quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:35 schreef Dalamar het volgende:
Na het conflict op m;n werk heeft m'n advocaat geregeld dat ik niet meer hoefde te komen werken (maar wel krijg doorbetaald tot 1 mei + een leuke bonus). Dus ik was de maand maart geheel vrij
Ik heb me dusdanig niet verveeld dat ik niet echt online ben geweest.
Nieuwe baan, flink meer knaken, leuke collega's, etc... Nee, ik heb er geen spijt van.
Hahaha, Glacekuukskes
Bij een bedrijf wat dat deed heb ik nog eens stagegelopen. In Oosterhout, trouwens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef Dalamar het volgende:
Software ellende van klanten oplossen... en intern systeembeheer.
Bij een bedrijf in Oosterhout.
Ofwel, computernerd
Leuk!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef Dalamar het volgende:
Software ellende van klanten oplossen... en intern systeembeheer.
Bij een bedrijf in Oosterhout.
Ofwel, computernerd
Veldmuisquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef veldmuis het volgende:
Bij een bedrijf wat dat deed heb ik nog eens stagegelopen. In Oosterhout, trouwens.
Hoe is het?quote:
Straat = Europark?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij een bedrijf wat dat deed heb ik nog eens stagegelopen. In Oosterhout, trouwens.
Ik ben toe aan goed weer!quote:
Nee, maar ik weet dat ze vlak nadat ik weg was van naam veranderd zijn en een nieuwe directeur gekregen hebben enzo, of iets met een fusie.quote:
Dan ga je mee naar het terras?quote:
Opletten Rizzo; zodra het goed weer is.quote:
Duidelijk... denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef veldmuis het volgende:
Nee, maar ik weet dat ze vlak nadat ik weg was van naam veranderd zijn en een nieuwe directeur gekregen hebben enzo, of iets met een fusie.
Kan niet meer op de straatnaam komen, maar het was in ieder geval iets op een industrieterrein vlakbij havens. En ik meen dat het Oosterhout-Oost was. Vlakbij een megagrote parkeerplaats die vol stond met allemaal dezelfde auto's.
Zegt je dat wat?
Ha, daar houden we je aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:14 schreef Dalamar het volgende:
Duidelijk... denk ik.
Dit bedrijf bestaat nu 10 jaar, dus het zal niet hetzelfde zijn.
Anyway, nieuwe kansen. Als ik ooit bij een terrasmeet ben is het eerste rondje van mij
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:14 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Duidelijk... denk ik.
Dit bedrijf bestaat nu 10 jaar, dus het zal niet hetzelfde zijn.
Anyway, nieuwe kansen. Als ik ooit bij een terrasmeet ben is het eerste rondje van mij
Jij hebt ook nog geen rondje gegeven.quote:
Dat zal wel het terrein van Gefco zijn. Da's bij de A59 ergens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef veldmuis het volgende:
Vlakbij een megagrote parkeerplaats die vol stond met allemaal dezelfde auto's.
Zegt je dat wat?
jawel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog geen rondje gegeven.
Zou goed kunnen, volgens mij is dat langs een 70km weg als je net van de snelweg afkomt idd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zal wel het terrein van Gefco zijn. Da's bij de A59 ergens.
Zoeen bedrijf dat auto's transporteert. Zijn ook van die autotreinen die wel eens door het Bredase station denderen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef veldmuis het volgende:
Zou goed kunnen, volgens mij is dat langs een 70km weg als je net van de snelweg afkomt idd.
Wat is Gefco?.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:21 schreef tha_rizzo het volgende:
jawel?
aan Frats
en Kiwi
en jij was er gister niet, dus niet poep'n gij
Ah, daar kom ik nooit! Het station, dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoeen bedrijf dat auto's transporteert. Zijn ook van die autotreinen die wel eens door het Bredase station denderen.
Over Oosterhout gesproken. Dat topic had van de week even een piekje he?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef veldmuis het volgende:
Ah, daar kom ik nooit! Het station, dan.
Toch jammer voor Oosterhout dat ze geen station hebben!.
Grootste plaats van Nederland zonder (reizigers)spoorverbinding!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef veldmuis het volgende:
Ah, daar kom ik nooit! Het station, dan.
Toch jammer voor Oosterhout dat ze geen station hebben!.
Hebben ze toch nog iets met "het grootst".quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef JDude het volgende:
Grootste plaats van Nederland zonder (reizigers)spoorverbinding!
er woont denk ik ook percentueel het grootste aantal paupersquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hebben ze toch nog iets met "het grootst".
Dat zeg jij. Niet ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef tha_rizzo het volgende:
er woont denk ik ook percentueel het grootste aantal paupers
Je vergeet de Hoge Vucht, de Heuvel en Limburg voor het gemak even?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
er woont denk ik ook percentueel het grootste aantal paupers
Goed gepresumeerd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:47 schreef travelman het volgende:
Oranjeboomstraat, I presume?
Whehe. Scherp.quote:
lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
What about the Driehoefijzersstraat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |