*jaloers*quote:Op zondag 8 juli 2007 14:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond maar weer bbqenAlles staat klaar.. net lekker nog zelf kruidenboter gemaakt.. hmm!
ja en je nodigt mij niet eens uitquote:Op zondag 8 juli 2007 20:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je weet toch, met mooi weer altijd
Het was erg lekker, maar zit nu echt bommie vol! Haha
mag ik ook komen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ook dit weekend weer bbq hier jaLekker weertje erbij, heb net Rose bier gehaald!
He, jij brengt me op een goed idee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ook dit weekend weer bbq hier jaLekker weertje erbij, heb net Rose bier gehaald!
Hahaa, dan ga je toch met de andere bbqen? Kan best toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mag ik ook komen?
hier wordt t weer niks omdat mn ma werken moet![]()
Ja, dat is echt heel erg lekker bierquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
He, jij brengt me op een goed idee.![]()
mn pa vind t teveel werk :/quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hahaa, dan ga je toch met de andere bbqen? Kan best toch?
[..]
Ja, dat is echt heel erg lekker bierHeb sixpack gehaald.. maar kan zijn dat ik er morgen nog wel eentje bij haal! Stokbroden ook gelijk meegenomen en zelfgemaakte kruidenboter (knofloookkk!
) is er nog van afgelopen weekend!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |