quote:Op zondag 1 april 2007 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal patat aan het halen.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:17 schreef Saekerhett het volgende:
Eentje erbij kan wel, kom op!
quote:Op zondag 1 april 2007 16:17 schreef StarGazer het volgende:
Nog eentje AJAX, kom op!
quote:Op zondag 1 april 2007 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
Jaap geblesseerd.
Maakt geen reet uit, want als we kampioen willen worden, moet PSV sowieso punten verliezen en dus hun doelsaldo verder verneukenquote:Op zondag 1 april 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
Nog 3 goals speling voor PSV.
Beste man van Heracles, opnieuw, helaas.quote:
gaat toch om goals voor?quote:Op zondag 1 april 2007 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit, want als we kampioen willen worden, moet PSV sowieso punten verliezen en dus hun doelsaldo verder verneuken
shietquote:Op zondag 1 april 2007 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Jaap hamstring en gaat eraf.
en drie punten (nog)quote:Op zondag 1 april 2007 16:17 schreef Damzkieee het volgende:
Nog 3 goals speling voor PSV.
Ja, maar PSV kan niet meer scoren de laatste tijd, en wij wel, dus ik zou me niet druk maken om het doelsaldoquote:
komt goed, Stam is een bikkel.quote:
das waarquote:Op zondag 1 april 2007 16:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar PSV kan niet meer scoren de laatste tijd, en wij wel, dus ik zou me niet druk maken om het doelsaldo
quote:
altijd lastigquote:
Hopelijk komt het op de laatste wedstrijd aan voor Utrecht.quote:Op zondag 1 april 2007 16:51 schreef venomsnake het volgende:
gevecht om de 9e plek is ook nog behoorlijk spannend.
Gregoor van Dijkquote:Op zondag 1 april 2007 17:52 schreef WjeroneW het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt was bij het opstootje in wedstrijd fc utrecht - fc twente?
Een twente speler lag op de grond..
Maar hij gaf wel toe dat hij de rode kaart enigszins overtrokken vond. Neemt niet weg dat het een klein kind is die eens een flink pak slaag moet krijgen.quote:Op zondag 1 april 2007 19:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Gregoor van DijkWat een enorme stakker is dat toch.
Krijgt een duwtje, gaat naar de grond en je ziet hem dan nadenken: zal ik gewoon opstaan of met mn hoofd in het gras blijven janken![]()
Na de wedstrijd wist hij natuurlijk weer van niks![]()
![]()
Dus zien we jou niet meer terug dit topic.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:55 schreef Adidah het volgende:
De volgende post die ik hier plaats is () of (
) omdat NEC voor staat.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dus zien we jou niet meer terug dit topic.
Tot volgende week dan, want psv wint dit wel..quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:55 schreef Adidah het volgende:
De volgende post die ik hier plaats is () of (
) omdat NEC voor staat.
Dat je de spanning terug in de competitie wilde, ok. Maar nu ga je wat verquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Come on necjuhh
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:13 schreef jna het volgende:
psv komt in ieder geval 1-0 achter (volgens m'n droom van zonet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |