar woon je? Ik zit bij een tandarts in het noorden en is ook een duitser (de vorige duitser is op duistere wijze om het leven gekomen).
Tijd voor een second opinion, misschien? Ben je ver weg van je oude tandarts? Die wil dat misschien wel voor je doen, for old times sake...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:46 schreef musicalfreak het volgende:
Inmiddels ben ik nog twee keer teruggeweest naar die kerel.
*Ja, jullie mogen me voor gek verklaren*
Zeer waarschijnlijk heeft hij een tandzenuw geraakt, vraag me niet hoe, en nu moet ik bijna zo goed als zeker een wortelkanaalbehandeling.
Bedankt meneer de tandarts.
Vieze vadsige Duitser dat je er bent.
Mijn oude tandarts woont minstens een uur reizen (enkele reis) bij mij vandaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Tijd voor een second opinion, misschien? Ben je ver weg van je oude tandarts? Die wil dat misschien wel voor je doen, for old times sake...
Lastig. Ik zou in ieder geval wel een second opinion laten doen. Er zijn tandartsen bij die allerhande problemen zo uit hun dikke duim zuigen...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:46 schreef musicalfreak het volgende:
[..]
Mijn oude tandarts woont minstens een uur reizen (enkele reis) bij mij vandaan.
Ik mis hem![]()
Oh hemeltje.. ik wens je alvast veel succes!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:46 schreef musicalfreak het volgende:
Zeer waarschijnlijk heeft hij een tandzenuw geraakt, vraag me niet hoe, en nu moet ik bijna zo goed als zeker een wortelkanaalbehandeling.
Da's niet leuk als het lelijke ouwe wijven zijn lijkt mequote:Op woensdag 4 april 2007 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar wel kun je naar de tietjes kijken van de tandartsassistente (daar zijn ze voor namelijk)
Dan niet neequote:Op woensdag 4 april 2007 21:12 schreef Purky het volgende:
[..]
Da's niet leuk als het lelijke ouwe wijven zijn lijkt me![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 01:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zit altijd een stuk langer in de wachtkamer dan dat ik op die stoel zit.
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:41 schreef Grimm het volgende:
Maar wel een dikke rekening natuurlijk
Ik had dit topic nooit aangeklikt als ik had gemoeten, jemig wat een horror verhalenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef NordicBlue het volgende:
Leuk, ik moet vanmiddag naar de tandarts voor controle
Bedankt voor dit motiverende topic
Achteraf denk ik dat dat ook het beste was geweest, maar hij vertelde dat door de groefjes de kans op gaatjes groter is, dus het was meer preventief.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:34 schreef Cornelis83 het volgende:
Bij het aanbieden van die sealing gedoe had ie al een middelvinger gekregen. Enige waar ie op uit is, is jou centen. En als jou vorige tandarts er nooit over is begonnen, waarom heb je ze dan opeens nu wel nodig?
quote:Urinerende tandarts kan fluiten naar baan
Uitgegeven: 6 april 2007 14:50
Laatst gewijzigd: 6 april 2007 15:21
AMSTERDAM - Een Britse tandarts kan een andere baan gaan zoeken nadat bekend werd dat hij in zijn praktijk regelmatig in de spoelbak van zijn patiënten urineerde.
Verder maakte de man zijn nagels en oren schoon met tandartsapparatuur, meldt Reuters. Een medisch tribunaal besloot dat het na 28 jaar onhygiënische diensttijd - Alan Hutchinson droeg zelden handschoenen en waste zijn handen amper - genoeg was geweest met de 51-jarige Brit.
Een tandartsassistente getuigde voor het tribunaal dat zij haar leidinggevende meerdere malen heeft betrapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |