quote:Op zondag 1 april 2007 11:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
veren
ze droegen je
naar de horizon, en er voorbij
je weet het niet
maar ik stond dichtbij
de zee brulde
ik hou van jou
ik keek
zag je verdwijnen
en fluisterde
ik ook van jou
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
jij aan één kant
ik aan de andere
daartussen schommelt
van jou naar mij
van mij weer terug naar jou
immer de vraag
of liefde wel van schommelen houdt
Wat een leuk gedicht!quote:
Het is mijn favoriete Do2 gedicht, zit al sinds 2004 in m'n gedachtenquote:
Ik vind m ook prachtigquote:Op zondag 1 april 2007 11:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het is mijn favoriete Do2 gedicht, zit al sinds 2004 in m'n gedachten
En het loopt al zo lastig met al die veren in je kont.quote:Op zondag 1 april 2007 11:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Straks ga ik nog naast m'n schoenen lopen.
Mental image!quote:Op zondag 1 april 2007 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En het loopt al zo lastig met al die veren in je kont.
Held op sokkenquote:Op zondag 1 april 2007 11:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Straks ga ik nog naast m'n schoenen lopen.
quote:
Wat doe je nou flauw in dat vorige topic? Ik had je geen commentaar gegeven en was dat ook niet van plan.quote:Op zondag 1 april 2007 11:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo.
Hier kunnen jullie weer naar hartelust jullie zielenleven plaatsen.
Heb je zelf wel door dat je mensen de zin om te posten volledig ontneemt?quote:Op zondag 1 april 2007 17:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vind die relativatie van liefde nooit zo wat, maar toch leuk rijmpje hoor.
Ik wilde je alleen de moeite besparen. Ik lees het namelijk toch niet.quote:Op zondag 1 april 2007 13:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat doe je nou flauw in dat vorige topic? Ik had je geen commentaar gegeven en was dat ook niet van plan.
En als ik dat wel zou willen, zou ik dat zeer zeker doen of mensen dat wel of niet willen, dat lijkt me vrij evident. Ik zie dat als een voorbeeldige eigenschap die ik zeer zeker in stand ga houden.
quote:Op zondag 1 april 2007 12:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
En nu moeten we echt ophouden met al dat slowchatten, mensen...
Gedichten. Daar gaat het hier om.
Ja, ik snap wat je bedoelt, maar worm is voor de beeldvorming. Bij een rups krijg ik toch nog een lief, schattig idee. Terwijl een worm alleen maar een soort van walging teweeg brengt.quote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
rups Erik, een rups
Maar een worm krijgt geen vleugels.., dus ik krijg een beeldvorming van genetisch gemanipuleerde wormen..quote:Op zondag 1 april 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoelt, maar worm is voor de beeldvorming. Bij een rups krijg ik toch nog een lief, schattig idee. Terwijl een worm alleen maar een soort van walging teweeg brengt.
Dat beeld heb ik soms bij vlindersquote:Op zondag 1 april 2007 19:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar een worm krijgt geen vleugels.., dus ik krijg een beeldvorming van genetisch gemanipuleerde wormen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |