En veel plezier hierquote:
Vanmiddag of vanavondquote:
Oh? Ach, we zien het aan. Dit werkt in mijn ogen makkelijker. We zien welquote:Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef Messenga het volgende:
Is het niet handiger om elk vak en elk examen op elk niveau een los topique te doen?
Op deze manier ging het vorig jaar ook mis namelijk.
Ik vind het best hoor, maar het lijkt me onhandig als je [HAVO] 25 mei: Frans 1,2 en Biologie biologie en frans mensen voor mekaar hebt praten. Ook leest dit onprettig.quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh? Ach, we zien het aan. Dit werkt in mijn ogen makkelijker. We zien wel
Als je denkt dat er animo voor is maak je een los topicquote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor, maar het lijkt me onhandig als je [HAVO] 25 mei: Frans 1,2 en Biologie biologie en frans mensen voor mekaar hebt praten. Ook leest dit onprettig.
Dan krijg je dubbele topics..quote:Op maandag 2 april 2007 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je denkt dat er animo voor is maak je een los topic
Nee, dan verander ik de topic titel eventjes naar 1 vak.quote:
Waarom doe je dat dan niet direct, dit kost je allemaal maar extra tijd?quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dan verander ik de topic titel eventjes naar 1 vak.
Dan gaat Aardrijkskunde en Wiskunde na de opsplitsing Aardrijkskunde heten, en komt er eentje met Wiskunde.
Hmmm... Okay. Word het wel een lange lijstquote:Op maandag 2 april 2007 16:08 schreef TwyLight het volgende:
Kan je dat beter NU met alle topics doen voordat het druk wordt.
Daar staat toch een note op?quote:Op maandag 2 april 2007 16:13 schreef Messenga het volgende:
Mess zegt:
direct je ff opnaaien
- Rene zegt:
Hoer
Mess zegt:
Men, zo ging het ook met moi en litsooo
Mess zegt:
vorig jaar.
Mess zegt:
En toen zijn we er ook over teruggekomen
Rene zegt:
Ja, ach, ik ben een vasthouder