Haar stem is vreselijk, dat komt er ook nog eens bijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:39 schreef the_undertaker het volgende:
Kunnen ze Amanda geen discussie verbod geve.. Ze is zo kortzichtig en simpel.![]()
Ik zou niet eens met haar WILLEN discussieren![]()
Mooie meid he?quote:
mooie caps, en dat meen ik ook nogquote:
Die hebben geen TV, dat is nl het duivelskastje.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:41 schreef havefun het volgende:
Huub doet eigenlijk alles wat de bijbel verboden heeft.
Huub zal zeker wel veel fans hebben bij gereformeerde mensen.
Moi....soms zit er nog een beetje pit in, maar dat wordt ook minder met de dag....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
heeft ze ook een doordeweeks gezicht dan?
Haha, ik zat ook net even te denken, heh, en Rogier dan??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:43 schreef a_leeuwtje het volgende:
Had Aman Del wel respect voor Rogier dan![]()
houd je dan wel rekening met het gevoel van een ander?
Die lult zoals het haar te pas komt die snollie![]()
![]()
![]()
Ze denkt en praat in standaard one-liners. Geen greintje diepgang.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
Huub legt iets uit over verantwoordelijkheid over elkaars geluk.
Kun je het mee eens zijn of niet. Het is in ieder geval een interessante stelling, lijkt me.
Maar nee hoor. Amanda begint weer met d'r crackhoer-stem hetzelfde te herhalen als wat ze al 10 minuten zeurt: Het obligate "als je een béétje om dat meisje gee-heeft.."
Totáál niet ingaan op wat een ander zegt. Er geen énkele blijk van geven ook maar iéts begrepen te hebben van wat de ander probeert duidelijk te maken. God wat vermoeiend, zo'n achterlijke kut.![]()
Plak maar een nicotinepleister op d'r bekquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:44 schreef FdW het volgende:
Verplichte sterilisatie voor die CS hoer!!
Knap hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:46 schreef noekje het volgende:
Jaap is het hartgrondig met hem oneens maar hij respecteert het wel zoals Huub het uitlegt.
Sorry hoor, ik begrijp dat jij je station wilt schoonhouden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:45 schreef NS het volgende:
[..]
Plak maar een nicotinepleister op d'r bek
Ik vind Jaap erg prettig reageren in deze discussie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:46 schreef noekje het volgende:
Jaap is het hartgrondig met hem oneens maar hij respecteert het wel zoals Huub het uitlegt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik begrijp dat jij je station wilt schoonhouden.![]()
Natasja heeft met Wilgo ook een open relatie voorzover ik heb begrepen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
Natasia zal zich ook wel in het standpunt van Huub kunnen vinden denk.
Wilgo is haar mannetje en ton haar liefje.
Zit je Peter6000 te voeren nu?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:46 schreef noekje het volgende:
Dat dacht ik 45 minuten geleden al maar Huub krijgt er geen genoeg vanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:46 schreef Lieve het volgende:
Je moet toch niet willen dat dat niveautje nix dat daar zit, zich gaat buigen over je psyche?
Huub Huub Huub bespaar je de moeite
En dát trok Bart dus (o.a.) niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:46 schreef Lieve het volgende:
Je moet toch niet willen dat dat niveautje nix dat daar zit, zich gaat buigen over je psyche?
Huub Huub Huub bespaar je de moeite
En zij maakt er ook geen punt van..........quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natasja heeft met Wilgo ook een open relatie voorzover ik heb begrepen.
Een koe bemoeit zich gelukkig nergens mee!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Door dit soort momenten krijgt Amanda straks weer 1% van de stemmen. Ze heeft echt evenveek hersencellen als een koe en maakt daarmee iedere potentiele discussie kapot.
En als ze zo doorgaat, geeft ze over een tijdje ook nog melkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Door dit soort momenten krijgt Amanda straks weer 1% van de stemmen. Ze heeft echt evenveek hersencellen als een koe en maakt daarmee iedere potentiele discussie kapot.
Peter laat me gelukkig redelijk koud wel vind ik het prettig om na Amanda eens iemand te horen die wel respect heeft voor een gevoel of mening. Amanda gáát maar door. Stom mokkel.quote:
Nou volg ik je even niet. Om dat laatste te voorkomen stelde ik sterilisatie voor, maar jij wilde een mondpleisterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:50 schreef NS het volgende:
[..]
En als ze zo doorgaat, geeft ze over een tijdje ook nog melk
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:51 schreef Gigageil het volgende:
HOEZO snel oproken? Rot toch op bemoeizuchtige dikke troela......leer jij eerst maar eens je vreten sneller op te vreten![]()
natasja is godquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:41 schreef havefun het volgende:
Huub doet eigenlijk alles wat de bijbel verboden heeft.
Huub zal zeker wel veel fans hebben bij gereformeerde mensen.
Welk een grove belediging voor dequote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |