wannabe murpquote:Op zondag 1 april 2007 19:50 schreef twi het volgende:
Wat moet dat epilepsie-opwekkende kuticoontje voorstellen Ordinair?
we misten Gabriquote:Op zondag 1 april 2007 19:51 schreef devv05 het volgende:
Wordt spannendGoede tweede helft vandaag, had veel meer ingezeten dan 3-0.
Geen zorgen, morgen istie weg..quote:Op zondag 1 april 2007 19:50 schreef twi het volgende:
Wat moet dat epilepsie-opwekkende kuticoontje voorstellen Ordinair?
En nog wel vijf andere ook. Damn wat een regen aan kansen de tweede helft. Echt zonde, we hadden qua doelsaldo nu al bovenaan kunnen staan.quote:Op zondag 1 april 2007 19:57 schreef toma het volgende:
[..]
we misten Gabri
Roger was een drama. Die kans van de Mul (lat) had er zeker wel in gemoeten.
Wat een drama inderdaadquote:Op zondag 1 april 2007 20:10 schreef twi het volgende:
Wat een lelijke shirts. Gelukkig volgende keer weer de normale.
quote:Op zondag 1 april 2007 20:11 schreef Ordinair het volgende:
Wie gaat er allemaal naar Willem II - AJAX?Aangezien daarna het feest echt kan beginnen!
quote:Op zondag 1 april 2007 20:11 schreef Ordinair het volgende:
Wie gaat er allemaal naar Willem II - AJAX?Aangezien daarna het feest echt kan beginnen!
is nieuw van ABN, ff reclame scoren.quote:Op zondag 1 april 2007 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waar slaat dat Florius op?
Nieuwe merknaam van ABN Amro voor hun hypotheken.quote:Op zondag 1 april 2007 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waar slaat dat Florius op?
Zag het jaquote:Op zondag 1 april 2007 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Nieuwe merknaam van ABN Amro voor hun hypotheken.
Inderdaad, AD = Ajax Dagblad.quote:Op zondag 1 april 2007 20:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Elke keer als de media voor onrust begint te zorgen bij Ajax dan doen ze juist het tegen overgestelde.
Laatst dat Sneijder en Huntelaar niet samen konden spelen en erez lag niet in de groep en dan winnen ze gewoon een paar keer dik.
De media had gewoon zijn mond moeten houden![]()
Ik ookquote:Op zondag 1 april 2007 20:16 schreef toma het volgende:
[..]ik zit alleen in de kingside
maar als Ajax kampioen word ga ik helemaal uit mn bol. Maakt me niet uit of ik ruzie ga krijgen of niet
de harde kern van WillemIIquote:Op zondag 1 april 2007 20:32 schreef BonJovi het volgende:
Kingside?
Gastquote:Op zondag 1 april 2007 20:41 schreef X-fi het volgende:
Wat is dat Florius op het shirt van Ajax? Nieuwe (hoofd)sponsor?
ABN-AMRO wordt inderdaad Barclays. (Britse bank). Kijken hoe de nieuwe shirtjes wordenquote:Op zondag 1 april 2007 20:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zag het ja
Trouwens over een tijdje is het ABN-AMRO barclays of andersom,
Dat is niet waar. Het kan ook gewoon zijn dat ze in Nederland gewoon ABN-AMRO als naam houden, iets wat denk ik voor de hand ligt.quote:Op zondag 1 april 2007 20:43 schreef X-fi het volgende:
[..]
ABN-AMRO wordt inderdaad Barclays. (Britse bank). Kijken hoe de nieuwe shirtjes wordenMet Florius was het ook erg mooi (mooie lettertype)
Of je leest het topic door voordat je postquote:Op zondag 1 april 2007 20:43 schreef X-fi het volgende:
[..]
Of je kijkt naar de edit voor je iets lult
Beetje raar dan. Barclays is veeeel beterquote:Op zondag 1 april 2007 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het kan ook gewoon zijn dat ze in Nederland gewoon ABN-AMRO als naam houden, iets wat denk ik voor de hand ligt.
Niet. En er is niks raars aan aangezien het een fusie is, geen overname.quote:Op zondag 1 april 2007 20:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
Beetje raar dan. Barclays is veeeel beter
Barclays is een kutbank met kloteservice.quote:
Anders ABN wel. Kut bank... Dat ik daar heb gezeten voor 10 jaar. Nu bij Raboquote:Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Barclays is een kutbank met kloteservice.
Mooi doelpunt van Huntelaar.![]()
Ik ga zeker proberenquote:Op zondag 1 april 2007 20:11 schreef Ordinair het volgende:
Ontvoeren en in Zuid-Duitsland opsluiten.quote:Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat gaan we met wegereef doen als we straks op 1 of 2 punten na geen kampioen worden.
quote:Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat gaan we met wegereef doen als we straks op 1 of 2 punten na geen kampioen worden.
Of erger nog: op een doelpunt na geen kampioen wordenquote:Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een onzin om het dan op die ene wedstrijd te gooien. Een leraar op de middelbare school zei eens: "Je zakt niet op een tiende tijdens het examen, maar op de resultaten genomen over het hele jaar". Kijk eerst maar eens naar de wedstrijden die gewoon gewonnen hadden moeten worden, maar die weggeven werden door eigen toedoen. Als je alles had gewonnen behalve die ene wedstrijd door arbitrale dwaling, dan mag je pas praten.quote:Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Op ultrasuid staat de samenvatting.quote:Op zondag 1 april 2007 21:11 schreef 2Drix het volgende:
Staat er al ergens een samenvatting online?
Ultrasuidquote:Op zondag 1 april 2007 21:11 schreef 2Drix het volgende:
Staat er al ergens een samenvatting online?
Zolang je maar niet voor Ajax wordt.quote:Op zondag 1 april 2007 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap teruggekomen van ajax, nog maar 3 punten
succes supporters kunnen er een afslag verder af bij Alkmaar.quote:Op zondag 1 april 2007 21:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zolang je maar niet voor Ajax wordt.
Off-topic: Je avatar is steds anders?quote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef toma het volgende:
[..]
succes supporters kunnen er een afslag verder af bij Alkmaar.
Hulde voor deze opmerking.quote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef toma het volgende:
[..]
Dan wordt Ajax kampioen op basis van fairplay of zo.quote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
En wat als Ajax qua punten en doelsaldo gelijk aan PSV komt? Beslissingswedstrijd op neutraal terein in Rotterdam?
![]()
Volgens mij kan dat niet meerquote:Op zondag 1 april 2007 21:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
En wat als Ajax qua punten en doelsaldo gelijk aan PSV komt? Beslissingswedstrijd op neutraal terein in Rotterdam?
![]()
Tsja, dat interesseerde Koeman dan weer geen ene reetquote:Op zondag 1 april 2007 21:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan wordt Ajax kampioen op basis van fairplay of zo.
Volgens mij wordt er eerst nog gekeken naar meest gescoorde doelpunten als het doelsaldo gelijk is. En wat dat betreft is Ajax denk ik nu al in het voordeel, omdat we wat meer gescoord hebben dan PSV. En ik zie PSV ons aantal niet meer halen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Onderling resultaat? Zou wel mooi zijn.
ja, t zijn er ongeveer 20quote:Op zondag 1 april 2007 21:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Off-topic: Je avatar is steds anders?![]()
hehequote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef toma het volgende:
[..]
beetje hopen mag toch welquote:Op zondag 1 april 2007 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend jaar worden we weer kampioen, PSV gaat het echt niet meer uit handen geven.
quote:Artikel 17 - Competitieresultaten
4. a. Wanneer in een competitie een of meer elftallen in aanmerking komen voor een titel, promotie of degradatie is het doelsaldo beslissend, indien het behaalde aantal punten gelijk is. Is het doelsaldo gelijk dan is het aantal doelpunten voor beslissend. Is ook het aantal doelpunten voor gelijk, dan wordt een beslissingswedstrijd of een beslissingswedstrijdenreeks
gespeeld.
Natuurlijk, zou ook geweldig zijn: alsnog de dubbel pakken! Maar goed, PSV heeft het nog in eigen hand.quote:
Jij denkt werkelijk dat Twente gaat verliezen van PSV? Ter herinnering was Twente de ploeg die Psv in de eerste seizoenshelft versloeg met 1-0...quote:Op zondag 1 april 2007 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend jaar worden we weer kampioen, PSV gaat het echt niet meer uit handen geven.
PSV won ook in Amsterdam. Ajax verplettert PSV, tja...quote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat Twente gaat verliezen van PSV? Ter herinnering was Twente de ploeg die Psv in de eerste seizoenshelft versloeg met 1-0...
Tsja, dat zegt niks natuurlijk. Ik moet nog maar zien wat Twente nog kan nu ze feitelijk nergens meer om spelen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat Twente gaat verliezen van PSV? Ter herinnering was Twente de ploeg die Psv in de eerste seizoenshelft versloeg met 1-0...
volgens mij speelden ze vandaag ook weer prima.quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat zegt niks natuurlijk. Ik moet nog maar zien wat Twente nog kan nu ze feitelijk nergens meer om spelen.
PSV heeft nogal wat PSV-invloeden, zowel op als buiten het veld.quote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
PSv steekt ook niet in grootse vorm. Ik denk dat de spelers van Twente echt willen laten zien wat ze kunnen, behalve Aissati dan, die laat z'n team in de steek.quote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef twi het volgende:
Utrecht is dan natuurlijk ook niet een team wat dit jaar in grootse vorm steekt. En daarnaast is Twente uit of thuis nogmaals een flink verschil.
Utrecht is thuis zo ongeveer onverslaanbaar, en de verdediding is ook zo'n beetje alleen maar gepasseerd door AZ en Ajax. Geloof dat ze thuis nog maar 10 doelpunten tegen hebben gekregen. En Twente-uit valt op zich ook nog wel mee, zeker de laatste tijd.quote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef twi het volgende:
Utrecht is dan natuurlijk ook niet een team wat dit jaar in grootse vorm steekt. En daarnaast is Twente uit of thuis nogmaals een flink verschil.
Donder op man, geen speler op het veld heeft daar boodschap aan. Winnen tegen PSV is voor een ploeg als Twente enorm goed voor het zelfvertrouwen. Elke speler in het veld gaat gewoon voor de winst en elke speler is gewoon een twentenaar, zowel Aisatti als Bakkal. Rutte zou ook ongetwijfeld weer veel zin hebben om PSV wéer in te maken dus dat zit gewoon goed.quote:Op zondag 1 april 2007 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV heeft nogal wat PSV-invloeden, zowel op als buiten het veld.
Nee, ik denk dat aisatti juist veel zin heeft om te gaan knallen tegen zijn ploeg, stel je bent een speler van PSV en bent volgens Koeman niet goed genoeg om in de selectie te staan en je wordt uitverhuurd aan Twente, leuk en aardig allemaal en je komt in een goed draaiend team terecht waar je wél steeds opgesteld staat. Dan komt de confrontatie met PSV en jij denkt dat je dan gaat inhouden en je team in de steek gaat laten? Dacht het niet, dan ga je 100% voor de winst en zul je iedereen willen laten zien dat ze maar eens heel snel spijt moeten krijgen van de kut beslissing om jou uit te huren! Spijt zullen ze hebben!quote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
PSv steekt ook niet in grootse vorm. Ik denk dat de spelers van Twente echt willen laten zien wat ze kunnen, behalve Aissati dan, die laat z'n team in de steek.
Nee, dat heeft PSV in de hand, als PSV gewoon goed voetbalt dan halen ze het wel, blijven ze aanmodderen zoals nu dan halen ze dat gewoon niet. (en verdient)quote:Op zondag 1 april 2007 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
Ismail Aissati heeft straks (bijna) in eigen hand of hij volgend jaar met PSV in de Champions League speelt of UEFA Cup, kan toch een soort van dilemma worden.
Een huurspeler wil uit principe goed spelen tegen zijn 'uitleenclub'.quote:Op zondag 1 april 2007 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
Ismail Aissati heeft straks (bijna) in eigen hand of hij volgend jaar met PSV in de Champions League speelt of UEFA Cup, kan toch een soort van dilemma worden.
zit toch een tennis club naastquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Een huurspeler wil uit principe goed spelen tegen zijn 'uitleenclub'.
Kampioenswedstrijd in Tilburg, ze zien ons weer aankomen. Denk dat ze de hockeyclub daar alvast aan het dichtspijkeren zijn.
Best gezellig daar, mooi scenario is het wel!quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef PizzaSalami het volgende:
Denk dat ze de hockeyclub daar alvast aan het dichtspijkeren zijn.
Ja, ook. Weet het eigenlijk niet zit een heel sportpark daar. Iedereen wilde ons weghebben behalve de barvrouw, die had in 1 uur haar omzet van een maand binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |