Same herequote:Op zondag 1 april 2007 19:09 schreef Elounda het volgende:
We kunnen allemaal lekker lullen, zo anoniem van achter ons pc-tje.
Ik zou, wat Jeroen heeft gedaan, zélf nooit gedaan hebben, en dat maakt hem in mijn ogen gewoon een toffe peer, om zo even op een feestje te verschijnen.
En waarom heeft hij FOK! voor schut gezet??? Hij kwam toch in eigen persoon naar het feest, niet uit naam van FOK!
Nou LL, ik vind het een klasse actie![]()
Ja, daar ben ik ook nieuwsgierig naar.quote:Op zondag 1 april 2007 21:20 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Watvoor info heb je door kunnen spelen?
Wat ben jij toch een rat, ze was over de zeik daarover.quote:Op zondag 1 april 2007 23:24 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nep!
Maar zo goed heb ik niet gevoeld joh, legde ff mn hand dr op, en zo erg vond ze t niet....
Kom op hey.. wie in de kooi had 'r nog niet aangezeten?quote:Op zondag 1 april 2007 23:29 schreef maril het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een rat, ze was over de zeik daarover.
Zo ff duurt wel langquote:Op zondag 1 april 2007 23:24 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik geef zo ff antwoord op die vragen hierboven.
Dat maakt het nog niet goed.quote:Op zondag 1 april 2007 23:50 schreef donpsp het volgende:
[..]
Kom op hey.. wie in de kooi had 'r nog niet aangezeten?![]()
Maar daarom asssocieëren ze hem nog wel met FOK!.. Dat is in elk geval mijn mening en dat hij zo stoer is om op dat feestje te verschijnen maken al die acties nog niet leuk of ok.quote:Op zondag 1 april 2007 19:09 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ach, ik zeg maar zo: "het is niet goed, of het deugt niet".
We kunnen allemaal lekker lullen, zo anoniem van achter ons pc-tje.
Ik zou, wat Jeroen heeft gedaan, zélf nooit gedaan hebben, en dat maakt hem in mijn ogen gewoon een toffe peer, om zo even op een feestje te verschijnen.
En waarom heeft hij FOK! voor schut gezet??? Hij kwam toch in eigen persoon naar het feest, niet uit naam van FOK!
Nou LL, ik vind het een klasse actie![]()
Ze vond het dus wel erg kneus....maar omdat ze zo 'dom' is geeft jou nog niet het recht om haar te gaan aanrandenquote:Op zondag 1 april 2007 23:24 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nep!
Maar zo goed heb ik niet gevoeld joh, legde ff mn hand dr op, en zo erg vond ze t niet....
ik geef zo ff antwoord op die vragen hierboven.
quote:Op zondag 1 april 2007 19:33 schreef avonne het volgende:
[COS # 1013 Hoe gezellig wordt het eten?![]()
lasting impact
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |