IJsjes!quote:Op zondag 1 april 2007 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Zo, lekker gefietst, ijsje gehaald en op een terrasje opgegeten. Word nog ooit eens een echt burgerlijk dagjesmens.
quote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De eerste 10 minuten lijkt ze nog een lief en verlegen meisje, maar als die scheur (nee niet d'r kut, Nixxx!) eenmaal open gaat...
Berg je dan maar!
ook blondt?quote:
ik haaaaaaaaaat hetquote:
klinkt als een planquote:Op zondag 1 april 2007 18:33 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ga lekker een pizza halen.
geen zin meer om te koken!
quote:
wat liefquote:Op zondag 1 april 2007 18:37 schreef Hime het volgende:
Wat ligt mijn lieve vriendje toch lief te slapen
Je kunt natuurlijk ook zelf koken. Heb je het menu ten minste zelf in de handquote:Op zondag 1 april 2007 18:38 schreef liefie_ het volgende:
mn mama komt vanavond terug van een weekendje weg dus wij eten gewoon weer witlof
en ook geen ijs na denk ik baaaaaaaaah
quote:
nee ik nam mn neefjes en nichtjes mee naar de stad.quote:
working on itquote:Op zondag 1 april 2007 18:40 schreef Hime het volgende:
[..]Ja
Wat een apart gevoel om na ruim een jaar nog steeds helemaal hoteldebotel te zijn![]()
![]()
Dat was een verkapte 'nixxx-ga-jij-nou-ook-eens-tot-echte-actie-over' opmerking![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 18:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee ik nam mn neefjes en nichtjes mee naar de stad.
En als je aan kinderen vraagt wat ze willen eten zeggen ze ALTIJD mcDonalds![]()
en ze mochten een kado uitkiezen bij de bartsmit, hebben ze een uur over gedaanquote:
had je iets goed te maken ?quote:Op zondag 1 april 2007 18:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
en ze mochten een kado uitkiezen bij de bartsmit, hebben ze een uur over gedaan
het is Party&co voor kinderen geworden.
dat doe ik normaal ook als ik op mn kamer ben en dat kon dit weekend hier ook de hele tijdquote:Op zondag 1 april 2007 18:39 schreef Hime het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zelf koken. Heb je het menu ten minste zelf in de hand
jaquote:
dat is nog best een gevaarlijk iets om te zeggenquote:Op zondag 1 april 2007 18:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
en ze mochten een kado uitkiezen bij de bartsmit, hebben ze een uur over gedaan
het is Party&co voor kinderen geworden.
euh... word het geen tijd om je huis iets meer inbraak proof te maken?quote:Op zondag 1 april 2007 18:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja![]()
Ik had mezelf buitengesloten, en toen had mn ene neefjes zn hand door de brievenbus gestoken om van binneuit de deur te openen![]()
Nee ik had ze allebei een tientje gegeven, dus daar kan je je geen buil aan vallenquote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is nog best een gevaarlijk iets om te zeggen
straks ga je naar huis met een gemotriseerde skelter of zo
het ging een stuk lastiger dan hierboven beschrevenquote:Op zondag 1 april 2007 18:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh... word het geen tijd om je huis iets meer inbraak proof te maken?
ooooooh you'd be surprised....quote:Op zondag 1 april 2007 18:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee ik had ze allebei een tientje gegeven, dus daar kan je je geen buil aan vallen![]()
dat is iid een handig beperking hahaquote:Op zondag 1 april 2007 18:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee ik had ze allebei een tientje gegeven, dus daar kan je je geen buil aan vallen![]()
gelukkigquote:Op zondag 1 april 2007 18:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
het ging een stuk lastiger dan hierboven beschreven![]()
Roemeense kindertjes zullen er vast beter in geoefend zijn,quote:Op zondag 1 april 2007 18:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
het ging een stuk lastiger dan hierboven beschreven![]()
Het is belachelijk hoe weinig je voor 10 euro kan kopen, toen ik nog jong was, was dat een kapitaalquote:
toen hadden ze nog geen euroquote:Op zondag 1 april 2007 18:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is belachelijk hoe weinig je voor 10 euro kan kopen, toen ik nog jong was, was dat een kapitaal![]()
roemeense kindjes hebben we niet in deze nette witte buurtquote:Op zondag 1 april 2007 18:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Roemeense kindertjes zullen er vast beter in geoefend zijn,.
Maar je bent wel een lieve tante geloof ik,.
kan je nagaan.. het was nog erger geweest als de gulden er nog was.. jij ze tien piek geven, komen ze terug met een jojo.. (1 jojo voor met zijn twee)quote:Op zondag 1 april 2007 18:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is belachelijk hoe weinig je voor 10 euro kan kopen, toen ik nog jong was, was dat een kapitaal![]()
quote:
Roemeense kindertjes komen ook alleen maar op bezoek,quote:Op zondag 1 april 2007 18:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
roemeense kindjes hebben we niet in deze nette witte buurt![]()
Ja maar dan gaan ze bij de witte mensen op bezoek, niet bij onsquote:Op zondag 1 april 2007 18:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Roemeense kindertjes komen ook alleen maar op bezoek,.
Wat voor barbie's had jij dan?!quote:Op zondag 1 april 2007 18:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Des te belachelijkerToen was 10 gulden al genoeg voor een barbie
![]()
Daar heb je waarschijnlijk wel een punt ja,quote:Op zondag 1 april 2007 19:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze bij de witte mensen op bezoek, niet bij ons![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |