Blijf vooral cynisch doen, (op achterlijke wijze, blijkbaar lees je m'n reacties wel namelijk) ookal zei ik al dat ik je dingen prima vond.quote:Op zondag 1 april 2007 18:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen de moeite besparen. Ik lees het namelijk toch niet.
Begrijp je?
Maar als je er zo veel genoegen in schept, ga dan vooral je gang.
Lijkt me prima, des te minder bagger des te beter. Mensen die wel enigszins kunnen schrijven, ervaren sowieso al genoeg weerstand om hun dingen te posten (schijnt het), dus die reacties van mij zullen daar niet veel aan veranderen.quote:Op zondag 1 april 2007 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je zelf wel door dat je mensen de zin om te posten volledig ontneemt?
Wat een serieus gedicht is, is voor iedereen anders. Niet iedereen is zonder oefening een Van Ostaijen, Kloos, Gorter. Wat jij doet door alles zo af te branden, is mensen die oefening ontnemen. Zelfs ik, in het bezit van een absoluut noncreatieve geest, had gister zin om te dichten. Maar no way dat ik dat hier nog durf te posten, zolang jij je kritiek geeft.quote:Op maandag 2 april 2007 11:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Blijf vooral cynisch doen, (op achterlijke wijze, blijkbaar lees je m'n reacties wel namelijk) ookal zei ik al dat ik je dingen prima vond.
[..]
Lijkt me prima, des te minder bagger des te beter. Mensen die wel enigszins kunnen schrijven, ervaren sowieso al genoeg weerstand om hun dingen te posten (schijnt het), dus die reacties van mij zullen daar niet veel aan veranderen.
Nouja, ergens heb je gelijk, en ben ik gewoon een lul. Aan de andere kant zie ik héél veel mensen liever niks schrijven. Maarja, je hebt dan ook gelijk dat je andere mensen onrecht aan doet. Nog even over dat genuanceerde: ik denk dat mensen veelal kleinzerig zijn, dan gaan zitten zeiken, en als je (ik dus) er dan verder op in gaat.. Ja, dan wordt het bruut (of hoofdstootveroorzakend).quote:Op maandag 2 april 2007 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je geen kritiek mág geven, of alleen oeh en ah mag roepen, maar de manier waarop is bij jou niet altijd even genuanceerd, en daarmee stoot je mensen voor hun hoofd.
Dank je, een prima reactie.quote:Op maandag 2 april 2007 17:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nouja, ergens heb je gelijk, en ben ik gewoon een lul. Aan de andere kant zie ik héél veel mensen liever niks schrijven. Maarja, je hebt dan ook gelijk dat je andere mensen onrecht aan doet. Nog even over dat genuanceerde: ik denk dat mensen veelal kleinzerig zijn, dan gaan zitten zeiken, en als je (ik dus) er dan verder op in gaat.. Ja, dan wordt het bruut (of hoofdstootveroorzakend).
Maar.. Ik zal me eens proberen in te houden. Niet dat ik op jouw gedichten zit te wachten..
Wie doet er hier nu eigenlijk kleinzerig?quote:Op maandag 2 april 2007 11:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Blijf vooral cynisch doen, (op achterlijke wijze, blijkbaar lees je m'n reacties wel namelijk) ookal zei ik al dat ik je dingen prima vond.
Je had het woord gedichten ook wel weg kunnen laten.quote:Op maandag 2 april 2007 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeet niet dat de TT stiekem is veranderd van serieus naar gewoon zelfgeschreven.
Ik wil best een deel 2 schrijven, maar waar is deel 1?quote:Op maandag 2 april 2007 20:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Plaats hier je zelf geschreven deel2
Thanks beste De-oneven-2quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze lopen lekker, Ex. Dat wel.
De eerste strofe is veelbelovend! Je raakt mij kwijt bij "er valt een straal licht zeeën". Te abstract, te gewollen. Wat heeft het te betekenen?quote:Op zondag 1 april 2007 20:30 schreef hummus het volgende:
Scriptie
ik heb geen zin
te verzetten
geen werk
te beschrijven
geen dag
te verliezen
geen taal
in mijn hoofd
er valt een straal
lichte zeeën
een berg
woeste woorden
hier door dit scherm
glazen ramen
en de zon
die mij speelt
en haar zinnen
mij plechtig
belooft
Je doorhalingen zijn te makkelijk, je hebt zelf zeker nooit een gedichtje geschreven? Ik zou het lang niet allemaal wissen, maar wel wat aan veranderen die gedeeltes ja, en veel bondiger, want dat kan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De eerste strofe is veelbelovend! Je raakt mij kwijt bij "er valt een straal licht zeeën". Te abstract, te gewollen. Wat heeft het te betekenen?
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maling aan A
B
C
Tot Z
Maling ook, aan rijm
Het kwatrijn
De humor
En gein
Aan alles dat
Wie weet
M'n gezicht