Als je hem gevonden hebt, hou ik mij ten zeerste aanbevolen...quote:eos schreef:
Heb nog een werkende 3110 liggen. Moet wel ff zoeken.
quote:Siegfried schreef:
Die verzameling: WAUW![]()
Hmmm... Op zich wel interesse, maar dan alleen voor de behuizing. Eventueel heb ik nog een 3210 - 3310 liggenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:45 schreef Shadeauw het volgende:
Ik heb nog wel een 6610 maar het scherm is daarvan kapot
Interesse?
En tegen wat evt ruilen?
Hé, verrassing vandaag!! Je telefoontjes lagen zomaar op de mat!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Lotte. het volgende:
Ik heb nog een 5210, stuk en misschien moet er een nieuw frontje op, heb evt. wel een foto.
Helaas, de 7650 is reeds naar Willaaam gegaan... Ofwel, die heb ik niet meer dubbel...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:30 schreef KrayzieJay het volgende:
Ik heb een 6020 voor je, en ik vind die 7650 wel een vet ding, is hij nog goed in orde?
Sorryquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:39 schreef joey_k het volgende:
[..]
Hé, verrassing vandaag!! Je telefoontjes lagen zomaar op de mat!
Heel erg bedankt, ik ben er heel blij mee.....
PM me even.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:43 schreef joey_k het volgende:
Tijd voor een kick!
Tevens nog op zoek naar een defecte mda vario, waarvan het beeldscherm nog wel goed is....
Die heeft ie alquote:
Niet met Heineken covers,denk ik zo...quote:
Je hebt een PM ...quote:Op donderdag 20 september 2007 08:30 schreef miamivice het volgende:
Hoi Joey,
Mocht je ooit een Nokia 8110 dubbel hebben.. Ik ben al tijden opzoek naar dat toestel..hoeft niet te werken,mag uiteraard wel ;-)
Ik heb je even een PM gestuurd, ik krijg de mailtjes die ik je probeerde te sturen steeds terugquote:Op donderdag 20 september 2007 08:44 schreef Bc_Hoogvliet het volgende:
@TS
foto's van mijn dubble zijn gemaild , zie hieronder mijn lijst(je)
[
En u heeft een PM'etjequote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef Stiletto het volgende:
heb hier nog n nokia n80 liggen,, was waterschade.. doet niks meer
Zo, de N80 is ook aan m'n lijstje toegevoegd....quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef Stiletto het volgende:
heb hier nog n nokia n80 liggen,, was waterschade.. doet niks meer
*In spanning afwacht....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:40 schreef tisauch het volgende:
Heb nog een oude Nokia thuis slingeren. Een toets van het keyboard reageert niet meer zoals het moet zijn.
Weet het typenummer niet zo 1-2-3. Zal het vanavond nakijken en posten.
Van 14 naar 76 modellen gegaan in een half jaar tijd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:22 schreef ne0n het volgende:
verzameling bijna compleet?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:22 schreef ne0n het volgende:
verzameling bijna compleet?
Als dit je verzameling ten goede komt laten we het dan houden op een biertje (mocht ik ooit in Meppel komen)quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:44 schreef joey_k het volgende:
@ Scooter1: Wat zou de prijs moeten worden van dat moois?
Geeft niets..... Het feit alleen dat je er moeite voor wil doen doet mij goed...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:43 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik ga nog even verder zoeken, maar ik vrees het ergste, heb tot nu alleen de verpakking gevonden. Sorry voor de valse hoop![]()
En? Al gezocht?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:37 schreef steez1 het volgende:
ik heb hier ook nog een nokia liggen, wel beschadigd(kras, e.d.) werkt nog prima.
alleen geen idee welk model , zal zo ff zoeken op google
Hartelijk dank voor je aanbod, maar... A) dit model zit al in de collectie en B) ligt je vraagprijs boven mijn bied-prijs...quote:Als je 45 Euro (incl. verzending )over hebt voor een goede en werkende Nokia 6170 kan ik hem op de post mikken.
Hmmzz... Excuses, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Daarom wederom een update:quote:Op maandag 5 november 2007 18:52 schreef OG-Loco het volgende:
Ik zag hem niet in je collectielijstje.
You've got mail a PMquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:16 schreef mvc het volgende:
Wat heb je over voor een 6280 Het toestel loopt vast bij het invoeren van de pincode. Ik kan wel in het menu komen e.d. maar zodra ik de cijfertoetsen aanraak dan loopt het hele toetsel vast.
Volgens NSC (Nokia Service Centre) een software fout. Omdat er geen garantie meer opzit ga ik hem niet meer laten maken.
Hoop dat je dit bericht leest, maar goed,quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:49 schreef Ebinissia het volgende:
hey daar, heb je interesse in een 1112. niet zo heel lang geleden in Australië gekocht maar hij is gelocked voor n Australische sim en heb er bij terugkeer naar NL niet veel aan. voor 10 euro + verzendkosten (moet wel opzoeken hoeveel dat is) stuur ik hem wel naar je op. 1 puntje: als je het niet erg vind moet je wachten tot begin januari want dan pas keer ik terug uit Australië.
PM me even als je hem wil

mag dit uiteraard ook hebben..
En ik spaar geen Phillips zoals je wellicht had kunnen lezen... Dus er valt ook geen enkele deal te maken....quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:15 schreef palmboom112 het volgende:h heb foutje gemaakt zoek dus een LCD schermpje voor mijn 6288! LCD schermpje van de 6280 past ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |