bron?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Farfan en Kone gaan spelen
toch logisch!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Goh, alle Ajax-supporters zijn opeens NEC-fan
Klopt, dat .nl is veranderd naar .comquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
toch logisch!
(btw je nope=dope linkje werkt niet)
Was trouwens wel vet vorige week! Beetje jammer dat het nogal slecht georganiseerd was maar voor de rest:quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Klopt, dat .nl is veranderd naar .com
sjors, de co van tien had het 1 op 1 gevraagd aan koemanquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:02 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
![]()
gebruik dan een ECHTE bron:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=91509/sc=ebe898
Onbegrijpelijk inderdaad!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Goh, alle Ajax-supporters zijn opeens NEC-fan
je bedoelt de koeman die te druk was om zelf met z'n eierkop voor de pers te verschijnen? (ik geloof je overigens best wel...maja:quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sjors, de co van tien had het 1 op 1 gevraagd aan koeman
Heb de link aangepastquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:03 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Was trouwens wel vet vorige week! Beetje jammer dat het nogal slecht georganiseerd was maar voor de rest:
Lijkt me prima plan, NEC hoeft geen puntjes te halen vanavond..quote:
Heb je weer tientallen euro's op PSV gezet?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lijkt me prima plan, NEC hoeft geen puntjes te halen vanavond..
Nee, dat durf ik niet aan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heb je weer tientallen euro's op PSV gezet?
Nee joh, ben je gek!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat nog lastig worden, oa Eto'o is er niet bij vanavond.
Ik mag hopen van niet..quote:
Carequote:
Hoezo misplaatst? Ze missen genoeg mensen, zijn echt in belabberde vorm en NEC is gemotiveerd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:52 schreef Panick het volgende:
Lampjes spelen met Kone en Farval.
Die pakken gewoon 3 punten.. Dat misplaatste overenthousiastme slaat nergens op.
Sommigen doen alsof we al kampioen zijn.. Vooralsnog staan we 3 punten achter en de voorhoede bij PSV is weer fit..quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoezo misplaatst? Ze missen genoeg mensen, zijn echt in belabberde vorm en NEC is gemotiveerd.
Das wel waar, maar hoop doet levenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:56 schreef Panick het volgende:
[..]
Sommigen doen alsof we al kampioen zijn.. Vooralsnog staan we 3 punten achter en de voorhoede bij PSV is weer fit..
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:57 schreef RayMania het volgende:
Farfán verstapte zich in de warming up.
kan der niets van lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |