Ja, wie weet hoort hij bij het meubilair van de crewfora.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:38 schreef Drugshond het volgende:
Je ziet niet alle discussies, ook een wereld van verschil.
Harrie Tafhaas is niet te overtreffen, geef ik toe. Maar wie is er tweede slechtste?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij heeft het lang volgehouden, maar had natuurlijk al veel eerder moeten gaan. Toch vind ik hem zeker niet de slechtste mod van al die pol-mods.
Die gek met dat bmw-tje, helemaal in den beginne.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Harrie Tafhaas is niet te overtreffen, geef ik toe. Maar wie is er tweede slechtste?
Het bloed der martelaren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kan het niet laten om toch maar ff te reageren. Jammer dat je gaat. Ik vond je een goede moderator.
EchtGaaf, waarom heb je geen pm?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kan het niet laten om toch maar ff te reageren. Jammer dat je gaat. Ik vond je een goede moderator.
Best wel.. zoiets kan je toch per 00.00 instellen dacht ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef du_ke het volgende:
Duurt lang.
Jij wordt pas blauw wanneer Chewie opstapt.quote:
Hmmm... fles Chivas staat klaar.quote:
Nu je het zegt, EWK zou ook gaan..quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Over rechte ruggen gesproken. Ppppffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |