En veel plezier hierquote:
Vanmiddag of vanavondquote:
Oh? Ach, we zien het aan. Dit werkt in mijn ogen makkelijker. We zien welquote:Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef Messenga het volgende:
Is het niet handiger om elk vak en elk examen op elk niveau een los topique te doen?
Op deze manier ging het vorig jaar ook mis namelijk.
Ik vind het best hoor, maar het lijkt me onhandig als je [HAVO] 25 mei: Frans 1,2 en Biologie biologie en frans mensen voor mekaar hebt praten. Ook leest dit onprettig.quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh? Ach, we zien het aan. Dit werkt in mijn ogen makkelijker. We zien wel
Als je denkt dat er animo voor is maak je een los topicquote:Op maandag 2 april 2007 15:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor, maar het lijkt me onhandig als je [HAVO] 25 mei: Frans 1,2 en Biologie biologie en frans mensen voor mekaar hebt praten. Ook leest dit onprettig.
Dan krijg je dubbele topics..quote:Op maandag 2 april 2007 16:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je denkt dat er animo voor is maak je een los topic
Nee, dan verander ik de topic titel eventjes naar 1 vak.quote:
Waarom doe je dat dan niet direct, dit kost je allemaal maar extra tijd?quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dan verander ik de topic titel eventjes naar 1 vak.
Dan gaat Aardrijkskunde en Wiskunde na de opsplitsing Aardrijkskunde heten, en komt er eentje met Wiskunde.
Hmmm... Okay. Word het wel een lange lijstquote:Op maandag 2 april 2007 16:08 schreef TwyLight het volgende:
Kan je dat beter NU met alle topics doen voordat het druk wordt.
Daar staat toch een note op?quote:Op maandag 2 april 2007 16:13 schreef Messenga het volgende:
Mess zegt:
direct je ff opnaaien
- Rene zegt:
Hoer
Mess zegt:
Men, zo ging het ook met moi en litsooo
Mess zegt:
vorig jaar.
Mess zegt:
En toen zijn we er ook over teruggekomen
Rene zegt:
Ja, ach, ik ben een vasthouder
Sure.![]()
Heerlijk is dat. In dat afgestorven gebied waar hij woont is toch niets te doen, dus hij heeft alle tijd!quote:
We zijn bezigquote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef Cerubo het volgende:
Dit is inderdaad niet echt handig. Ik bedoel, check die dag met Latijn, Fries, Spaans en nog 100 talen..., dat gaat dus niet werken
.
Euh. ik heb rijles gehad gewerkt school gehad vanavond sociale ( *ril* ) dingen enzoquote:Op maandag 2 april 2007 16:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. In dat afgestorven gebied waar hij woont is toch niets te doen, dus hij heeft alle tijd!
Wellicht wellichtquote:Op maandag 2 april 2007 16:20 schreef TwyLight het volgende:
Verwijder die 2 topics met sloten er op eens, dat staat niet representatief. [afbeelding]
Net crew en meteen beginnen te zeuren héquote:Op maandag 2 april 2007 16:20 schreef TwyLight het volgende:
Verwijder die 2 topics met sloten er op eens, dat staat niet representatief. [afbeelding]
Tja, per vak vond ik het een té lange lijst wordenquote:Op maandag 2 april 2007 16:42 schreef Bravebart het volgende:
Juist, dat is beterVorig jaar werd er gewoon een topic per vak/richting gemaakt als er animo voor was
Je kan een in de slowchat meepraten, maar ik denk dat je voor losse tentamens enzo meer in SES moet zijn. dit zijn de CE's van de middelbare school.quote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef Rekkie het volgende:
Examen.... nostalgie.
Vraagje:
Moeten je examen aan bepaalde voowaarden voldoen om mee te lullen in EXA?
Ik heb namelijk tentamens voor een WO opleiding BI....
Ja, maargoed, dat wordt het dus welquote:Op maandag 2 april 2007 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, per vak vond ik het een té lange lijst worden!
De centrale topics! & EXA FAQquote:Op maandag 2 april 2007 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maargoed, dat wordt het dus wel
quote:Op maandag 2 april 2007 16:20 schreef TwyLight het volgende:
Als die centrale topics geopent worden zie je die slotjes bijna niet meer staanquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 21:18 schreef MrManiak het volgende:
Ik heb van de piefen van mijn school een Oefen examen CD-ROM gehad. Misschien kan ik de zooi rippen, uploaden en als download beschikbaar stellen? Allemaal oefenexamens van ieder vak staan er op!
Ik denk niet dat dit magquote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef Renesite het volgende:
Ow, hier moet ik ff navraag over doen
Je weet wel, dingen met copyright [uitgever] enzo!
Er staan linkjes in de FAQquote:Op maandag 2 april 2007 21:22 schreef Messenga het volgende:
Waarom staan de examentijden gesloten? Is het niet veel handiger om 1 topic sticky closed te doen?
Als het niet mag, doe het maar via de mail. Dan heeft FOK! er verder niets mee te maken.quote:Op maandag 2 april 2007 21:25 schreef freiss het volgende:
En anders rip je ze en stuur je de lnk door via de PM
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |