Misschien komt je bloed onder nagels weer terug als je even kijkt wat ze echt gezegd heeft en wat ze schrijft. In Buitenhof zei ze in ieder geval NIET dat ze Hams steunt maar dat je met de regering van eenheid MOET praten om verder te komen. Dat is toch wat anders dan Hamas steunen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:08 schreef ImmovableMind het volgende:
Halsema heeft als enige in de politiek het vermogen, mij het bloed onder de nagels vandaan te halen. Ze schreeuwt haar mening schaamteloos van de daken. Steun aan Hamas is niet alleen erg kortzichtig maar ook nog eens vreselijk naïef. Met sommige mensen in deze wereld is simpelweg niet te praten over vrede. Hun doelen zijn gebaseerd op religieuze waanbeelden en de vernietiging van de staat Israel wordt er (bij het overgrote deel van de bevolking) met de paplepel ingeramd.
Haha, ja, laten we Cohen sturen! Die heeft ervaring met theedrinken!quote:Op zondag 1 april 2007 14:55 schreef PJORourke het volgende:
Hamas is een antisemitische, fundamentalistische organisatie die er niet op uit is thee te drinken met grachtengordelleeghoofden, maar het liefst joden wilt uitroeien.
Antwoord Hamas:quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:05 schreef Intxaurraga het volgende:
"Beste meneren, wat zit jullie dwars?"
Het ging mij meer om Halsema in het algemeen, maar je maakt een goed punt. Heb het stuk inderdaad verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:20 schreef Ooster het volgende:
[..]
Misschien komt je bloed onder nagels weer terug als je even kijkt wat ze echt gezegd heeft en wat ze schrijft. In Buitenhof zei ze in ieder geval NIET dat ze Hams steunt maar dat je met de regering van eenheid MOET praten om verder te komen. Dat is toch wat anders dan Hamas steunen.
Overigens ga je ook in geheel voorbij aan de dagelijkse praktijk dat Israel Palestina vernietigd. Maar dat is natuurlijk niet erg want "we" hebben nu eenmaal een Joods-Christelijke traditie en dan mag je andere gelovigen dus best uit hun land zetten en onderdrukken.![]()
Wat is dat voor een Bull.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:57 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Dat Israel Palestina vernietigd is even erg als de praktijken van Hamas. Ik ben dan ook van mening dat we ook goed moeten nadenken over onze betrekkingen met Israel en onze houding jegens deze staat. Die Joods-Christelijke traditie kan me gestolen worden.
Dat zal wel een Engelsman geweest zijn, hè.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:08 schreef CANARIS het volgende:
Wie zei 1 dag voor de UNO afstemming " we will never accept a jewish state on moslim territory and will fight them untill our last drop of blood"
Lingua francaquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zal wel een Engelsman geweest zijn, hè.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef Monidique het volgende:
Really?
de oom van arafat , de mufty van Jerusalemquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:28 schreef Monidique het volgende:
Maar wie zei het eigenlijk?
Interessant, waar kan ik dat citaat lezen, want ik vind 'm nergens. Op internet, althans. Misschien staat het in een boek, dat kan ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:36 schreef CANARIS het volgende:
[..]
de oom van arafat , de mufty van Jerusalem
Er is geen Palestina.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:20 schreef Ooster het volgende:
Overigens ga je ook in geheel voorbij aan de dagelijkse praktijk dat Israel Palestina vernietigd.
Zolang Palestina zich Palestina vindt, is er een Palestina, hoor je? Dat geldt ook voor Armenië en Koerdistan.quote:
Och ja, je zou verwachten dat als er een Palestijnse Autoriteit is, die erkend wordt door Israël, de Verenigde Staten, de Verenigde Naties, Europa, de Arabische wereld en vrijwel de rest van de planeet, dat er toch wel iets zou moeten zijn als 'Palestina'.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zolang Palestina zich Palestina vindt, is er een Palestina, hoor je? Dat geldt ook voor Armenië en Koerdistan.
Welnee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef Floripas het volgende:
Heb je al argumenten waarom het werkt, m?
Aha, dus er is ook een Groot Europees Keizerrijk?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zolang Palestina zich Palestina vindt, is er een Palestina, hoor je? Dat geldt ook voor Armenië en Koerdistan.
quote:Once the British arrived in Baghdad, the mufti sought refuge in neighboring Persia. Shah Reza Pahlavi, a nationalist general who seized power in 1925, was such a fan of Hitler's theories of racial supremacy that he renamed his own country "Iran" shortly after Hitler's rise to power. (Iran means "Aryan" in Persian.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |