Is Wilders afgevoerd? Heb niet de indruk hoor - en Hirsi Ali is een superster in de VS en Verdonk kamerlid.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Werkelijk zinloos om nog mee te praten, Wilders, Ayaan Hirsi Ali en Verdonk zijn afgevoerd, maar de Hamas wordt omarmd. Heel treurig.![]()
Zegt degene die altijd meteen in de stress schiet van WOII vergelijkingenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vraag mij ondertussen toch openlijk af met wie Halsema concreet gesproken heeft. De vergelijkingen met nazi's zijn overduidelijk, waarom zou dat opeens een andere ploeg zijn?
Nieuw dieptepuntje voor SCH. Geheugenverlies!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:43 schreef SCH het volgende:
Pardon? Waar haal je die onzin nou weer vandaan
Nou jaquote:Op woensdag 4 april 2007 19:45 schreef ShaoliN het volgende:
Halsema had van mij best om mogen komen bij een zelfmoord aanslag tijdens haar bezoek. Ma
Quote maar even dan - het gaat namelijk tegen al mijn principes in om het gesprek uit de weg te gaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nieuw dieptepuntje voor SCH. Geheugenverlies!
Ze heeft ook een stichtingkje voor mislukte zelfmoordterroristen die onderdelen missen.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, met intellectuele moordenaars.![]()
Dan moet ik maanden van je verbale diarree gaan doornemen om dat terug te vinden - dank je feestelijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:51 schreef SCH het volgende:
Quote maar even dan - het gaat namelijk tegen al mijn principes in om het gesprek uit de weg te gaan.
Dom gelul dus weer - deel 4884485869quote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet ik maanden van je verbale diarree gaan doornemen om dat terug te vinden - dank je feestelijk.
Hier is het aantoonbaar, ben je echt zo dom?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd meteen in de stress schiet van WOII vergelijkingen
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hier is het aantoonbaar, ben je echt zo dom?
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nog meer dieptepunten, Ali B ging op betaald reisje van de regering naar Bethlehem in de Nederland-Palestina week om dicht bij de muur voor de zielige Palestijnen zijn mocro flavour te zingen. Hoezo meehelpen aan het anti-joodse beeld?
Ja, waarom met Hamas praten laten we gelijk met Osama, Iran en Noord Korea om tafel gaan zitten en op een lijn gaan zitten.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:35 schreef SCH het volgende:
Jeetje, zomaar met die mensen praten, het moet toch niet gekke worden
Heerlijk toch, deze aktie vooral uitzenden, het zal de twijfelaars echt in de armen van Wilders drijven!quote:
Er wordt met noord Korea en Iran gepraat....quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, waarom met Hamas praten laten we gelijk met Osama, Iran en Noord Korea om tafel gaan zitten en op een lijn gaan zitten.![]()
Echt weer zo'n zinloze en schandelijke actie vanuit de hoge hoed van Halsema![]()
Van jou ja. Wordt je er niet moe van?quote:
Echt heel jammer dat dit topic weer verzand is in "Zij zijn fout en Zij zijn goed" .quote:Op woensdag 4 april 2007 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Je ziet wel dat er nauwelijks een discussie over dit onderwerp mogelijk is.
Hoe kom je hiet bij, ze is gewoon op bezoek geweest, en echt niet om te onderhandelen, laat staan om uit naam van NL regering te onderhandelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goed, genoeg gekkigheid. Er is een ondergrens met wie je zou moeten praten. Hamas heeft nog niets van goodwill laten zien, waarom zou je dan de moeite doen om ermee te gaan praten? Diplomaten zijn slijmjurken die met name aan hun eigen belangen denken. Halsema is een naief wezen, lekker gemakkelijk vanuit haar hollandse denkwijze even het midden-oostenprobleem op te denken te lossen...
Goh, wat een opzienbarende opmerking. Het gaat er om of er ook iets vruchtbaars uit kan komen. Een partij die roept dat die je wilt vernietigen ga jij op de koffie uitnodigen?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef sigme het volgende:
Volgens mij is het realistisch te praten met machthebbers aan beide zijden. Weinig knuffeligs aan - en ook weinig dromerigs.
Helaas is de wereld geen paradijs waarin je onaardige mensen gewoon kan wegdenken - dus ook Hamas niet.
Als die partij echte macht heeft? Ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Goh, wat een opzienbarende opmerking. Het gaat er om of er ook iets vruchtbaars uit kan komen. Een partij die roept dat die je wilt vernietigen ga jij op de koffie uitnodigen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |