Huub heeft na de videoboodschap van Gaby gister netjes uitgelegd hoe hij er over denkt. Tot nu toe houdt hij zich daaraanquote:Op zondag 1 april 2007 03:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Scan, ik lig een beetje overhoop met mezelf. Huub-fan van het begin en respect voor vrouwen vanuit mijn merg. Dat is op dit moment tegenstrijdig, sorry.
Da zie je net even verkeerd. Brian en Natasia hebben het de hele dag over Huub. huub zelf maakt zich nergens zorgen over. Sylvia ook niet. Ze zei laatst nog dat Brian en Natasia nog NIETS hebben gedaan wat als een verrassing kwam.quote:Op zondag 1 april 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja let dan op, je weet toch dat SHE geen stap doet zonder vantevoren te weten hoe de volgende dobbelsteen rolt?!![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 03:04 schreef demins het volgende:
Brian heeft het nou al een paar keer over die jongen. Die jongen is weggestuurd.
Wat zou die jongen hezehd hebben voordat hij werd weggestuurd?
Hij wordt er helegaar PARA van!
Goed werk LL!![]()
Dan moeten je teennagels wel erg lang zijn, anders kan je 'm nooit zo diep haten.quote:Op zondag 1 april 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaat Brain
Uit de grond van mn teennagels
Het is toch 6 maanden relatieve afzondering en een inlevering van je vrijheid... ik had het iig niet getrokken.quote:Op zondag 1 april 2007 03:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom? Hij gelooft in zijn eigen leugens dat hij het erg naar zijn zin heeft, de grootste lol en dankbaar is...
Tis verdorie geen monnik
Dat Huub zo'n beetje alle sletjes op het feest aflebberde was nog tot daar aan toe, maar wat hij met die achterlijke boerentrien uit Oldenzaal flikte was echt volslagen respectloos naar Lieke toe.quote:Op zondag 1 april 2007 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dus echt dat dat NIET zo is. Hij heeft kansen zat gehad om borsten te zoenen/likken of wat dan ook. Ik snapte er zelfs niets van dat hij dat op die kussens niet deed. Met Amanda onder de douche een paar weken geleden ging hij ook al niet verder dan alleen zoenen. Dus ik denk niet dat het 'storen' er iets mee te maken heeft.
Lieve scan, dat was een sarcastische reactie op een sarcastische post van mijquote:Op zondag 1 april 2007 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da zie je net even verkeerd. Brian en Natasia hebben het de hele dag over Huub. huub zelf maakt zich nergens zorgen over. Sylvia ook niet. Ze zei laatst nog dat Brian en Natasia nog NIETS hebben gedaan wat als een verrassing kwam.
En hij is helemaal emotioneel dat de mensen die het verzorgen zo goed werk doen (dus dat ze LL hebben weggestuurdquote:Op zondag 1 april 2007 03:04 schreef demins het volgende:
Brian heeft het nou al een paar keer over die jongen. Die jongen is weggestuurd.
Goed werk LL!![]()
Het mooie is dat Amanda uitgebreid aan Brian vertelde dat 'die jongen' allerlei informatie heeft gegeven, ook aan haar. Bij Brian groeit zo'n opmerking uit tot een geweldige bom .......quote:Op zondag 1 april 2007 03:04 schreef demins het volgende:
Goed werk LL!![]()
Ik zie SHE toich meer genieten en lachen dan die jankerts van BANJquote:Op zondag 1 april 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou dat hebben we gezien afgelopen maanden!
BANJ altijd maar pret!
SHE alleen maar met het spel bezig!
Lieve Scan...quote:Op zondag 1 april 2007 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da zie je net even verkeerd. Brian en Natasia hebben het de hele dag over Huub. huub zelf maakt zich nergens zorgen over. Sylvia ook niet. Ze zei laatst nog dat Brian en Natasia nog NIETS hebben gedaan wat als een verrassing kwam.
Ik zou het nog geen lang weekend volhouden!quote:Op zondag 1 april 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is toch 6 maanden relatieve afzondering en een inlevering van je vrijheid... ik had het iig niet getrokken.
Jij wilt niet weten hoe mijn ten eruit zien! Dat maakt ook niet uit! Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaat dat jong gewoon! Die loooooooooooooooooosert! slijmjurk, kwal. Met zn zachte stemmetje. Hij zingt zoals hij is: VALS!quote:Op zondag 1 april 2007 03:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dan moeten je teennagels wel erg lang zijn, anders kan je 'm nooit zo diep haten.
Ik ben het met je eens. Ik keur het ook af wat Hub deed, maar Lieke heeft het goedgekeurd. Als ze niet wilde dat hij dit soort dingen deed had ze dat moeten zeggen en dat heeft ze dus niet. Aan de andere kant is het maar goed dat ze het niet heeft gezegd, want dan had FOK haar nog meer voor gestoord uitgemaakt en dat ze veel te veel eisen stelt.quote:Op zondag 1 april 2007 03:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Scan, ik lig een beetje overhoop met mezelf. Huub-fan van het begin en respect voor vrouwen vanuit mijn merg. Dat is op dit moment tegenstrijdig, sorry.
I love those groupiesquote:Op zondag 1 april 2007 03:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat Huub zo'n beetje alle sletjes op het feest aflebberde was nog tot daar aan toe, maar wat hij met die achterlijke boerentrien uit Oldenzaal flikte was echt volslagen respectloos naar Lieke toe.
Die achterlijke muts begon toen ze bij Huub op bed lag eerst heel fijntjes te vertellen ze Lieke via Hyves een berichtje had gestuurd dat zij Huub van haar af ging pakken, en zei daarna een keer of 10 dat 'Lieke Huub's vriendinnetje was'.
Als Huub respect voor Lieke en haar gevoelens zou hebben had hij haar daarop zijn bed uitgetrapt, maar dat was juist het sein voor een flinke portie seks-met-kleren-aan met dat vreselijke kind.
Jezus, ik zal nog eens een sarcastische post zetten...quote:Op zondag 1 april 2007 03:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie SHE toich meer genieten en lachen dan die jankerts van BANJ
Ik ook niet, daarom heb ik me ook nooit opgegeven.quote:Op zondag 1 april 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is toch 6 maanden relatieve afzondering en een inlevering van je vrijheid... ik had het iig niet getrokken.
Ik zou ze wel eens willen zien, na een feestje van brian groupiesquote:Op zondag 1 april 2007 03:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Je snapt er niets van, en Brrrian heeft het nog wel zo goed uitgelegd! Keer op keer. Als je mensen ziet huilen, dan zijn ze blij! Als mensen geen dankjewel zeggen, zijn ze dankbaar! En als mensen geen plezier hebben, dan genieten ze.quote:Op zondag 1 april 2007 03:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Geef die jongen 1 eerlijke kans om je te verleiden en je glijdt voor 'm.quote:Op zondag 1 april 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten hoe mijn ten eruit zien! Dat maakt ook niet uit! Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaat dat jong gewoon! Die loooooooooooooooooosert! slijmjurk, kwal. Met zn zachte stemmetje. Hij zingt zoals hij is: VALS!
Pfffffffffffffffffffffff, wat een opluchting!
Nou niet meer blowen, he? Lever maar in die handel!quote:Op zondag 1 april 2007 03:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Gezeik van achter vanwege terughoudendheid van Huub naar vrouwen.quote:Op zondag 1 april 2007 03:08 schreef Ashrak het volgende:
Huub heeft tijdens zijn boze bui iets gezegd wat volgens mij van betekenis kan zijn/worden.
"Ik heb nooit ergens spijt van en NU zeker NIET".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |