Ik krijg wachtgeld.quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is de schuld van links.
Ben je al aan het sparen om je afkoopsom te kunnen betalen, overigens?
Duh, dat is traditie. (zeikerd)quote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef zwambtenaar het volgende:
Is hier speciaal een topic voor nodig?
Er zit niks anders op.quote:Op maandag 2 april 2007 19:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kan ik toch nog mod worden.
Of jij zult het moeten doen. Kun je dat?quote:
Ik ben overgekwalificeerd, maar wil me best verlagen tot deze functie.quote:Op maandag 2 april 2007 19:19 schreef Aoristus het volgende:
Of jij zult het moeten doen. Kun je dat?
Tussen kunnen en willen zit een groot verschilquote:Op maandag 2 april 2007 19:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Of jij zult het moeten doen. Kun je dat?
De homohond van Wolfke heeft nog betere kansen.quote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben overgekwalificeerd, maar wil me best verlagen tot deze functie.
Zei mijn vrouw vannacht ookquote:Op maandag 2 april 2007 19:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben overgekwalificeerd, maar wil me best verlagen tot deze functie.
Denk dat je het wel kan, gewoon de boel bij elkaar houden en sussen. Da's allesquote:Op maandag 2 april 2007 19:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tussen kunnen en willen zit een groot verschil.
En ik moet nog even een studie af zien te ronden voor 21 mei, dat heeft even prioriteit![]()
![]()
quote:De homohond van Wolfke heeft nog betere kansen.
quote:
ROFLMAOI!quote:
Nou nou, moet dat nou weer zo grof?quote:
Je bedoelt zeker je kat.quote:Op maandag 2 april 2007 19:33 schreef Aoristus het volgende:
Zei mijn vrouw vannacht ook
Lijkt me een uitstekende kandidaat.quote:Op maandag 2 april 2007 19:33 schreef du_ke het volgende:
De homohond van Wolfke heeft nog betere kansen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |