die kut nerds op tweakers reageren niet dus mijn hoop is op jullie gevestigd
![]()
Hmmm ik kan wel wat advies gebruiken!
Ik heb een E30 320 cabrio op t oog. Heb er al in gereden en hij is echt super. Er is natuurlijk een maar....
![]()
er zijn enkele minpunten, namelijk:
1. Dak is niet mooi meer, dus die moet vervangen worden. Wat zijn hier ongeveer de kosten van?
2. Er is beginnende roest vorming bij de wielkasten aanwezig. Dit kan natuurlijk worden bijgewerkt.. maar ook hier weer de vraag hoeveel dit kan gaan kosten?
3. Je hoort de kleppenstoters al een beetje ratelen.... niet zo erg als in mn 318 maar je hoort ze wel.. dus ook die dienen vervangen te worden (minder van belang dan die andere 2 punten)
Ook kan je zien dat de achterklep overgespoten is (niet zo netjes gedaan overigens). Dus wie weet waar nog meer.... het is ook nog is een import dus er is een kans dat t een duitse deuk is. Nu heeft de eigenaar em wel zelf geimporteerd en rijdt er vrij weinig mee... zo weinig zelfs dat de kilometerstand 102.000 is... maar dit kan natuurlijk ook teruggedraait zijn he
![]()
tot zover de negatieve gedachtes
![]()
positief is dat hij een redelijk mooi prijskaartje heeft. Remmen zijn goed en de motor loopt vrij soepel. Interieur is ook goed en is volledig in leder.
Is dit een geval van doen en dan wat investeren? of laat em staan en verder zoeken... wat zijn jullie ideeen hier over?
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"